hmm.... mel par let pri hiši zadnjo generacijo 5008-ce (službeni od nezakonite).... absolutno BP! in par let prejšnjo generacijo SW 508-ce (kupljen za 15 jurjev, 4 leta star second hand z 85k km na urici). razen senzorja za nastavitev višine žarometov tudi brez omembe vrednega problema, okvare ali "črička" (pri starosti nekaj čez 9 let, prodan za 9.5 jurjev). zdej mam leto in 10 mescev star 508 SW zadnje generacije in v njem, pri nekaj čez 38k km, hvala bogu ni videt še nobenega znaka "razpadanja", ni čričkov in razen rednega servisa še ni rabu kakšne posebne pozornosti... glede na moje dolgoletne izkušnje z vozili PSA nekako pričakujem, da bo tako tudi ostalo... (pred tem mel Citroene, nazadnje C2 na katerem je v 10. letih crknla samo žarnca v sprednjem žarometu, odpovedalo stikalo za lučko zategnjene ročne in poču feder na sprednjem amortizerju..)
pri hiši je blo v zadnjih 25 letih tudi en kup Audijevih A4-k (službeni od nezakonite). cel kup problemov z njimi, čeprav so bili vsi kupljeni novi in -ker so bili vsi tudi za privatno uporabo- sva bila ona in (občasno) jaz, edina voznika!
meni najbolj zabavna je bla prigoda je bila, ko je njen službeni A4 spet pristal na servisu, ona je pa morala službeno v Zagreb, je za nadomestno vozilo dobila novo, novcato Škodo Octavio (prevoženih par tisoč km).... kiiiiiii ji je crknla na avtocesti pred Krškim!
.... bing! fatal failure! končala na kamiončku AMZS šlep službe
...
zadnjega od teh Audijev (letnik 2008, morda 09, B8 karavan 2.0 TDI) sva ob, ob njeni menjavi službe, tudi odkupila za 18 jurjev (če se peav spomnem, je nov je z nekaj dodatki pri opremi koštal nekaj čez 36k evrov)! star je bil 4 leta. od hiše je šel nepolno leto kasneje, za mislim da 16k....
v glavnem... če pustimo peripetije s službenimi vozili moje nezakonite (in zmešnjavo, ki jo je to povzročalo pri privatnem "drugem" avtu v familiji), iz osebnih izkušenj lahko zaključim naslednje:
- PSA vozila majo čist spodobno zanesljivost in izdelavo, saj so se vsi, ki sem jih mel, kvarli manj kot čislani nemški premium!
- tudi nemški premium izdelek v prvih štirih do petih letih izgubi 50% svoje začetne vrednosti, zato je to, kako nemški izdelki neprimerno bolje "držijo vrednost", ena taka "rekla kazala"... razlike so, niso pa drastične. sploh ne procentualno glede na začetno vrednost.
če zdej primerjamo moje izkušnje z izkušnjami nereda, je opaziti
, da so diametralno nasprotne! najbolj zabavno je pa to, da se nobeden od naju ne zmišljuje
. nauk zgodbic bi torej bil, da generalnega pravila pač ni. in da se vsi, z vsako generacijo, trudijo bit čim boljši.