e, danes na kratko vozu novega C3.... 81-konjsko prdalico
. žal ne preveč, ker so mi dali enega čist brez bencina
. je bordkomp pravu, da ma še za 60km, sam so cist vse možne lampe in displeji opozarjali na "Fuel level too low", pa nisem htel reskirat
v glavnem, mešeni občutki... tista atmosferska ropotavza pod pokrovom mi je delovala rahlo anemično... al je pa avto preprosto malo pretežeek. tudi touch screen mi je deloval počasnejši kot v P308 in Picassu, je pa res, da je blo mrzlo ko hudič
. drugače pa sem bil kar prijetno presenečen nad zvočno izolacijo in splošnim občutkom čvrstoti in kompaknosti karoserije. ambient v kabini je zelo prijeten, čeprav mu vseeno zamerim vsesplošno trdoplastičnost... bi z mehkejšimi materiali na vrhu armature in zgornjem koncu vratnih oblog deloval veliko bolje!
veseli me tudi, da so malo poravli vodila ročice menjalnika, ki ne opleta več tako drastično kot v mojem C2, čeprav je 5 stopenjki menjalnijk še zmerej isto "poosebljeno g*vno"! sedeži so udobni, jim pa ne bi škodlo malo več bočne opore na sedalu... sploh je cel avto zelo udoben! bi pa vzmetenje vseeno lahko naredili malček bolj čvrsto, saj to ne bi bistveno vplivalo na splošno udobje, bi pa po moje dokaj zmanjšalo bočno nagibanje v ovinkih in ugodno vplivalo na vozne lastnosti! sej ne, da se pelje slabo... v bistvu se za to kako je udoben, pelje presentljivo dobro... pa vseeno! tudi volanski mehanizem je prijetno "obtežen" in ne daje občutka premočne "servoasistence". nič ne bi mel proti tudi, če bi -sicer zelo lepa- armatura bila par centimetrov nižja... pa tudi tisti LCD "televizor" bi za moj okus lahko bil postavljen malo višje...
kakorkoli obrneš, avto je zanimiv in bi, z malo več truda (še posebej pa z novo paltformo, ki jo pacajo že dlje časa) in spodobnim 6 stopenjkim manualcem bil kar pri vrhu B segmenta... tako pa ni! mislim... niti približno ni slab, mu bo pa v naslednjih par letih, ko tudi konkurenca dobi nove, modernejše naslednike, "življenje" veliko težje...