Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
1992Diavolo1992
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Pe sep 13, 2013 7:49 pm

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a 1992Diavolo1992 Pe feb 21, 2020 2:35 pm

Citroen je bil mnogim zanimiv zaradi unikatne hidravlike. Zdaj je to se samo sminka.

Skoda.
 
2CV_1976
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe jan 05, 2018 11:45 am

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a 2CV_1976 Pe feb 21, 2020 7:09 pm

bo pa ta nova zadeva - hidravlični dročniki, kot v C5 aircrosu, ki je zelo udoben. Je vse skupaj enostavneje in ceneje, edino ni več višinske nastavitve.
 
1992Diavolo1992
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Pe sep 13, 2013 7:49 pm

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a 1992Diavolo1992 Pe feb 21, 2020 7:33 pm

To ni hidravlika, to je nekaj takega kot vw-jev dcc.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2517
Pridružen: Ne apr 17, 2005 10:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a drugmirko So feb 22, 2020 11:10 am

ja… ni "hidravlika" zaprtega sistema s kuglami namest amortizerjev, kot smo jo poznali v velikih in srednjih citroenih do tazadnega C5... še sploh ne pol-aktivna (hydractive II in III v C5/C6) ali aktivna (Xantia Activa)… ampak, čeprav se mi ne sanja čist kako dela VW-jev DCC, mislim, da zadeva ni podobna niti njemu... kolikor vem, je DCC "semiadaptive" sistem, ki ga je mogoče štelat po naprej "programiranih" parametrih. kako dejansko funkcionira, oz. kateri princip kontrole podvozja so ubrali, ne vem... mislim, da kontrolirajo "viskoznost" olja v amortizerjih (recimo prek elektromagnetnega polja in kovinskih delcev v olju)… v glavnem, ne vem... serem...
da tale citroenov "progressive hydraulic cushions" ni podoben DCC-ju je prvi znak že to, da je popolnoma pasiven! trik je pa v bistvu zelo preprost.... poenostavljeno rečeno, na vsakem kolesu ma namesto enega amortizerja -tri :mrgreen: ! ker so za omejevanje hoda "glavnega" amortizerja, vanj, na njegovo zgornjo in spodnjo stran, namesto "gumijatih štoperjev" "vtaknili" še dva manjša amortzerčka. tako je glavni amortizer, ki blaži vzmetenje v veliki večini časa vožnje lahko nastavljen "zelo mehko", saj njegov hod, ki bi brez teh dodatnih dveh vgrajenih "miniamortizerčkov" bil absolutno prevelik in avto preveč "gugast", s svojim hodom omejujeta ta dva dodatna amortizerja, s katerima so zamenjali gumijaste omejilnike hoda običajnih amortizerjev... poleg možnosti mehkeje nastavljenega glavnega amotizerja je bonus tega sistema še v tem, da duši tudi "povratni udarec" in konkretno krajjša "iznihanje" po blažitvi začentnega udarca kolesa v neravnino...
stvar funkcionira, je poceni in nima zapletenih sklopov, ki bi se lahko kvarli… vse kar je, je malo bolj "debel" amortizer, ki je "kakšno kilo" težji od navadnega :) . sem sprobal v C5AC in moram rečt, da je v prmerjavi s 5008 s katerim sem se prpelou na test, neprimerno bolj udoben... običajne neravnine, razdrapano cesto, ležeče policaje in podobno res "prebavi" neprimerno prijazneje od 5008... se pa za moj okus vseeno malo preveč zaguga pri pospeševanju in čisto malo preveč nagne v ovinku... ko bodo stuhtali nastavitev, ki bo vsaj malo "ozdravla" te dve slabosti, brez da bistveno pokvari generalno udobje, bo tole "pasivno udobje" kr fajn! mislim.... JE ŽE! za vsaj 90% populacije, ki si avto kupi "za peljat se", ne za "polagat ovinke" =P.... ne bo pa nikoli na nivoju zadnje verzije hidropnevmatskega vzmetenja, kaj šele aktivnega iz Active!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
1992Diavolo1992
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Pe sep 13, 2013 7:49 pm

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a 1992Diavolo1992 So feb 22, 2020 12:27 pm

Strokovna in slikovita razlaga.

Hvala
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3279
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a xxl To mar 03, 2020 2:52 pm

Kdaj bo predstavitev? Šele v Parizu, najbrž.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
2CV_1976
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe jan 05, 2018 11:45 am

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a 2CV_1976 Če mar 05, 2020 1:00 pm

je, tako pravijo.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2517
Pridružen: Ne apr 17, 2005 10:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a drugmirko To apr 07, 2020 9:58 pm

novi set slik z rahlo olupljeno kamuflažo :mrgreen: :

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

worldscoop.fr

...airbumpi so še... sicer fake trdoplastični, kar pomeni, da jih v bistvu ni =P , avto še zmereij zgleda ful preozek, kar ga bo po moje teplo v primerjavi s preostalo C segmentno konkurenco, ma pa kot je videt dupli in čisto nič fake auspuh :mrgreen: ... le kaj so vtaknli not 180 konjski THP :mrgreen: =P ?
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 566
Pridružen: Pe nov 22, 2013 9:25 pm
Kraj: Kozje

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a whitee To apr 07, 2020 10:28 pm

Men tole zgleda dokaj obetavno. kvazi suv-coupe izgled :D
 
Uporabniški avatar
srcnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1300
Pridružen: Po nov 22, 2010 11:51 am

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a srcnik To apr 07, 2020 10:50 pm

Nekam majhen deluje zraven crosslanda :/

Izgleda bolj kot c3 coupe suv? Mogoče obuditev pluriel imena? :)

Drugače so meni osebno, čisto zgubili kompas... To posiljevanje z dvojnimi lučmi, ki jim je uspelo recimo le pri c3, drugje pa pogreb... Trenutna ponudba deluje precej ceneno, za precej visoke cene... Kje so časi ko se je c5 postavil ob bok bmw-ju po dizajnu, pa si dobil nekaj več s hidravličnim podvozjem...

Res škoda, ker mi je znamka citroen zelo pri srcu... (si tudi lastim enega)
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1446
Pridružen: Če nov 11, 2010 2:21 pm

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a Renault VG Sr apr 08, 2020 10:01 am

Zraven Grandlanda je tole.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1300
Pridružen: Po nov 22, 2010 11:51 am

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a srcnik Sr apr 08, 2020 1:29 pm

Je res, sem imel tudi tega v msilih, vendar mešam ta dva imena :/
 
Uporabniški avatar
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 654
Pridružen: To maj 24, 2016 4:08 pm

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a Stumpjumper Sr apr 08, 2020 2:52 pm

Nekakšen "kao" coupe. Ozek, visok, kratek... recept za spako.
 
meganer
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So nov 03, 2012 9:25 pm

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a meganer Sr apr 08, 2020 3:56 pm

Moje mnenje je pa da tole ni ala c4 ..... ampak c3.......
Ker je preozak za C4
 
alexwell
Novinec
 
Prispevkov: 375
Pridružen: Po dec 05, 2011 11:19 pm

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a alexwell Sr apr 08, 2020 4:11 pm

je c4 in sicer cactus
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2517
Pridružen: Ne apr 17, 2005 10:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a drugmirko Sr apr 08, 2020 7:56 pm

meganer je napisal/-a:Moje mnenje je pa da tole ni ala c4 ..... ampak c3.......
Ker je preozak za C4

alexwell je napisal/-a:je c4 in sicer cactus


ma meganer kr prav... oziroma nima =P , ker je C3 (kot tudi "C4" Cactus) narejen na stari inu priletni PF1 platformi, tale prihajaoči C4 pa je, tako kot DS 3 Crossback, Peugeota 208 in 2008, ter Oplova Corsa, narejen na novi CMP platformi. kiiiiiii je nadomestila PF1 in je namenjena vozilom A in B segmenta! torej,...ni glih "direktna žlahta" s C3, po uporabljeni tehniki (platforma, motorji, transmisija) pa definitivno tudi NI avto C segmenta (EMP2 platforma)... kar pomeni, da bo direktna žlahta nasledniku sedanjega C3! to se seveda že vidi po dimenzijah (ki najvrjetneje ne bodo kej bistveno odstopale od dimenzij novega Puga 2008) oziroma, po tem, da za avto C segmenta deluje nekam ozek...

če vprašate mene ga bi to znalo tepst tako, kot "C4" Cactusa in DS5 (ki je s cifro 5 tudi impliciral, da gre za avto višjega segmenta, kot so to kazale njegove dimenzije in uporabljena tehnika)... keeeer... j*bat ga, kot pr seksu, ni vse v dolžini =P :mrgreen: ! segmentu morajo ustrezat tudi njegova širina, kot tudi pogonski sklop! no, vsaj po moje... če ne, je potem avto C segmenta tudi C-Elysse, saj je dolg skorej 4.5m in ma 2.65m medosne razdalje... pa ni! zakaj? ker je preozek in nima motorne palete ustrezne vozilom C segmenta, saj gre preprosto za do skrajnosti raztegnjen C3!!! če ne vrjamete, se enkrat zapeljite s to ropotulo. garantirano vam "vozilo C segmenta" ne bo glih prva misel =P . al pa s Cactusom, ki je znotrej sicer simpatično opaljen avto, sam niti približno tako prostoren in komot, kot kak Megane al pa 308. da o motorjih niti ne govorimo... in tudi tale C4 bo C4 spet bolj po imenu. kar se bo, kljub novi in veliko blojši platformi, seveda opazlo! razen na dolžini.
zakaj so to naredili? težko rečt... en razlog bi lahko bil nuja po popolnoma električni verziji od prvega dne prodaje (baje naj bi mel za razliko od ostalih štirih 60kWh baterijo), drugi pa kakšno "novo umeščanje" Citroena znotraj koncerna... to drugo bo pokazala platforma na kateri bosta narejena naslednika 308-ce in Astre.
živi bili, pa videli =P ... vsekakor pa bo v prihodnosti, zaradi modularnih platform in električnih motorjev, klasificiranje modelov po segmentih veliko težje, kot je blo.... in bolj stvar "marketinške kreativnosti" kot pa tehnike na kateri bo avto narejen...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3279
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: 2020 Citroën C4 III.

Napisal/-a xxl Če apr 09, 2020 4:10 pm

Zmeda kot pri VAG. T-Roc je za nekatere povzdignjen Polo, pa je širši od marsikaterega iz C segmenta, 182 cm. Če ta Cactus ne bo vsaj 180, je škoda. Višina mu mogoče dela krivico, da deluje ožji, kot bo v resnici.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov