Stran 2 od 3

Re: 2015 Renault Megane SUV

Objavljeno: Po jan 05, 2015 12:28 am
Napisal/-a ~toMmy~
To, da si delijo platformo sem mislil bolj v tem smislu, da so pod kožo praktično identični kar se awd-ja tiče, pa še ogromno se jih proda. Renault bi, če upoštevamo stroške razvoja, prilagoditve proizvodne linije, oglaševanja, takšnih in drugačnih papirjev, testiranj itd. zelo težko ustvaril dobiček z awd Meganom, ker bi se jih enostavno premalo prodalo.

S terencem v tem segmentu so pa po moje predolgo čakali, QQ in Duster se pa prodajata kot vroče žemljice.

Re: 2015 Renault Megane SUV

Objavljeno: Po jan 05, 2015 12:26 pm
Napisal/-a odprti clio
Ja no... Koliko so si pa različni spodaj, pod plastiko, Qashqai, Koleos, Duster in Mégane? Tisti, ki imajo 4x4 je isti pri vseh. Je že z razlogom predelek za rezervno kolo tak kot je. Koliko bi se jih prodalo? Nič. Osebe na avtomobilističnih forumih smo daleč od reperzentativnega vzorca vseh kupcev in kupcev posameznih znamk. Dejstvo je, da je povpraševanja po 4x4 Capturju daleč premalo, da bi ga spravili v proizvodnjo. Po drugi strani pa se Captur prodaja bolje, kot so pričakovali. Pri nas je presegel plane v preteklem letu. O.K., Captur ni dober primer za povpraševanje po 4x4 pogonu, a mislim, da bo tudi Koleosov naslednik precej prodajan s sprednjim pogonom.

So in niso čakali predolgo. S prodajo Dusterja so v plusu. Nekaj več kot 40 % lastniški delež v Nissanu pa tudi ni razlog, da bi točili solze ob uspešni prodaji Qashqai-ja. Bilo bi lepo, če bi od Daimlerja dobili kaj več, kot staro platformo E razreda, a izmenjava delnic v razredu cca 2 % ne kaže, da bi to bilo kaj bližje realnosti. Aha... tu lahko omenim, da se je nekaj časa bilo slišati, da bi znali opustiti Laguno in jo nadomestiti z SUV lookalike vozilom. In ko sva že tu - poglej novega Espaca. Človek bi po videzu že skoraj pričakoval 4x4 pod avtomobilom. Pa ga ni.

Re: 2015 Renault Megane SUV

Objavljeno: To jan 06, 2015 12:28 am
Napisal/-a ~toMmy~
Našteti so si pod kožo kar precej različni... Ravno zaradi tako velikega lastniškega deleža se mi zdi neumno, da ne zna sam Renault tega uspeha pravočasno vnovčit tudi pod lastno znamko...

Re: 2015 Renault Megane SUV

Objavljeno: To jan 06, 2015 2:14 am
Napisal/-a odprti clio
Imaš prav. Ne vem kaj me je zmedlo, da Dusterja tlačim v C segment, ker je to SUV na osnovi Clia. Za preostale bom pa pogledal podrobneje, ker se nisem kaj preveč zanimal za njih. A glede na to, da je platforma skupna, mislim da so si toliko podobni kot VAG-ovci. Z izjemo "deželnih" razlik - 2.5 bencin v Koleosu npr.

Kaj hočem povedat - K9K je isti povsod, tudi pri Daimlerju. Če motorja niso spreminjali, zakaj bi celotno konstrukcijo avtomobila?

Re: 2015 Renault Megane SUV

Objavljeno: To jan 06, 2015 3:45 pm
Napisal/-a drugmirko
eh, jaz bi pa Dusterja kar lepo pustil v C segmentu, saj je njegova B0 verzija Renault/Nissan B platforme že tako zelo premodificirana, da povsem paše v C segment.... pri njej namreč niso, kot je to običaj pri ostalih "kvazi medsegmentnih" vozililih (low-cost ali ne), spremenili le medosne razalje ampak so jo tudi kar pošteno razširli... Duster je tako ne samo toliko daljši od Clia, da s svojo dolžino že orenk v C segment ampak je od Clia dobrih 10cm tudi širši!! če smo čisto natančni, je širši in daljši tudi od obeh Meganov, tri in pet vratnega ;).
platforme se običajno modificirajo v dolžino in medosno razdaljo, zelo redko tudi v širino. še posebej znotraj (tehnološko) iste generacije (kar bi pomenlo, da je treba Dusterja v bistvu primejat s Cliom 3). in kar je tudi glavni razlog, da so ljudsko rečeno "večji" modeli (ki lezejo med ali v višji razred od "domicilnega") običajno samo daljši... recimo C3/C-Elysse, Polo&Ibiza/Rapid&Toledo ali Golf/Octavia... njihove širine pa so trdno "zasidrane" v "pravem" segmentu! tistih nekaj mm ali kak cm razlike pa gre prej pripisat razliki dizajnov, kot pa "segmentu"...
torej, Duster je dimenzijsko povsem v C segmentu, poleg tega pa vanj spada tudi z motorno paleto... motorji od 1.5/1.6l in 2l so "zlata sredina" C segmenta (kar je itak 3/4 Dusterjevih motrojev) ;), pri B segmentu pa se (vsaj pri "civilnih" verzijah) vse bolj ali manj neha pri 1.6l ;)

se nam pa z downsizingom in razvojem modularnih platform res obeta "klasifikacijska nočna mora" =P, kjer bomo pri "kreganju" kam spada kter model istočasno imeli prav vsi in nobeden :mrgreen: ... še posebej, ker drugmirko "šloga", da bodo avtomobili počasi nehali rast v dolžino, rasli bodo pa v širino! naj me bes plenta, če se v naslednjih dveh generacijah modeli B segmenta ne bodo iz 170(i kusur) cm razširli v bližino današnjih "C segmentnih 180cm", C segment čez 1.85m in tako naprej... ;)

Re: 2015 Renault Megane SUV

Objavljeno: Po jan 26, 2015 11:06 am
Napisal/-a benf1
Avto se bo imenoval Kadjar. Dokončno bo razkrit 2. februarja v Parizu, še prej pa si lahko obetamo kakšen teaser.

http://www.renault.si/nova-vozila/osebn ... /#odkrijte

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po jan 26, 2015 11:51 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
bo tole veliko večje od scenica ?

nos je velik

http://reporter.autoplus.fr/wp-content/ ... image8.jpg

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po jan 26, 2015 12:21 pm
Napisal/-a benf1
mrtwelvetrees je napisal/-a:bo tole veliko večje od scenica ?

nos je velik

http://reporter.autoplus.fr/wp-content/ ... image8.jpg

naj bi bil velikosti Qashqai-ja ;)

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po jan 26, 2015 5:15 pm
Napisal/-a Lignage
Kadjar. Kje so našli to ime? :?

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: To jan 27, 2015 9:40 am
Napisal/-a darkside
So what does Kadjar mean? It’s the shoving together of two smaller ‘words’. Kad “is inspired by ‘quad’ – representing a go-anywhere four-wheeled vehicle”, says Renault, while jar “recalls the French words ‘agile’ and ‘jaillir’ representing agility and suddenly emerging from somewhere”.

vir: http://www.topgear.com/uk/car-news/rena ... 2015-01-26

če bi še koga zanimalo od kje to ime.

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po feb 02, 2015 4:38 pm
Napisal/-a montblanc

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po feb 02, 2015 4:45 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
čakamo na mere in podatke.....

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po feb 02, 2015 4:55 pm
Napisal/-a Lignage

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po feb 02, 2015 5:06 pm
Napisal/-a Patrik_A3
TO JE TO! :shock: :o

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po feb 02, 2015 5:13 pm
Napisal/-a Lignage
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po feb 02, 2015 5:18 pm
Napisal/-a meganer
Hud, sam upam da bo cenejs od nisana. 1.6dci 4wd ;)

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po feb 02, 2015 5:22 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Nisanov je 1.6dci 4x4 je cca 30.000 Tekna .... me prav zanima koliko bo tole.

pa najbrž ne bo 1.5 4x4 samo 1.6dci

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po feb 02, 2015 5:28 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Mechanical details are being kept under wraps until an official debut at the Geneva Motor Show, but sharing a platform with the Qashqai would make it safe to assume various petrol and diesel engines from its Japanese cousin will be available in the Kadjar.

That means a 113bhp 1.2-litre four-cylinder turbo petrol as well as 108bhp 1.5-litre and 128bhp 1.6-litre diesel engines should be on offer. Stop/start will be fitted as standard to all models, with front and all-wheel-drive models available. The cabin is an interpretation of the Captur’s, with extensive use of soft-touch materials and use of double row decorative stitching on the seats, door handles and instrument panel.


Read more: http://www.autoexpress.co.uk/renault/ka ... z3QbcjOqmH

A 1.4-square meter fixed glass sunroof will be on the options list, as too is Renault’s R-Link 2 Multimedia system which comes with voice recognition, navigation, Bluetooth and smartphone based apps. Safety features such as lane departure warning, road sign recognition and reversing camera are also accessible from the R-Link system.

A false floor in the boot can maximise space to 472 litres, with a 60/40 split rear bench fitted as standard. Official pricing has yet to be announced but a starting price around £18,000 is expected, with sales in the UK scheduled to star in autumn.


Read more: http://www.autoexpress.co.uk/renault/ka ... z3Qbco7BCf

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po feb 02, 2015 5:39 pm
Napisal/-a frgo
hud ko poper

Re: 2015 Renault Kadjar

Objavljeno: Po feb 02, 2015 8:42 pm
Napisal/-a benf1
Zunaj je fenomenalen, znotraj pa mi ni všeč, je preveč ne-renault za moj okus (vleče na Nissana, pa tudi na VW), bo pa treba videt v živo.

Izdelan na CMF platformi, v dolžino meri 445 cm, širok je 1,84 metra, v višino gre natanko 1,6 metra, za vožnjo po brezpotjih pa bo dovolj 19-centimetrska oddaljenost karoserije od tal.

Kupcem bo ponujal možnost dvo in štirikolesnega pogona ter EDC samodejnega menjalnika, v kombinaciji z znanimi motorji. Prtljažnik v osnovi meri 472 litrov, znotraj potniške kabine ne bo manjkal multimedijski sistem R-Link 2.0, sedempalčni zaslon na dotik, ki bo med drugim predvajal sliko kamere na zadku znotraj, med ostalo dodatno opremo velja omeniti še sistem samodejnega zaviranja v sili, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in LED žaromete.


http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=2&id=4089

Proizvajan bo v španski Palenciji (ob Meganu) in od 2016 tudi v novi tovarni Dongfeng-Renault. Prodaja steče zgodaj poleti. Motorji bodo verjetno 1.2 TCE (115 & 130), 1.5 dCi in 1.6 dCi (mogoče tudi twint-turbo 160??), vglavnem zvedeli bomo v Ženevi.