Polo78 je napisal/-a:Pa saj to, da pri PSA predelujejo en od drugega traja že precej dlje kot iz časa Saxoja in 106-ice. Tipičen primer še nekaj bolj nazaj sta bila Citroen LN in Peugeot 104. Vmes pa je bila tudi kakšna generacija bolj samosvojih modelov. Sicer pa ne vem ali je to načrtno ali ne, ampak citroenovi modeli so v tem razredu vedno capljali za peugeotovimi. Npr. tipičen primer je bil ravno Saxo, ki je že, ko je prišel ven zgledal zastarel, sploh pa potem, ko je na trg pripeljal P 206. Tudi sedaj prihaja novi C3 kar konkretno za 208-ico, sicer daleč od tega, da bi zgledal zastarel, se pa po silhueti vidi velika podobnost z 208. Ampak ni šans, da bo to opazilo veliko folka - sploh, če niso videli velike podobnosti med Cordobo in limuzinskim Polom, ko je šlo pravzaprav za en in isti avto. Moč značke na sprednji maski/havbi je očitno zelo mogočna in ima večji vpliv, kot si upamo priznat.
mah.. sej ne gre za to, da predelujejo en drugega... to je normalno. tu pa gre tako kot v primeru saxa in 106-ke za skoraj direktnega klona. to naj bi po nekaterih ugibanjih, poleg silhuete, potrdile tudi 208-ci v praktično centimeter enake dimenzije in dolžina medosne razdalje...
po moje gre pri tem avtomobilu za čisto pragmatično odločitev... EMP1 platforma (najvrjetneje zaradi vpletanja kitajcev in prilagajanju le te za njihove potrebe (od tod tudi sprememba imena v CMP)) pač še ni nared, fabrika v franciji, kjer izdelujejo sedanji C3 posledično tudi ne, C3 pa rabi zamenjavo... vse skupaj je dodatno "začinila" še kriza in najbolj pragmatično je blo v "novi" C3 kozmetično predelat 208 in oba proizvajat v fabriki na Slovaškem, kjer že itak izdelujejo 208...