Citroenovo novo vzmetenje
Objavljeno: Pe jun 03, 2016 8:31 pm
kot vemo so se nadpametne glave pri PSA odločile, da bodo v vidu stroškovne konsolidacije, manjšanja porabe in količine izpustov, ter tudi diversifikacije in v izogib kanibalizacije tržišča med modeli njihovih, zdaj treh, znamk -pri Citroenu opustili njihovo največjo posebnost imenovano hidraoaktivno podvozje
!
škoda, ker je ta zadevščina bila izjemen "unikuum", katerega možnosti po moje niso bile niti približno izkoriščene in bi jo, z malo truda in/ali volje, lahko "sprogramirali" tako, da bi bilo v istem vozilu, inu po želji voznika, lahko ultra udobno ali pa ultra športno... pa še vse vmes! in bi ob tem bilo edino velikoserijko in ves čas "aktivno prilagodljivo" podvozje!! žal je niso in so se ves čas fokusirali predvsem na udobnost, ki pa je pod prevlado nemške "dinamične športnosti" začelo dobivat prizvok "slabosti".
hja, kaj čmo... butasti kupci so se hidravlike zmeraj nekako bali (čeprav ob normalni uporabi, še posebej pa v svoji zadnji Hydractive III verziji ni bilo niti najmanj problematično), za na povrh pa pumpica za olje rabi energijo, to pa žre gorivo in dodaja gramčke v izpuste.... pa še kao dodaja kile na avto (kar tudi veča šprabo in izpuste) in je baje komplicirano in drago za proizvodnjo. pa še na vsako podvozje se ne da namontirat.... ergo, Citrenova hidravlika odhaja v zgodovino!
ampak.... "puške" pa očigledno še niso "vrgli v koruzo"
in v bližnji prihodnosti nam Citroen pripravlja nov tip podvozja, ki naj bi, ob veliko konvencionalnejši, cenejši in lažji zasnovi, nudil podoben nivo udobja kot hidravlika! skupaj z novo tehnologijo sedežev in kombinacijo varjenja in lepljenja karoserije pa naj bi skupaj z izboljšanimi voznimi lastnostmi, znižanjem vibracij in hrupa, povečani togosti vozila in zamanjšanju mase, ponudilo popolnoma novo "like a cocoon" uporabniško izkušnjo.... in kar je najboljše, nataknejo ga lahko na katerikoli model se jim "sp"dne"! no, tako vsaj pravi Citroenov PR
:
- Filter all requests, to feel in a Citroen like a cocoon, presenting solutions, suspensions, seats, acoustics;
- Make life on board, with generous space and practical, clever storage space, accessible controls;
- Streamline the use through intuitive technology, helps to useful everyday driving, a continuity between the customer's digital world and his car;
- Lighten the mental load, to accommodate passengers and offer more serenity, displaying only the really useful information, working on the brightness and materials ...
program se uradno imenuje "Citroen Advanced Comfort" in prve praktične press predstavitve prototipa so bile nedavno.... zato si poleg "besede" lahko ogledamo tudi kakšno sliko, saj so za njegovo prezentacijo z njim opremli enega Cactusa... in zato spodaj v nov post, da bomo fotke lahko gledali v normalni velikosti
! za tiste, ki pa razumete francosko, so pa tu še linki na članke o vsemu skupaj... ali pa si tako kot jaz in če se vam ljubi, pomagate z google translatorjem:
http://automobile.challenges.fr/dossier ... etour.html
http://news.autojournal.fr/news/1505253 ... -prototype
http://www.automobile-magazine.fr/actua ... ed_comfort

škoda, ker je ta zadevščina bila izjemen "unikuum", katerega možnosti po moje niso bile niti približno izkoriščene in bi jo, z malo truda in/ali volje, lahko "sprogramirali" tako, da bi bilo v istem vozilu, inu po želji voznika, lahko ultra udobno ali pa ultra športno... pa še vse vmes! in bi ob tem bilo edino velikoserijko in ves čas "aktivno prilagodljivo" podvozje!! žal je niso in so se ves čas fokusirali predvsem na udobnost, ki pa je pod prevlado nemške "dinamične športnosti" začelo dobivat prizvok "slabosti".
hja, kaj čmo... butasti kupci so se hidravlike zmeraj nekako bali (čeprav ob normalni uporabi, še posebej pa v svoji zadnji Hydractive III verziji ni bilo niti najmanj problematično), za na povrh pa pumpica za olje rabi energijo, to pa žre gorivo in dodaja gramčke v izpuste.... pa še kao dodaja kile na avto (kar tudi veča šprabo in izpuste) in je baje komplicirano in drago za proizvodnjo. pa še na vsako podvozje se ne da namontirat.... ergo, Citrenova hidravlika odhaja v zgodovino!
ampak.... "puške" pa očigledno še niso "vrgli v koruzo"



- Filter all requests, to feel in a Citroen like a cocoon, presenting solutions, suspensions, seats, acoustics;
- Make life on board, with generous space and practical, clever storage space, accessible controls;
- Streamline the use through intuitive technology, helps to useful everyday driving, a continuity between the customer's digital world and his car;
- Lighten the mental load, to accommodate passengers and offer more serenity, displaying only the really useful information, working on the brightness and materials ...
program se uradno imenuje "Citroen Advanced Comfort" in prve praktične press predstavitve prototipa so bile nedavno.... zato si poleg "besede" lahko ogledamo tudi kakšno sliko, saj so za njegovo prezentacijo z njim opremli enega Cactusa... in zato spodaj v nov post, da bomo fotke lahko gledali v normalni velikosti

http://automobile.challenges.fr/dossier ... etour.html
http://news.autojournal.fr/news/1505253 ... -prototype
http://www.automobile-magazine.fr/actua ... ed_comfort