sašo5 je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Peugeot je kupil bankrotiranega Citroena okoli leta 1976...najbrž si ne bo dovolil najnovejšega VW scenarija s Škodo, ali pač?
meni se zdi, da ga že od devetdesetih let naprej rine na stranski tir.....sedaj majo pa še OpelA in kot da bi se ga hoteli znebiti, podobno kot časa nazaj WV Seata.....
ma, rinejo ga počasi vse od nakupa dalje.... je pa res, da se to zdej vidi veliko bolj očitno s tem, da so/bodo Citroenovi modeli narejeni na platformah nižjih razredov, kot enakovredni Peugeotovi modeli. recimo... tale C4 je narejen na podaljšani CMP platformi B segmenta, novi 308 (tudi sedanji je že) bo na Cin D segmentni EMP2. novi 208 je narejen na CMP platformi, novi C3 bo na "poenostavljeni" CMP platformi (namenjeni modelom za 3. svet). tudi novi C5 bo narejen an osnovi sedanjega 308 karavana in ne na osnovi nove 508-ce. čeprav gre v obeh primerih za EMP2, pa očitno obstajajo razlike...
še posebej pa se to vidi v primerjavi z materiali in kvaliteto izdelave v kabinah zadnje generacije Peugeotov in Citroenov. proti trenutni paleti Citroenov zgledajo notranjosti novih 208, 2008, 3/5008 in 508 kot "happy hour v nobel kurbišču"
... in grem stavit, da bo kabina tega C4 (čeprav na slikah in videih ne zgleda spet tako "cheap") v primerjavi s prihajaočim 308 III tudi delovala kot ena trdoplastična revščina.
mislim pa, da Opla ne čaka taka "usoda". vsaj sodeč tem kako zgleda nova Mokka in po tem, kar po francoskih forumih za novo Astro dajejo slutit PSA insiderji.... že dejstvo, da nova Astra ne bo narejena na B segmentni CMP platformi, ampak si bo delila platformo novega DS4 in 308, pove veliko...