Stran 4 od 15

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Sr sep 19, 2018 7:52 pm
Napisal/-a nejc1
Slike mu delajo krivico, v žico precej lepše izpade...

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Sr sep 19, 2018 7:55 pm
Napisal/-a lin
Vse bi bilo ok, če ne bi ta lcd tako grozno grdo štrlel na armaturki saj imaš občutek kot , da bo že pri prvem zavirnju odletel nekam ven. Kdaj se bodo naučili in začeli to vgrajevati v armaturko kar je veliko lepše in bolj funkcionalno , ne pa ti štrleči zasloni kot , da si postavil pc na armaturko.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Sr sep 19, 2018 8:14 pm
Napisal/-a emozul
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Pa saj nimajo vsi tako postavljen lcd. Kar nekaj jih ima vgrajene. Sem pa gledal razstavnega v Qulandiji, pa mi je kot celota kar luštn (meni veliko lepši kot astra).

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Sr sep 19, 2018 8:38 pm
Napisal/-a whitee
Z 18 col platišči ni napačen, sem ga vdel v živo na hitro.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Če sep 20, 2018 2:05 pm
Napisal/-a nevahafner
Najbrž večina uporabnikov ne ve, kakšna katastrofa je ford focus 1.0 ecoboost. Kupovanje forda je avantura brez primere in veliko tveganje. Želim deliti svojo izkušnjo med druge uporabnike. Moj focus je letnik 31. julij 2012, na števcu ima trenutno 96 000 km. Od avgusta 2015 pa do danes so mi že dvakrat menjali motor. Prvič je vozilo imelo prevoženih 48 000 km, takrat je imel motor menda neko tovarniško napako - počila je neka cev, ki naj bi po fordovi razlagi imela neko konstrukcijsko napako - zaradi česar je v sekundi izteklo olje in hladilna tekočina, motor je zaribal v trenutku. Vozilo je bilo takrat staro slabe 3 leta, tako da so mi ne Fordu priznali garancijo in motor brezplačno zamenjali na servisu Ford Nova v Kopru. Seveda je trajalo več tednov, a to niti ni bistveno. V dobri veri, da bo poslej v redu, sem vozilo obdržala - bilo je redno servisirano na 20 000 km, sicer ne na Fordu, ampak na bližnjem servisu z dolgoletno tradicijo. Po evropski direktivi ni obvezno servisiranje na pooblaščenem servisu, tako da napake z moje strani zagotovo ni. Po dobrih 2 letih in prevoženih 43 000 km se je letos konec aprila pojavila na ekranu lučka za motor, zaradi česar je bilo vozilo odpeljano na pooblaščen Fordov servis. V vmesnem času je vozilo delovalo brezhibno, skratka nobenih opozoril ni bilo, da je karkoli narobe. Na Fordu so potem ugotovili - po 10 dneh - da motor na enem valju nima zadostne kompresije in da ga je spet potrebno zamenjati. Kot tehnično neuka stranka sem oceni pooblaščenega serviserja sledila in pristala na sanacijo okvare. Povedali so mi, da naj bi bila napaka pri vžigu in da je zato bencin tekel na motor. Ti motorji imajo namreč direktno vbrizgavanje. Poudarjam, da vozilo sicer ni kazalo nikakršnih znakov, da karkoli ni v redu - brezhibno je vžigal, imel odlične pospeške, ni ugašal ali cukal - skratka, nobenih znakov. Dokler ni prišel v mehanično delavnico, kjer se je potem ugotovila napaka. Tokratni strošek popravila pa je znesel 6150 eur, vključno z manjšim popustom na rezervne dele. Torej 1/3 novega focusa. Zdaj ima sicer 1 leto garancije, a v tem času ga bom zamenjala - seveda nikoli več forda, sploh pa ne ecoboosta.
Pri tem poudarjam, da smo imeli v družini forde preko 16 let, od ford KA -ja, 2 fiesti, ford focusa - seveda noben ni bil ecoboost, pa z nobenim ni bilo posebnih težav - drobnjarije, potrošni material, nič posebnega. Toliko težav kot s ford focusom ecoboost sem imela samo še s starim fičkom v študentskih letih, kar pa ni primerljivo.

Glede na svojo izkušnjo sem glede fordov ecoboost potem tudi več prebrala in ugotovila, da je ta motor res dobil 6 kratni naziv motor leta, da pa ima mnogo uporabnikov z njim velike težave. Na angleških forumih Ford Ecoboost Nightmare uporabniki poročajo o podobnih težavah, kot sem jih imela sama in o velikih stroških. Enemu se je motor celo vžgal, večinoma pa navajajo, da motor zdrži približno 29 000 milj, torej cca 50 000 km - kot je bilo pri meni. Poročajo tudi, da motor običajno ne kaže nobenih znakov okvare, vse se zgodi na lepem. Omenjeni forum ima preko 3000 nezadovoljnih članov, poročajo o 1200 propadlih motorjih ecoboost - velja za oba, 1.0 in 1.6. Res ''uspeh'' za ford. Mnogo uporabnikov ima - tako kot jaz - že tretji motor. Tudi mnogo inženirjev je do motorjev na 3 valjih zelo odklonilnih, poročajo tudi, da se ecoboosti niso obnesli niti pri drugih modelih, ne samo pri fordu. Kot mi je znano- naročena sem na Ford magazin - pa Ford vgrajuje ecobooste tudi v druge modele, ne samo v focusa.

Ob upoštevanju dejstva, da nakup vozila ni ravno majhen strošek - novi ford focus bo stal okrog 20 tisočakov in več, je koristno premisliti, če je ford ecoboost tega vreden. Preveč napak imajo in čudi me, da ford še vedno vztraja na tej tehnologiji. Osebno bom šla nazaj na japonca - 2 krat smo imeli nissana, pa nobenih težav. Bi kazalo narediti kakšno raziskavo v to smer, ki bi pokazala zadovoljnost uporabnikov. Novi imajo sicer 5 let garancije, a po moje je stres na vsakih 45 000 km, ko menjajo motor, povsem nepotreben. Na Summit motorsu v LJ navajajo, da je pri ecoboostih predpisana uporaba olja 5W20 in da uporaba drugačnega olja lahko pripelje do okvare - a kaj je resničen vzrok okvare, bi lahko pojasnil samo izvedenec ustrezne stroke. To pa spet pomeni nemajhne stroške. In kako naj jaz, kot tehnično neuka stranka vem, kakšno olje mora serviser uporabiti? Mislim, da je serviser strokovno usposobljen in da mora vedeti, kakšno olje je za določene motorje predpisano.

Morda se bo kdo ob moji izkušnji vendarle zamislil.

Nevenka Hafner

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Če sep 20, 2018 2:17 pm
Napisal/-a Sriple Tix
Spoštujem, kadar nekdo s svojim imenom stoji za opisom dogodka(ov), v dobrem ali slabem.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Če sep 20, 2018 2:34 pm
Napisal/-a pskoda
Ti kofetni mlinčki so vsi zanič in podhranjeni za tako težke avtomobile.
Vse kar je pod 1.4 je za v smeti sploh 3 cilindraši

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Če sep 20, 2018 3:38 pm
Napisal/-a xxl
Lepa izkušnja, hvala da je deliš tukaj. Kar se tiče Japoncev, bi jaz raje razmislil o Toyoti, Mazdi, Hondi ali Suzukiju. Nissan vendarle sodeluje z Renaultom, kar zame ni najboljša popotnica. Pač moje mnenje, čeprav, če najdem pri njih model, ki bi me zadovoljil, bi ga kupil.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Če sep 20, 2018 3:49 pm
Napisal/-a umilave1
Fak, ne me strašit. Sam vozim Fiesto, l. 2014 in z najšibkejšim 1.0 Ecoboost (101 konj). Kupil pri 69.700km, sedaj imam malo čez 82.000km in sem nad odzivnostjo motorja precej navdušen, sicer sem pa bolj umirjen voznik. Tudi realna poraba se suče 5-5.3l/100km(BC kaže 4,8-5l), večinoma podeželske ceste in nekaj AC do 135km/h. Je bil pa kupljen in servisiran v Fordu Nova pred mojim lastništvom in na izpisu elektronske servisne knjige razen rednih servisov in menjave pnevmatik ni bilo nič drugega.

Dvomim, da bi si pri Fordu Focusu z Ecoboost motorji lahko privoščil kaki fiasko kot pri znamenitih VW TSI motorjih. Glede na to, da VW svoje TSI razvija naprej, mislim, da bo Ecoboost še dolga zgodba. Ko sem kupoval, nisem opazil ali slišal toliko slabih izkušenj.

Sem pa ne vem na katerem forumu prebral, da je nekdo imel težave z tem motorjem, v bistvu posledično z menjalnikom. Namreč, avto s ecoboostom je dal aftermarket čipirati in seveda se je povečal navor, posledično mu je zružilo menjalnik. Razlog je ta, da se tovarniški ecoboosti 100, 125 in 140 konj ponašajo s praktično enakim navorom nekje 170-180Nm, njemu so pa moč dvignili na 145 konj, navor pa mislim da na 240Nm, kar pa razni vztrajniki, sklopke, menjalniki. težko prenesejo. Menjalnik (5st.) pri moji Fiesti je ravno toliko precizen, da lahko prenese 180Nm navora.

Drugače pa pohvale, da nekdo napiše mnenje z izpostavo imena in priimka. Upam, da je bil to le splet nesrečnih okoliščin. Dejstvo pa je, da so današnji motorji v avtih toliko precizni, skoraj brez toleranc, toliko ene komplicirane tehnologije, elektronike, omejitev; samo ta vrsta olja, samo taka hladilna tekočina, zavorna, itd. Zato bi bilo zanimivo, če bi se te težave pojavile ob servisiranju na pooblaščencu. Časi, ko si kupil na Petrolu no-name olje in ga nalil, bolje rečeno dolil v 1.8 motor z 90 konji in se brez težav vozil 1 leto, so mimo.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Če sep 20, 2018 4:27 pm
Napisal/-a AssKicker
Lahko pa da je druga napaka posledica prve, in so pri menjavi motorja kaj "zasrali". Najverjetneje so vam zamenali samo blok motorja, vse ostalo pa preložili iz starega na novega. Kakor je meni znano, je 1.0 ecoboost kar zahteven za popravljanje, kajti rabiš veliko "specialnega" orodja, in na napake pri sestavi je verjetno motor alergičen. To je prva graja čez ta motor, kar sem slišal. Razen porabe seveda :)
Olje je pa predpisano tako zaradi zobatega jermena v oljni kopeli. Napačno olje lahko uniči jermen.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Pe sep 21, 2018 4:52 am
Napisal/-a svetilnik
umilave1 je napisal/-a:Nekaj dni nazaj, ko sem šel rezervirat servsini termin za mojo Fiesto, so imeli v salonu (ASPC Drobnič) že novega Focusa z nekje srednjo opremo. V živo in od blizu je avto seveda bolj všečen kot na slikah, notranjost je pač res podobna novi Fiesti, vendar so materiali precej dobri, skoraj celotna armaturna plošča in obloge vrat so prijetno mehki na otip, čeprav zame osebno ni nek hud pokazatelj kvalitete. Skratka avto, ki bi ga takoj imel z 1.0 Ecoboost 92kw. Serijsko že v vseh vezijah ponujajo sistem za ohranjanje vožnje znotraj voznega pasu, preprečitev naleta na pešce in stoječe ovire, celo izbiro voznega načina sport, eco,...Skratka zadovoljstvo vse dokler ne pogledaš na uraden cenik in cene z že vključenimi popusti.

Čisto osnovna verzija 1.0 Ecoboost Trend z 100 konji s popustom nanese 17k€! Če hočeš še (aktivni) tempomat-navadni ni na voljo, le omejevalnik, avtomatsko klimo in park senzorje, si že preko 18 tisočakov. Če vzameš Titanium, še vedno nimaš serijsko park senzorjev. Skratka, za recimo malo bolj opremljenega in 125 konjskim 1.0 si praktično na 20.000€. Na avto.net so ST-Line preko 23.000€!

Zakaj toliko picajzlam okoli cene? Ker je nova Kia Ceed, pred kratkim prišla ven, osnovna na voljo že za 12990€, isto 100 konjev, sicer 1.4 motor. Ampak s tem, da ima serijsko tempomat, samodejno zatemnitev luči in celo zaznava utrujenost voznika. Tega 4000€ (!) dražji osnovni Focus ne premore. Dvomim, da je Ford orenk premijska znamka.

Bo pa Focus lahko čez 3-4 leta zelo dober nakup, pač rabljen.


Jaz focusa nebi primerjal s Kio ampak z boljšim konkurentom v vseh pogledih proti Ceedu, Hondo Civic. Cene so verjetno nekje tam tam.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Pe sep 21, 2018 6:20 am
Napisal/-a Firediver
Ampak da je "neprimerljiva" znamka bolje založena v osnovni opremi za manjši denar..

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Pe sep 21, 2018 7:30 am
Napisal/-a frgo
svetilnik je napisal/-a:Jaz focusa nebi primerjal s Kio ampak z boljšim konkurentom v vseh pogledih proti Ceedu, Hondo Civic. Cene so verjetno nekje tam tam.


Civic je v resnici neprimerno cenejši od focusa. Civic grand executive za 26500 je ni da ni. 185 konjev, avtomatik, leder, oprema. Podoben focus, ko bo notri v njem še kaj drugega kot kosilnica z ročni menjalnikom, bo verjetno 45 jurjev.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Pe sep 21, 2018 9:25 am
Napisal/-a zany
Živim blizu enega izmed Fordovih salonov vozil pa sem se včeraj sprehodil po prodajalnih površinah. Oblika novega focusa me je v živo dosti bolj prepričala kot na fotografijah. A vendar cene....vem, gre za zadnjo verzijo a vseeno....samo za primer....

Ford Focus ST line BUSINESS 1.0 Ecoboost (125 KM). Cena; 27.570€ - 1500€ začetnega popusta=26070€

Na drugi strani parkirišča stoji Ford Mondeo TITANIUM (150KM). Cena; 35.780€ - 8800€ popusta =26980€

Govorim povsem zase, a sam bi brez dvoma izbral Mondea.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Pe sep 21, 2018 9:52 am
Napisal/-a Firediver
To naredijo akcije..če bi bil Mondeo svež, pozabi na 8800 popusta.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Pe sep 21, 2018 9:53 am
Napisal/-a frgo
Firediver je napisal/-a:To naredijo akcije..če bi bil Mondeo svež, pozabi na 8800 popusta.


focus rabi že v štartu 3 -5 jurjev

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Pe sep 21, 2018 10:27 am
Napisal/-a Firediver
Potem bo pa pi*dakanje, da je kasko na polno ceno...

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Pe sep 21, 2018 10:29 am
Napisal/-a Santi
Za primerjavo sem dal jaz za novega golfa gti (prefacelift januar 2017) po naročilu (performance paket, carplay, xenon, 18 col, temna stekla, park senzorji, keyless) 27.300 z njihovim financiranjem, drugače bi bil 28.300. Res so nore cene novega focusa.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Pe sep 21, 2018 11:04 am
Napisal/-a zany
Povsem razumem, da je Mondeo že nekaj časa na trgu in so temu primerni popusti, kar bo verjetno čez čas doletelo tudi Focusa. Ampak gledano trenutno situacijo se lahko dobi bistveno več avta za enak denar. Pri isti znamki. Pod črto, mislim da pretiravajo s cenami Focusa.

Re: 2018 Ford Focus IV.

Objavljeno: Pe sep 21, 2018 11:12 am
Napisal/-a ales3112
nevahafner je napisal/-a:Najbrž večina uporabnikov ne ve, kakšna katastrofa je ford focus 1.0 ecoboost. Kupovanje forda je avantura brez primere in veliko tveganje. Želim deliti svojo izkušnjo med druge uporabnike. Moj focus je letnik 31. julij 2012, na števcu ima trenutno 96 000 km. Od avgusta 2015 pa do danes so mi že dvakrat menjali motor. Prvič je vozilo imelo prevoženih 48 000 km, takrat je imel motor menda neko tovarniško napako - počila je neka cev, ki naj bi po fordovi razlagi imela neko konstrukcijsko napako - zaradi česar je v sekundi izteklo olje in hladilna tekočina, motor je zaribal v trenutku. Vozilo je bilo takrat staro slabe 3 leta, tako da so mi ne Fordu priznali garancijo in motor brezplačno zamenjali na servisu Ford Nova v Kopru. Seveda je trajalo več tednov, a to niti ni bistveno. V dobri veri, da bo poslej v redu, sem vozilo obdržala - bilo je redno servisirano na 20 000 km, sicer ne na Fordu, ampak na bližnjem servisu z dolgoletno tradicijo. Po evropski direktivi ni obvezno servisiranje na pooblaščenem servisu, tako da napake z moje strani zagotovo ni. Po dobrih 2 letih in prevoženih 43 000 km se je letos konec aprila pojavila na ekranu lučka za motor, zaradi česar je bilo vozilo odpeljano na pooblaščen Fordov servis. V vmesnem času je vozilo delovalo brezhibno, skratka nobenih opozoril ni bilo, da je karkoli narobe. Na Fordu so potem ugotovili - po 10 dneh - da motor na enem valju nima zadostne kompresije in da ga je spet potrebno zamenjati. Kot tehnično neuka stranka sem oceni pooblaščenega serviserja sledila in pristala na sanacijo okvare. Povedali so mi, da naj bi bila napaka pri vžigu in da je zato bencin tekel na motor. Ti motorji imajo namreč direktno vbrizgavanje. Poudarjam, da vozilo sicer ni kazalo nikakršnih znakov, da karkoli ni v redu - brezhibno je vžigal, imel odlične pospeške, ni ugašal ali cukal - skratka, nobenih znakov. Dokler ni prišel v mehanično delavnico, kjer se je potem ugotovila napaka. Tokratni strošek popravila pa je znesel 6150 eur, vključno z manjšim popustom na rezervne dele. Torej 1/3 novega focusa. Zdaj ima sicer 1 leto garancije, a v tem času ga bom zamenjala - seveda nikoli več forda, sploh pa ne ecoboosta.
Pri tem poudarjam, da smo imeli v družini forde preko 16 let, od ford KA -ja, 2 fiesti, ford focusa - seveda noben ni bil ecoboost, pa z nobenim ni bilo posebnih težav - drobnjarije, potrošni material, nič posebnega. Toliko težav kot s ford focusom ecoboost sem imela samo še s starim fičkom v študentskih letih, kar pa ni primerljivo.

Glede na svojo izkušnjo sem glede fordov ecoboost potem tudi več prebrala in ugotovila, da je ta motor res dobil 6 kratni naziv motor leta, da pa ima mnogo uporabnikov z njim velike težave. Na angleških forumih Ford Ecoboost Nightmare uporabniki poročajo o podobnih težavah, kot sem jih imela sama in o velikih stroških. Enemu se je motor celo vžgal, večinoma pa navajajo, da motor zdrži približno 29 000 milj, torej cca 50 000 km - kot je bilo pri meni. Poročajo tudi, da motor običajno ne kaže nobenih znakov okvare, vse se zgodi na lepem. Omenjeni forum ima preko 3000 nezadovoljnih članov, poročajo o 1200 propadlih motorjih ecoboost - velja za oba, 1.0 in 1.6. Res ''uspeh'' za ford. Mnogo uporabnikov ima - tako kot jaz - že tretji motor. Tudi mnogo inženirjev je do motorjev na 3 valjih zelo odklonilnih, poročajo tudi, da se ecoboosti niso obnesli niti pri drugih modelih, ne samo pri fordu. Kot mi je znano- naročena sem na Ford magazin - pa Ford vgrajuje ecobooste tudi v druge modele, ne samo v focusa.

Ob upoštevanju dejstva, da nakup vozila ni ravno majhen strošek - novi ford focus bo stal okrog 20 tisočakov in več, je koristno premisliti, če je ford ecoboost tega vreden. Preveč napak imajo in čudi me, da ford še vedno vztraja na tej tehnologiji. Osebno bom šla nazaj na japonca - 2 krat smo imeli nissana, pa nobenih težav. Bi kazalo narediti kakšno raziskavo v to smer, ki bi pokazala zadovoljnost uporabnikov. Novi imajo sicer 5 let garancije, a po moje je stres na vsakih 45 000 km, ko menjajo motor, povsem nepotreben. Na Summit motorsu v LJ navajajo, da je pri ecoboostih predpisana uporaba olja 5W20 in da uporaba drugačnega olja lahko pripelje do okvare - a kaj je resničen vzrok okvare, bi lahko pojasnil samo izvedenec ustrezne stroke. To pa spet pomeni nemajhne stroške. In kako naj jaz, kot tehnično neuka stranka vem, kakšno olje mora serviser uporabiti? Mislim, da je serviser strokovno usposobljen in da mora vedeti, kakšno olje je za določene motorje predpisano.

Morda se bo kdo ob moji izkušnji vendarle zamislil.

Nevenka Hafner


Čestitam gospa. Menjali so vam motor vi ste ga pa potem servisirali pri nepooblaščenem mehaniku čeprav ste na novi motor imeli garancijo. Krivda je v veliki meri na vaši strani.

Sam vozim Forda ecoboosta 4 leta, zaenkrat sem menjal samo eno žarnico, ostalo vse bp, avto še v garanciji. Če kateri motor ni bil nikoli problematičen je to ecoboost. Zato to posploševanje na podlagi vašega primera ne more biti merilo. Zakaj mislite da daje Ford 5 let garancije brez omejitve km?

Pa ne vem v katerem stoletju tu eni živite, ampak turbo bencinarji so sedanjost in prihodnost.