Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a emozul Če mar 02, 2017 7:06 pm

Glej, če je bilo že do sedaj tako, zakaj ne bi bilo še naprej.
Seveda, pa nikoli ni 100%.
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Stumpjumper Če mar 02, 2017 7:10 pm

Če že azijca in dizla za 23 jurjev definitivno mazdo 3 z revolution opremo in 2.2D motorjem. Ne pa tole podhranjeno skropucalo.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a limas Če mar 02, 2017 7:30 pm

Zadnji konec me spominja na golfa, prednji na mazdo3.
Nisem zasledil, če je kakšen napredek pri zvočni izolaciji. Prejšnja serija je bila glede tega obupna.
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Renault VG Če mar 02, 2017 8:00 pm

emozul je napisal/-a:Glej, če je bilo že do sedaj tako, zakaj ne bi bilo še naprej.
Seveda, pa nikoli ni 100%.

Zato ker se je že velikokrat dokazalo da prejšnje generacije niso noben dokaz o tem kako zanesljiva bo naslednja. Ta tvoja trditev je podobna trditvi, da Golf VII ne crkne ker Golf II ni.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Polo78 Pe mar 03, 2017 1:57 pm

Ne vem kje nekateri vidite popolnoma nove motorje? Dizel je še vedno 1.6 crdi in se vleče že od prve generacije i30 in Ceed-a, torej praktično že 10 let, sicer so ga vmes parkrat prenovili, mu dodali kakega konja, to pa je tudi vse. Še vedno mu (zaradi kubature) kronično primanjkuje navora, tudi turbo luknja je kar občutna. Vsaj na tem področju konkurenca ponuja precej več in kot je nekdo že omenil imam tudi sam za približno enak denar veliko raje Mazdo 3 z 2.2 dizlom, ki je neprimerno boljši od 1.6 crdi. In v tem pogledu vsaj pri dizlih capljajo za konkurenco. Je pa na drugi strani res, da so to preverjeni in neproblematični motorji, aduti samega avtomobila (založenost z opremo, zanesljivost, garancija...) kakor tudi celotne znamke pa so tako ali tako drugje. Mogoče bi morala biti cena ravno zaradi podhranjenih dizlov za kakega tisočaka ali dva nižja in zna se zgodit, da bodo v bližnji prihodnosti to povedale tudi prodajne številke. Ostalih pripomb razen morda malenkost preveč generične oblike nimam.
Antiznačkar po prepričanju
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Gosic So mar 04, 2017 1:12 am

:D
Še malo manjka, pa bo obvezna oprema najmanj 3.0 dizel.
Sicer pa razprava, da še sam ne veš pri čem si.
Po eni strani je ok da so motorji preverjeni in zanesljivi, po drugi spet ni..
Glede izolacije. Na tem svetu obstaja youtube.com, kjer na vseh testih zatrjujejo da je avto neverjetno tih. Tak da če bi nekoga to res tak hudo zanimalo, bi lahko premaknil ritko in si to pogledal. Ampak vse na pladnju je najboljše.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a xxl Ne mar 05, 2017 12:19 am

Saj niti ni tako slab v tej izvedbi http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... .Safety....
Malce precenjen po mnenju večine, ampak, čas bo pokazal.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Polo78 Po mar 06, 2017 1:55 pm

Nič ni narobe z 1.6 crdi motorji. Karakterno so podobni vsem ostalim motorjem podobnih prostornin (1.5 dci, 1.6 hdi, 1.6 tdi,...) in za razliko od marsikaterega konkurenta so praktično najmanj problematični, kar je pokazal tudi supertest pri AutoBildu, ki ga je stari i30 opravil z odliko (brez napake).

Problem je, da v ponudbi ni kakega močnejšega dizla, kar pa konkurenca ima. Pa nikakor ne rabiš 3.0 dizla, ki v ta rang tako ali tako ne sodi, ampak recimo kak 2.0 ~ 2.2 bi se pa že prilegel. In to v koncernu definitivno imajo in svoj čas je tudi že bil na razpolago v prvem modelu i30 in Ceed-a. Sedaj, skoraj 10 let zatem pa ga ni, kdo bi vedel zakaj... Očitno so se odločili, da večjih dizlov ne bodo vgrajevali, ker bi se jih premalo prodalo ali kaj...? Tako je top ponudba 1.6 crdi 136km, končna cena pa je praktično enaka kot npr. pri Mazdi 3 2.2d ali pa Golfu 2.0 tdi (oba 150km). Ah, kje so časi, ko si dobil top opremljenega Ceed-a/i30 z najmočnejšim dizlom za cca. 7 do 8 jurjev ugodneje kot Golfa, takrat je to res ustrezalo sloganu "največ avta, za vaš denar"... :|
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a INFINITI Po mar 06, 2017 3:11 pm

Ja res je - ugotovili so da pač v EU tak dizl predstavlja po deležu največ kar stranka želi imeti v garaži, zato pa niso šli v kaj več. POmoje če bi se zdaj našlo oh in sploh število ljudi, ki bi težilo za močnejši motor bi temu primerno reagirali ampak resnica je da je takih zelo malo če sploh.

2.2 dizl od mazde sploh nebi primerjal, ker je res nekaj posebnega po zasnovi in filozofiji - pač so šli kontra od downsizinga, nižal kompresije do možnega minimuma in tudi pri čipiranju dotičnega motorja se vidi koliko ima rezerve - brez težav gre na 200-210 konjev.

Tudi velikih popustov napram VW pri Hyundaiju dandanes nima smisla iskati - želja vsake znamke še posebej korejskih že od samega začetka je bila da zvišajo svoj ugled in vrednost znamke na trgu in dumpinških cen je pač konec. Dobre popuste je moč dobiti za kako leto starega mogoče.

IN nenazadnje zakaj bi prodajali pod ceno če jim ni treba. Kvečjemu imajo dodano vrednost v obliki dejanske tovarniške garancije za 5 let brez omejitve kilometrov. Ob temu bo marsikdo rekel, ja pa saj tudi EU znake dajejo take garancije, pa si je ob temu vredno zapomniti da gre za Jamstva, kar pa ni enakovredno in obsega dosti bolj okrnjen spisek kaj bodo porihtali če gre kaj po gobe.

BTW - avto mi je zelo všečen - ravno dovolj močna mešanica agresivnega in konzervativnega dizajna, da veš da gre za resno konkurenco. Res so prišli zelo daleč od recimo accentov 20 let nazaj.

Aja še malenkost - največ avta za vaš denar je KIA slogan ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2856
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a mrtwelvetrees Po mar 06, 2017 4:56 pm

Še vedno velja, da moč motorja korejca ni enaka europejcu ? Namreč Hyundai in Kia napišeta da ima avto 140KM a v praksi se zdi da jih ima 30 manj ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Stumpjumper Po mar 06, 2017 5:38 pm

Infiniti, jaz nisem primerjal 2.2D z 1.6D. Poanta je v tem, da za skoraj iste €€, dobiš golf 2.0 TDI/focus ST D/mazda 3 2.2D... (katere zlahka remapaš na cca. 200 konjičev). In nekaterim, vključno z menoj več pomeni večja moč, kot pa neka bedasta dodatna oprema/varnostni sistemi/1. mesto na nekih lestvicah o zanesljivosti... 8)
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Gosic Po mar 06, 2017 6:44 pm

Torej 200km dizel, crkne v roku dveh let > maks oprema in 140km. Kul.

Koliko procentov vseh prodanih Golfov ali Mazd 3 je dejansko prodanih z 2.0 in 2.2 motorjem? Pri Mazdi gre verjetno že za butične primerke.
Ne razumete ekonomske plati. Avto, ki se ne prodaja je strošek in nekje se mora to poznati. To ni v smislu ima se , može se. Opel ima tudi biturbo diesel motorje, pa vleče minus že od leta 2009.
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Stumpjumper Po mar 06, 2017 8:53 pm

Pa naj crkne (sicer nevem, zakaj bi 200hp avto kar tako crknil...). V končni fazi pa kdo ti garantira, da 1.6 crdi v 2 letih nebo crknil? Autobild raziskava? :lol:

Povej mi, zakaj po tvoje VW ne ukine golfa R, audi S/RS modelov (VW/audi sem dal iz principa za primer, ker zaradi afere plačujejo kar lepe denarce...)? Prodaja je napram civilnim verzijam zanemarljiva. Torej?
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2045
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Gosic To mar 07, 2017 1:02 pm

Zgornji del tvojega prispevka jaz tako razumem. Da je bolj pomembno več moči, kot zanesljivost. Torej ne odgovarjaj z vprašanjem.

Omenjena motorja Mazde in VW nista v športni izvedbi, vsaj pri Mazdi ne in ni govora o Opcjih, Gtijih, RS-ih itd. Mešaš hruške in jabolka. Definitivno je večja prodaja pri 1.6 izvedbah, zato je ta poteza Hyundaia zame razumljiva. Sicer ker se pa na te športne izvedbe spoznaš kajne, verjetno veš da bo tudi i30 N.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Polo78 To mar 07, 2017 1:56 pm

Mislim, da smo priča različnim filozofijam različnih znamk. Hyundai se je pač odločil, da bo kupcem ponudil preverjeno, dajmo temu reči (za prodajo) ziheraško paleto motorjev, ki bi jih tako ali tako izbralo največ kupcev ne glede na ostalo ponudbo. Dobra kombinacija za nezahtevne, ki na drugi strani za podoben denar dobijo kak kos opreme več kot pri konkurenci. Vsakemu svoje torej.

Zase pač vem, da bi za podoben denar (tokrat) rajši pogledal k bolje motorizirani konkurenci, ker mi to nekaj pomeni. Morda tudi zato, ker točno vem, kako se avti z določenimi motorji peljejo, imam dosti izkušenj tako z 1.6 kot tudi 1.7 crdi (tudi s starejšim 2.0 crdi iz prvega Ceeda), kakor tudi z 2.2 dizli od Mazde, 2.0 tdi od VAG koncerna ali pa 2.2d od Toyote. Prostornina pri motorjih igra precejšnjo vlogo in počasi so to začeli spoznavat že tudi nekateri proizvajalci - sicer iz povsem drugih razlogov (ekologija) pa vendarle, motor z več prostornine je karakterno povsem drugačen, veliko bolj vozen, kultiviran, brez turbo lukenj,..., poraba pa je tu nekje kot pri motorjih z manj prostornine.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Renault VG To mar 07, 2017 2:51 pm

Gosic je napisal/-a:Torej 200km dizel, crkne v roku dveh let > maks oprema in 140km. Kul.

Koliko procentov vseh prodanih Golfov ali Mazd 3 je dejansko prodanih z 2.0 in 2.2 motorjem? Pri Mazdi gre verjetno že za butične primerke.
Ne razumete ekonomske plati. Avto, ki se ne prodaja je strošek in nekje se mora to poznati. To ni v smislu ima se , može se. Opel ima tudi biturbo diesel motorje, pa vleče minus že od leta 2009.

True. Ti imaš lahko 10 različnih motorjev ampak moreš prodati dovolj avtomobilov s tem motorjem da se ti splača. Več kot 130 dizla v tem razredu se redko kupuje, ponavadi so dizli z okoli 110 KM. Isto se VWju splača imeti dizla 190 in 240 v Passatu, Kiji v Optimi pa Renaultu v Talismanu pa ne ker jih itak prodajo premalo. Ima pa tel i30 vsak 140 KM bencinarja, za razliko od Megana...
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Stumpjumper To mar 07, 2017 3:28 pm

Ja res, omenjena res nista v športni verziji, ampak VW koncern/mazda ima motor na lagru, zato ne vem zakaj bi bil tak strošek to za njih? Mazda ima 2.2D iz 6, golf iz passata...Verjetno je (govorim na pamet ker ne spremljam) največ prodanih osnovno motoriziranih verzij. Itak je večini ljudem avto transportno sredstvo od točke A do B, ampak eni za to "rabijo" 100, drugi 150, tretji 200+ konjev. Vsakemu svoje torej.

In ja, moč mi je pomembnejša od zanesljivosti. Vendar eno ni pogojeno z drugim, kar govorim iz svojih izkušenj. Do sedaj nisem z močnejšimi avti (pa so oz. vsi kar lepo presegajo 100hp/liter prostornine, kar je po gostilniških teorijah itak fuč po 20k km... :lol: ) imel niti ene slabe izkušnje, kar za ostale neomembe vredne škatle v družini ne morem govoriti. Je pa govora o novih avtih, tako da je primerjava povsem objektivna.

Renault VG saj ne rabiš 10 različnih motorjev. Dejansko "rabiš" 2 motorja da zadovoljiš vse potrebe. Kar se tiče npr. dizlov, bi lahko renault brez težav npr. detunal 1.6 dci na 110 konjičev za osnovne verzije (in s tem skenslal 1.5 dci). Eno vmesno 140-150 (1.6dci/2.0dci) ter eno močnejšo 180-190 (2.0 dci). Vse to imajo na lagru še od prej. Tako pa ti ponudijo nekaj samo z ročnim, nekaj samo z avtomatskim...meh. Pa ni renault edini glede teh čudnih odločitev, da nebo pomote.
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Renault VG To mar 07, 2017 4:24 pm

Stumpjumper je napisal/-a:Renault VG saj ne rabiš 10 različnih motorjev. Dejansko "rabiš" 2 motorja da zadovoljiš vse potrebe. Kar se tiče npr. dizlov, bi lahko renault brez težav npr. detunal 1.6 dci na 110 konjičev za osnovne verzije (in s tem skenslal 1.5 dci). Eno vmesno 140-150 (1.6dci/2.0dci) ter eno močnejšo 180-190 (2.0 dci). Vse to imajo na lagru še od prej. Tako pa ti ponudijo nekaj samo z ročnim, nekaj samo z avtomatskim...meh. Pa ni renault edini glede teh čudnih odločitev, da nebo pomote.


Mah ja saj subjektivno ne pravim da so naredili dobro odločitev, če bi imeli Talismana z ročnim menjalnikom z več kot 130 konji ali pa Megana bencinarja z ročnim, ki gre bolje kot ta Tce 130 bi enega od teh že imeli doma, tako pa se oče oklepa Lagune 2.0 dci in pogleduje k konkurenci, ki ima to, kar želi. Je pa vprašanje, če se Renaultu objektivno izplača to narediti. Čeprav očitno se mu no ker motorji prihajajo, samo kdaj je vprašanje :mrgreen: Že vedo kaj delajo, upam. Je pa nemcem treba priznati nekaj, večina avtomobilov ima že v štartu zelo dobro paleto motorjev.
 
Sriple Tix
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe feb 10, 2006 2:16 pm

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Sriple Tix Če mar 09, 2017 11:03 am

Nadvse zadovoljen lastnik 2 leti starega i30 karavana ob tej ceni lahko samo recem, da niso normalni, pa ceprav imam namen ostati kupec Hyundajev tudi vnaprej.
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... fety%20W...

Ne mislim se prepirati ali karkoli utemeljevati, to je zgolj moje subjektivno mnenje.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2017 Hyundai i30

Napisal/-a Polo78 Če mar 09, 2017 1:40 pm

Jap, pri teh cenah (24k eur za 1.6 crdi 110km :huh: ) bo res zanimivo videti kakšne bodo prodajne številke. Je pa res, da danes večina ljudi avto pred nakupom sproba in če je res tako dober kakor pišejo v nekaterih testih, potem bi morali to opaziti tudi potencialni kupci. Bojim se samo, da se bo ob teh cenah pri marsikomu odločitev preVAGala :mrgreen: kam drugam, kjer se za podoben denar dandanes dobi približno enako ali celo več, nekaj pa bo h končni odločitvi pripomogla tudi značka oz. njen renome iz preteklosti.
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov