A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away! (Antoine de Saint-Exupery)Firediver je napisal/-a:Za ljubitelje nemških ljudskih vozil ima ta Hyundai absolutno preveč detajlov, preveč krivulj in ostale karoserijske opreme (krame?). Jim je dosti lepša oblika izpred 40 let, spigana na kleparskem upogibalniku za pleh v času šihta za domačo rabo. Brez krivulj seveda, za tisto rabiš konkretno prešo!
Tattoo- je napisal/-a:A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away! (Antoine de Saint-Exupery)[/i]
A za to načelo pri Hyundaiu še niso slišali?
Ne rabijo se zgledovati po francoskem piscu pravljic...lahko se tudi po katerem drugem priznanem oblikovalcu (npr. avtomobilov)!Firediver je napisal/-a:Saj pri Hyundaiu niso nori, da bi za sveto dizajnersko ikono vzeli francoskega pisca pravljic!Tattoo- je napisal/-a:A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away! (Antoine de Saint-Exupery)[/i]
A za to načelo pri Hyundaiu še niso slišali?
In kakšno vezo ima VAG s to temo (razen tega, da tebe očitno blazno nervira in ga vlačiš v vsak svoj odgovor)?!Firediver je napisal/-a:So pa, po drugi strani, dovolj nori pri VAG-u. Manj detajlov in krivulj praktično ne more biti...še motorji jim ne delujejo tako, kot je treba.
xxl je napisal/-a:Kje eni vidite kopijo CX3? Razen kakšne podrobnosti, ki si je niti ni Mazda prva izmislila, še ne pomeni, da je kopija.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov