Novi SUV med ASX in Pajerom. Dimenzije 4405*1805*1685 mm, (višji, širši in daljši od ASX), medosna razdalja 2670 mm. Tehnični podatki sledijo, oblika pa je kar vzpodbudna glede na prejšnje izdelke tega proizvajalca, kateremu po novem šefuje ''Le Cost Killer'' Carlos Ghosn.
Res zanimivo, kako je Eclipse Cross ostal tržno povsem neopažen avto navkljub kakovostni obliki. Škoda, ker pri Mitsubishiju niso nekoliko več naredili na prepoznavnosti avta z oglaševanjem. In, kot je že bilo omenjeno, še posebej v kakšni beli barvi je resnično, resnično prekrasen avto.
Sem pa na uradni japonski spletni strani od Mitsubishija ravno danes opazil, da se mu obeta prenova...
Za nas v Evropi, glede na temne napovedi pred kratkim, bodočnosti za Eclipsa Cross ni. Kot tudi za samo znamko ne. In tako nam bo daleč najzanimivejša znamka iz daljnega vzhoda ostala samo še v lepem spominu.
Kakovostna oblika? Kaj naj bi to pomenilo? Vozil sem se 600 km v njem, zadaj. Ne spomnim se občutkov, torej me najbrž ni impresioniral. Spomnim se malega kuferanga za takšno velikost avta.
To pomeni, da ga je ustvaril nekdo, ki je imel vsaj malo smisla in občutka za obliko narest, kar pri Mitsubishiju ni prvič. V preteklosti je ta znamka že imela dobro oblikovane izdelke, ...naj samo spomnim na Galanta ali Colta (zadnje generacije), Carismo in Grandisa. Meni je Eclipse Cross mnogo bolj fin avto od Toyote CH-R in Mazde CX30. Ampak slednja dva se mnogo bolje znajdeta v marketingu, Mitsubishi je pa žal na tem področju zaspal....
Zanimivo, Eclipse zelo, zelo redko srečam na cesti, morda kakega na par mesecev, a ravno danes sem ga opazil parkiranega, si ga ponovno ogledal, in si mislil, kako neposrečeno oblikovan SUV, prav nič mi ni bil privlačen. Kot, da bi se silil izstopati v drznosti, pa je v izvedbi tega pogorel. V bistvu škoda za Mitsubishi, ker mi je v osnovi simpatična znamka...
Seveda je imel Mitsubishi že lepše avtomobile, nek crossover v nobenem primeru ne more bit ravno najlepša stvar pod soncem. Ampak med sebi podobnimi mi je Eclipse Cross vseeno eden bolj simpatično oblikovanih avtomobilov. Mislim da je Mitsubishi predvsem zajebal z imenom. Hoteli so prepoznavnost, dobili pa gnev ljubiteljev originala.
Avto je s prenovo zagotovo izgubil kar precej izvirnosti. Škoda ker so zadaj opustili deljeno šipo brez brisalca. Spredaj pa bi bilo boljše, če bi posnemali že najnovejši obraz manjšega ASX-a, da avto ne bi spominjal na Nissana Juke.
Edino notranjost je boljša..., so se odpovedali tisti drsni ploščici med sedeži za upravljanje na ekranu in so raje direktno nanj namestili okrogla stikala, kar je zagotovo bolj praktična rešitev.
Sem si ga (po naključju) ogledal v salonu (še "starega" z deljeno zadnjo šipo).
Zadeva sploh ni slaba!! Všečna armaturka (precej bolj kot pri ASX), prijetni materiali in počutje. Tudi prostornost je čisto OK. Skratka, mene je kar prepričal.
Res pa je, da je motor samo eden... 1.5 turbo bencinar, s 164 KM in 250 Nm, če se ne motim.
Novi je tudi meni bolj všeč kot stari. A še vedno mislim, da ima preveč ostrih potez in da ga bo to na dolgi rok bolj grdo postaralo Upam, da se motim Mitsubishi mi je kot firma kar všeč in jim ne privoščim kakega poloma....