xxl je napisal/-a:Evo mere, ni slabo, bolje kot ste eni predvidevali : odmik od tal 156 mm, ki je značilna za križance. Zunanje mere, dolžina: 4.360 mm, širina: 1.834 mm, višina: 1.525 mm , medosna razdalja: 2.670 mm. Prtljažnik v osnovni postavitvi sedežev meri 380 litrov.
žal si za 3.4cm preširok... bi blo pa pangalaktično dobro, če bi mel prav. ker... ne samo, da bi pri isti višini zgledal boljše, tudi pri prostornosti v kabini bi se poznalo! pa tudi prtljažnik bi v osnovni postavitvi najbrž mel ene 400 litrov prostornine,... ampak, glede na to, da sem - zarad B segmentne platforme, za ktero v njihovem PR-u trdijo da: …boasts great modularity, particularly in terms of dimensions (two track widths, three wheelbases, three rear modules and the capability to offer several wheel diameters) - pričakoval širino hudo blizu Peugeotove 2008-ce (1.77m), ker je 208 pač ožji, je teh 1.8m širine kar v redu. če nič drugega je po vseh treh dimenzijah, kot tudi medosni razdalji in motorni paleti (no, vsaj po moči motorjev) povsem v C segmentu.
meni se, čeprav marsikaj ni čist po mojem okusu, skos bolj dopade
... mam veliko rajši nenavadne in zanimive, kot pa suhoparno natančne avtomobile... in nekako mam občutek, da mi v (in s) tem C4 kar dolgo ne bi blo dolgcajt
..
če prbam pojasnit... ker sem trenutno brez avtomobila, si za takrat, ko res rabim in ne gre drugače, najamem rentacar... tako je naneslo, da sem kak teden nazaj moral na Jesenice in sem si rental čist novo (150km na kilometer števcu) in kr dobro opremljeno Škodino Scalo.... ob prevzemu in vožnji od Šiške do doma na Viču me je prijetno presentla, celo navdušla... prijetna notranjost, kvaliteni materiali, odlična izdelava, spodobni, čvrsti sedeži, zelo soliden občutek na volanu in cesti... enako tudi naslednje jutro med vožnjo proti Jesenicam.. ampak par ur kasneje, na poti nazaj pa mi je blo že, kot da se "vozim v mikrovalovki"... dobri mikrovalovki, ampak nekako pusto in popolnoma podrejeno funkciji... brez "gušta" zarad katerega te briga kaj majo drugi, ker se maš v tem kar voziš pač fajn
. popolnoma razumem, če komu prav ta "podrejenost funkciji" in metodičnost v izdelavi nosi podoben "gušt", meni žal ne... jaz mam rajši malo "opaljene" avte in tale zgleda, da bo tak.... ga bom definitivno šou pogledat, ko pride in če vmes ne ugotovim, da lastnega avta res ne rabim, bo tale definitivno ožjem izboru za eventuelni nakup. seveda, če so mu tiste njihove nove fedre nastavli malo bolj čvrsto... če se bo gugal naprej-nazaj pri pospeševanjih in bremzanjih kot C5 AC mi bo šlo na jetra. hidravlika v GS-u se je, sam drugač! pa to je blo itak desetletja nazaj, ko so se gugali vsi, od Katrce do nevemčesa...
škoda pa, ker nimajo podobne "dark malancan" temno vijolčaste farbe, kot pri Reanultu... sem vidu ene par Capturjev in Espasov pofarbanih z njo in se mi zdi, da bi v njej dobro zgledal