Cena je pri vseh avtih odvisna tudi od dodatne opreme in te je vedno več in ker je bolj hi-tech, je tudi dražja (čeprav v realnosti ni, ampak ljudje radi kupujejo iPhone, pa ni razloga, da ne bi še ponovili vajo pri avtomobilih). Ampak ta se vseeno razlikuje od modela do modela. Primer: DAB+ (ki bi morala biti zastonj!!!). Pri Kodiaqu je 93 eur, pri Tiguanu je 216 er, pri GLC pa severno od 500 eur. In to je šele začetek.
Kodiaq za 21T eur ne more imeti za 29T eur opreme, ker je dosti omejen. Šele opremi Style se stvari odprejo, pa spet ne za toliko. Večji motor (190 konjičev), 4x4 in DSG lahko nabijejo ceno celo na 35500 eur (ampak to se zgodi tudi pri Tusconu, Sportagu, Ateci, ...). Taki opremi (pri Kodiaqu Style) dodaš DAB+ in navigacijo (pa še tukaj lahko uporabiš Apple Carplay ali Android Auto) in tukaj se zgodba lahko zaključi. Seveda imaš lahko tudi usnjene hlajene sedeže. Ali pa ne. Pa panoramsko streho. Ali pa ne. In tako naprej.... Opcij je res veliko.
Pri Kadjaru in X-trailu (pri slednjem do nedavnega) kombinacije 4x4 z avtomatskim menjalnikom ni bilo mogoče dobiti. Za eno skrajnost je to super, za drugo pa sranje. Enako je pri Kodiaqu. Eni pač bodo jokali, da ni mogoče imeti ročni mejalnik s sprednjim pogonom, jaz sem pa vesel možnosti na drugi strani. Kapo dol! Vsaj enkrat sem lahko ta dolgo potegnil
Prostoren pa je.