Stran 2 od 8

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Pe feb 21, 2020 1:35 pm
Napisal/-a 1992Diavolo1992
Citroen je bil mnogim zanimiv zaradi unikatne hidravlike. Zdaj je to se samo sminka.

Skoda.

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Pe feb 21, 2020 6:09 pm
Napisal/-a 2CV_1976
bo pa ta nova zadeva - hidravlični dročniki, kot v C5 aircrosu, ki je zelo udoben. Je vse skupaj enostavneje in ceneje, edino ni več višinske nastavitve.

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Pe feb 21, 2020 6:33 pm
Napisal/-a 1992Diavolo1992
To ni hidravlika, to je nekaj takega kot vw-jev dcc.

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: So feb 22, 2020 10:10 am
Napisal/-a drugmirko
ja… ni "hidravlika" zaprtega sistema s kuglami namest amortizerjev, kot smo jo poznali v velikih in srednjih citroenih do tazadnega C5... še sploh ne pol-aktivna (hydractive II in III v C5/C6) ali aktivna (Xantia Activa)… ampak, čeprav se mi ne sanja čist kako dela VW-jev DCC, mislim, da zadeva ni podobna niti njemu... kolikor vem, je DCC "semiadaptive" sistem, ki ga je mogoče štelat po naprej "programiranih" parametrih. kako dejansko funkcionira, oz. kateri princip kontrole podvozja so ubrali, ne vem... mislim, da kontrolirajo "viskoznost" olja v amortizerjih (recimo prek elektromagnetnega polja in kovinskih delcev v olju)… v glavnem, ne vem... serem...
da tale citroenov "progressive hydraulic cushions" ni podoben DCC-ju je prvi znak že to, da je popolnoma pasiven! trik je pa v bistvu zelo preprost.... poenostavljeno rečeno, na vsakem kolesu ma namesto enega amortizerja -tri :mrgreen: ! ker so za omejevanje hoda "glavnega" amortizerja, vanj, na njegovo zgornjo in spodnjo stran, namesto "gumijatih štoperjev" "vtaknili" še dva manjša amortzerčka. tako je glavni amortizer, ki blaži vzmetenje v veliki večini časa vožnje lahko nastavljen "zelo mehko", saj njegov hod, ki bi brez teh dodatnih dveh vgrajenih "miniamortizerčkov" bil absolutno prevelik in avto preveč "gugast", s svojim hodom omejujeta ta dva dodatna amortizerja, s katerima so zamenjali gumijaste omejilnike hoda običajnih amortizerjev... poleg možnosti mehkeje nastavljenega glavnega amotizerja je bonus tega sistema še v tem, da duši tudi "povratni udarec" in konkretno krajjša "iznihanje" po blažitvi začentnega udarca kolesa v neravnino...
stvar funkcionira, je poceni in nima zapletenih sklopov, ki bi se lahko kvarli… vse kar je, je malo bolj "debel" amortizer, ki je "kakšno kilo" težji od navadnega :) . sem sprobal v C5AC in moram rečt, da je v prmerjavi s 5008 s katerim sem se prpelou na test, neprimerno bolj udoben... običajne neravnine, razdrapano cesto, ležeče policaje in podobno res "prebavi" neprimerno prijazneje od 5008... se pa za moj okus vseeno malo preveč zaguga pri pospeševanju in čisto malo preveč nagne v ovinku... ko bodo stuhtali nastavitev, ki bo vsaj malo "ozdravla" te dve slabosti, brez da bistveno pokvari generalno udobje, bo tole "pasivno udobje" kr fajn! mislim.... JE ŽE! za vsaj 90% populacije, ki si avto kupi "za peljat se", ne za "polagat ovinke" =P.... ne bo pa nikoli na nivoju zadnje verzije hidropnevmatskega vzmetenja, kaj šele aktivnega iz Active!

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: So feb 22, 2020 11:27 am
Napisal/-a 1992Diavolo1992
Strokovna in slikovita razlaga.

Hvala

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: To mar 03, 2020 1:52 pm
Napisal/-a xxl
Kdaj bo predstavitev? Šele v Parizu, najbrž.

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Če mar 05, 2020 12:00 pm
Napisal/-a 2CV_1976
je, tako pravijo.

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: To apr 07, 2020 8:58 pm
Napisal/-a drugmirko
novi set slik z rahlo olupljeno kamuflažo :mrgreen: :

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

worldscoop.fr

...airbumpi so še... sicer fake trdoplastični, kar pomeni, da jih v bistvu ni =P , avto še zmereij zgleda ful preozek, kar ga bo po moje teplo v primerjavi s preostalo C segmentno konkurenco, ma pa kot je videt dupli in čisto nič fake auspuh :mrgreen: ... le kaj so vtaknli not 180 konjski THP :mrgreen: =P ?

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: To apr 07, 2020 9:28 pm
Napisal/-a whitee
Men tole zgleda dokaj obetavno. kvazi suv-coupe izgled :D

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: To apr 07, 2020 9:50 pm
Napisal/-a srcnik
Nekam majhen deluje zraven crosslanda :/

Izgleda bolj kot c3 coupe suv? Mogoče obuditev pluriel imena? :)

Drugače so meni osebno, čisto zgubili kompas... To posiljevanje z dvojnimi lučmi, ki jim je uspelo recimo le pri c3, drugje pa pogreb... Trenutna ponudba deluje precej ceneno, za precej visoke cene... Kje so časi ko se je c5 postavil ob bok bmw-ju po dizajnu, pa si dobil nekaj več s hidravličnim podvozjem...

Res škoda, ker mi je znamka citroen zelo pri srcu... (si tudi lastim enega)

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Sr apr 08, 2020 9:01 am
Napisal/-a Renault VG
Zraven Grandlanda je tole.

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Sr apr 08, 2020 12:29 pm
Napisal/-a srcnik
Je res, sem imel tudi tega v msilih, vendar mešam ta dva imena :/

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Sr apr 08, 2020 1:52 pm
Napisal/-a Stumpjumper
Nekakšen "kao" coupe. Ozek, visok, kratek... recept za spako.

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Sr apr 08, 2020 2:56 pm
Napisal/-a meganer
Moje mnenje je pa da tole ni ala c4 ..... ampak c3.......
Ker je preozak za C4

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Sr apr 08, 2020 3:11 pm
Napisal/-a alexwell
je c4 in sicer cactus

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Sr apr 08, 2020 6:56 pm
Napisal/-a drugmirko
meganer je napisal/-a:Moje mnenje je pa da tole ni ala c4 ..... ampak c3.......
Ker je preozak za C4

alexwell je napisal/-a:je c4 in sicer cactus


ma meganer kr prav... oziroma nima =P , ker je C3 (kot tudi "C4" Cactus) narejen na stari inu priletni PF1 platformi, tale prihajaoči C4 pa je, tako kot DS 3 Crossback, Peugeota 208 in 2008, ter Oplova Corsa, narejen na novi CMP platformi. kiiiiiii je nadomestila PF1 in je namenjena vozilom A in B segmenta! torej,...ni glih "direktna žlahta" s C3, po uporabljeni tehniki (platforma, motorji, transmisija) pa definitivno tudi NI avto C segmenta (EMP2 platforma)... kar pomeni, da bo direktna žlahta nasledniku sedanjega C3! to se seveda že vidi po dimenzijah (ki najvrjetneje ne bodo kej bistveno odstopale od dimenzij novega Puga 2008) oziroma, po tem, da za avto C segmenta deluje nekam ozek...

če vprašate mene ga bi to znalo tepst tako, kot "C4" Cactusa in DS5 (ki je s cifro 5 tudi impliciral, da gre za avto višjega segmenta, kot so to kazale njegove dimenzije in uporabljena tehnika)... keeeer... j*bat ga, kot pr seksu, ni vse v dolžini =P :mrgreen: ! segmentu morajo ustrezat tudi njegova širina, kot tudi pogonski sklop! no, vsaj po moje... če ne, je potem avto C segmenta tudi C-Elysse, saj je dolg skorej 4.5m in ma 2.65m medosne razdalje... pa ni! zakaj? ker je preozek in nima motorne palete ustrezne vozilom C segmenta, saj gre preprosto za do skrajnosti raztegnjen C3!!! če ne vrjamete, se enkrat zapeljite s to ropotulo. garantirano vam "vozilo C segmenta" ne bo glih prva misel =P . al pa s Cactusom, ki je znotrej sicer simpatično opaljen avto, sam niti približno tako prostoren in komot, kot kak Megane al pa 308. da o motorjih niti ne govorimo... in tudi tale C4 bo C4 spet bolj po imenu. kar se bo, kljub novi in veliko blojši platformi, seveda opazlo! razen na dolžini.
zakaj so to naredili? težko rečt... en razlog bi lahko bil nuja po popolnoma električni verziji od prvega dne prodaje (baje naj bi mel za razliko od ostalih štirih 60kWh baterijo), drugi pa kakšno "novo umeščanje" Citroena znotraj koncerna... to drugo bo pokazala platforma na kateri bosta narejena naslednika 308-ce in Astre.
živi bili, pa videli =P ... vsekakor pa bo v prihodnosti, zaradi modularnih platform in električnih motorjev, klasificiranje modelov po segmentih veliko težje, kot je blo.... in bolj stvar "marketinške kreativnosti" kot pa tehnike na kateri bo avto narejen...

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Če apr 09, 2020 3:10 pm
Napisal/-a xxl
Zmeda kot pri VAG. T-Roc je za nekatere povzdignjen Polo, pa je širši od marsikaterega iz C segmenta, 182 cm. Če ta Cactus ne bo vsaj 180, je škoda. Višina mu mogoče dela krivico, da deluje ožji, kot bo v resnici.

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: To jun 09, 2020 10:55 pm
Napisal/-a Lignage

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: Po jun 15, 2020 10:29 pm
Napisal/-a drugmirko
prvi teaser;

Slika


in interpretacija možnega izgleda:

Slika

za to, kako dejansko bo vseskupej "vkonponirano" v zadek, kaj od videnega je luč, kaj šipa, kaj spoiler, kaj eventuelna "luknja" pod njim in kaj vrata prtljažnika, pa bo treba še malo počakat... za zdej zgleda v enaki meri konfuzno kot tudi nenavadno... v vsakem pogledu pa vsej meni zanimivo in "intrigantno" =P

Re: 2020 Citroën C4 III.

Objavljeno: To jun 16, 2020 9:37 am
Napisal/-a Lignage
Bok je hudo oblikovno zavožen. Ravno tako kot pri mali mazdi cx-3. Mi ni všeč. Sploh.

Slika