Napisal/-a Polo78 Pe feb 10, 2017 9:57 pm
Če ostanemo še malo pri merah:
Zadnji model Opel Omege, ki kot vemo ni nikoli dobila naslednika (bila je razred nad Vectro, predhodnico Insignie), je v karavanski različici meril 4,82 m pa je bil to svoj čas ohoho velik avto, v bistvu je velik še za današnje standarde. Že pri prvi Insignii, kot da so hoteli zapolniti to vrzel neobstoja nove Omege, so pri karavanu pretiravali z dolžino (4,91 m), z novim modelom pa so šli še korak dlje. Ne rečem, vsi avti rastejo v vse smeri pa vendar so ravno pri Oplu dokazali, da to ni vedno potrebno in da se da narediti krajši in hkrati prostornejši avto (nova Astra). Nekaj podobnega sem pričakoval tudi pri Insignii, sploh pa zato, ker je kljub zajetnim zunanjim meram star model notri precej utesnjen. Sicer verjamem, da bo pri novem občutno več prostora, a za ceno skoraj 5 metrov pleha, kar je kot rečeno preveč.
Kajti če pogledamo aktualnega Passata kot največjega rivala Insignie, je z 4,76 m dolžine konkretno krajši, a ima znotraj več prostora tako v kabini kot v prtljažniku. Nisem ljubitelj VW ampak tu je pa potrebno priznati, da pri managementu prostora, ko govorimo o notranji prostornosti v odnosu do zunanjih mer, skoraj vedno pošolajo vse ostale. Res je, da imajo normalne zunanje mere nato še t.i. premium predstavniki, samo tam pa praviloma trpi notranja prostornost. Iz tega vidika se ne čudim, da je na cesti toliko Passatov in nova Insignia je tu pred zelo težko nalogo, marsikaj bo kot vedno odvisno tudi od cene, ki ne bo smela biti višja.
Antiznačkar po prepričanju