Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4676
Pridružen: Po sep 10, 2007 5:29 pm
Kraj: Brežice

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a sašo5 Po apr 02, 2018 6:07 pm

INFINITI je napisal/-a:Kot zanimivost '- prvi kontingent Stingerjev prodanih v EU; cca 600 komadov je bil prodan v "full fat" verziji z 3.3 BiTurbo motorjem in full option

...v Europi; drobtinice, bi jaz temu rekel, oz. to je pa tudi vse....itak, da se pa za vsak avto najdejo kupci
- sicer pa tudi Rimac je v Ženevi prodal vseh 150 "koncept 2" po 1,5 milj. € tako da kot sem rekel, se najdejo kupci, ampak kar se tiče Stingerja, bo "pušiona"....
 
Sajmn92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po apr 09, 2018 6:43 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Sajmn92 Po apr 09, 2018 6:50 pm

Živjo, a mi lahko kdo pove, kako se obnese trivalnji motor 1.0 120KM.
Gre pa za model i30 karavan. Avto bo vecinoma za kratke razdalje, obcasno(1xmesecno npr) avtocesta...glede na to da je 140konjev samo 900€ vec, je pa razlika pri zavarovanju, registraciji ter porabi...:)
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Ne jul 26, 2015 4:40 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a nered Po apr 09, 2018 8:00 pm

Pri registraciji je razlika minimalna pri porabi pa razlike nebo. 1.4 pa bo dosti boljsi za vozit kot 1.0.
 
Bern23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Če maj 03, 2018 7:39 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Bern23 Če maj 03, 2018 8:05 pm

Izkušnja z novim 3valjnim i30?
Čisto drugačna vožnja kot s prejšnjim! 7 let, tudi karavan. Zelo lahko nogo je treba imeti pri tem novem. Niti slučajno nimaš občutka o tem, kako hitro voziš, tudi če imaš za seboj milijon kilometrov. Uporaba nastavitve limita (za mestno vožnjo ali pa za avtocesto) (pri prejšnjem avtu tega še ni bilo) je hudo dobrodošla.
Stroj zanimivo rohni, tako kot kaki ameriški iz filmov, precej zabavno. Pri cca 1900-1950 dobi moč, ne glede na to, v kateri prestavi voziš. Precej močan. Tale je v šesti prestavi čisto brez težav prevozil Rebernice navzgor (OK, omejitve hitrosti tu niso vštete, priznam, malo se je mudilo).
Tipka za spreminjanje hitrosti na tempomatu je zabavna zadeva, motor se dobro odziva, noga pa počiva.
Prestavljanje je manj ugodno kot pri prejšnjem modelu (in tudi pri accentih, imel sem 4) - tu je treba več vaje, prej je to kar lepo letelo samo od sebe; štosi glede hyundaijevih nerodnih ali netočnih ali kakršnih koli že menjalnikih so samo štosi - z njimi sem prevozil čez 600.000.
Poraba, ki jo reklamirajo, seveda ni poraba, ki bi jo dosegel običajni voznik, kar velja kajpak za vse avtomobile. Če je bila pri prejšnjem dolgoletna poraba (porabo si pišem od leta '80) povprečno 7.4 (avtocestna vožnja pri tem 115-120, ker nad 125 poraba skokovito zraste ...), je pri tem med 6.0 in 6.4, odvisno od hitrosti. 6.0 pri vožnji cca 120-125 na dolge proge, pri 135 (kolikor več ali manj tolerirajo radarji na avtocesti) poraba do 6.4. Kombinirana mestna, kratke vožnje cca 6.4-6.5.
S pomočjo več polnih tankov goriva moram še ugotoviti, koliko lahko "zaprmej" narediš kilometrov, ko ti že gori lučka. Po mojem ne malo, a pri prejšnjem sem jih po sili razmer naredil 115 in ga še ni bilo treba riniti ...
Elektronike je kar nekaj, tako kot drugje, malo je zabavna, kakšna stvar je tudi moteča, a se bomo navadili.
Kaj moti? Nobenega malega odlagališča v voznikovem dosegu, samo predal in pa škatla "za cedeje" v naslonu med sedežema (pri čemer CD-predvajalnika ni). Morda še kaj.
Če se bo obnesel tako kot prejšnji (niti enega popravila), bom kar zadovoljen. Zaenkrat toliko.
((In še replika ljubitelju hyundaijev nekje bolj spredaj na pripombo, da ga je treba prodati s polnim rezervoarjem, da bi zanj vsaj kaj dobil: Moj poln rezervoar je ob tem za 7 let in pol star hyundai i30 CW navrgel skoraj šest tisočakov. Ni slabo, a ne ...))
B.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 10161
Pridružen: Sr feb 22, 2006 9:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a martin_krpan Če sep 06, 2018 7:18 pm

i30 hatchback in karavan sta dobila sprednji odbijač Fastbacka. Novost je tudi 1,6 litrski dizel motor iz Tuscona.

Slika
Slika

https://paultan.org/2018/09/06/hyundai- ... am-diesel/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7252
Pridružen: So maj 01, 2004 12:28 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a INFINITI To okt 02, 2018 8:54 pm

2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2075
Pridružen: To apr 26, 2005 7:33 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a mrtwelvetrees Sr jan 09, 2019 9:16 pm

Hyundai i30N RaceChip 320HP REVIEW
https://www.youtube.com/watch?v=DAcSvKq_c-s
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7252
Pridružen: So maj 01, 2004 12:28 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a INFINITI Po jan 28, 2019 10:55 am

2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi
 
Uporabniški avatar
Bruno1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: So mar 07, 2015 8:01 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Bruno1 So feb 09, 2019 11:59 am

Bern23 je napisal/-a:Izkušnja z novim 3valjnim i30?
Čisto drugačna vožnja kot s prejšnjim! 7 let, tudi karavan. Zelo lahko nogo je treba imeti pri tem novem. Niti slučajno nimaš občutka o tem, kako hitro voziš, tudi če imaš za seboj milijon kilometrov. Uporaba nastavitve limita (za mestno vožnjo ali pa za avtocesto) (pri prejšnjem avtu tega še ni bilo) je hudo dobrodošla.
Stroj zanimivo rohni, tako kot kaki ameriški iz filmov, precej zabavno. Pri cca 1900-1950 dobi moč, ne glede na to, v kateri prestavi voziš. Precej močan. Tale je v šesti prestavi čisto brez težav prevozil Rebernice navzgor (OK, omejitve hitrosti tu niso vštete, priznam, malo se je mudilo).
Tipka za spreminjanje hitrosti na tempomatu je zabavna zadeva, motor se dobro odziva, noga pa počiva.
Prestavljanje je manj ugodno kot pri prejšnjem modelu (in tudi pri accentih, imel sem 4) - tu je treba več vaje, prej je to kar lepo letelo samo od sebe; štosi glede hyundaijevih nerodnih ali netočnih ali kakršnih koli že menjalnikih so samo štosi - z njimi sem prevozil čez 600.000.
Poraba, ki jo reklamirajo, seveda ni poraba, ki bi jo dosegel običajni voznik, kar velja kajpak za vse avtomobile. Če je bila pri prejšnjem dolgoletna poraba (porabo si pišem od leta '80) povprečno 7.4 (avtocestna vožnja pri tem 115-120, ker nad 125 poraba skokovito zraste ...), je pri tem med 6.0 in 6.4, odvisno od hitrosti. 6.0 pri vožnji cca 120-125 na dolge proge, pri 135 (kolikor več ali manj tolerirajo radarji na avtocesti) poraba do 6.4. Kombinirana mestna, kratke vožnje cca 6.4-6.5.
S pomočjo več polnih tankov goriva moram še ugotoviti, koliko lahko "zaprmej" narediš kilometrov, ko ti že gori lučka. Po mojem ne malo, a pri prejšnjem sem jih po sili razmer naredil 115 in ga še ni bilo treba riniti ...
Elektronike je kar nekaj, tako kot drugje, malo je zabavna, kakšna stvar je tudi moteča, a se bomo navadili.
Kaj moti? Nobenega malega odlagališča v voznikovem dosegu, samo predal in pa škatla "za cedeje" v naslonu med sedežema (pri čemer CD-predvajalnika ni). Morda še kaj.
Če se bo obnesel tako kot prejšnji (niti enega popravila), bom kar zadovoljen. Zaenkrat toliko.
((In še replika ljubitelju hyundaijev nekje bolj spredaj na pripombo, da ga je treba prodati s polnim rezervoarjem, da bi zanj vsaj kaj dobil: Moj poln rezervoar je ob tem za 7 let in pol star hyundai i30 CW navrgel skoraj šest tisočakov. Ni slabo, a ne ...))
B.


Kaj novega z i30? še kar zadovoljen?

Tudi razmišljam o nakupu i30 1.0 T, najraje rabljenem, ampak ker jih je tako malo na cesti sploh ni oglasov rabljenih vozil :(
 
swifter
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: To jan 22, 2019 2:56 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a swifter Sr feb 13, 2019 6:10 pm

Imel prililiko vožnje z N modelom, meni je to najboljši športni avtomobil v tej klasi.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov