Par vtisov iz testne vožnje: fural sem 1.8 HB, potem pa še 2.0 TS. Avto v živo zgleda strupeno, še posebej HB v sport opremi in dvobarvno belo-črno kombinacijo. V notranjosti je drug svet v primerjavi z Aurisom, zelo všečno oblikovan, pregleden, dobri materiali, ok prostornost (pri HB je zadaj malce tesno za kolena in glave, ampak za 4 osebe je popolnoma ok), štrleči zaslon je stvar okusa, ko sem dal gor prikaz energije hibridnega pogona je bil po svoje kul
Preglednost je kljub športni obliki čisto v redu, sploh naprej. Pelje se presenetljivo dobro čez ovinke, zvočna zatesnitev bi bila lahko malo boljša, ni pa slaba in veliko pripomore tud hibridni pogon, ki se oglasi le med pospeševanjem, drugače je izredno tih, dosti časa pravzaprav neslišen. To je bila moja prva vožnja hibrida, zato ne morem primerjati s starejšimi izvedbami, lahko pa rečem, da me je zelo pozitivno presenetil. Še nikoli nisem vozil avtomobila, ki bi se peljal tako smoooth. Nobenega cukanja (razni avtomatiki se skrijejo), avto je odziven, športen sicer ni, ampak zmogljivosti so me kar presenetile. 1.8 je popolnoma dovolj za normalno vožnjo, ker ni treba prestavljati je tudi za prehitevanja popolnoma ok, saj je avto vedno "pripravljen" ko pritisneš na gas. V sport načinu je med ovinki celo zabaven. Pogon mi je bil bolj všeč kot 2.0 bencinar v novi Mazdi 3, ki sem jo fural par dni kasneje. 2.0 hibrid je opazno močnejši, dlje gre lahko na elektriko (do cca 115, nad tem ICE vedno laufa, ampak če ni potrebe po večji moči dostikrat na le cca 2k rpm). Obrati ICE so med pospeševanji v povprečju nižji kot pri 1.8 (razen ko pritisneš do konca) in nasploh je vožnja še bolj smooth, prehitevanja pa so tukaj res mala malica. Do 160 pospešuje popolnoma zvezno in niti za trenunek ne kaže znakov upehanja, hitreje pa nisem šel (sicer je baje itak omejen na 180 km/h).
Še poraba po računalniku: 5.1 z 1.8, 5.5 z 2.0. To je bila dobra ura vožnje, del po zaviti "gorski" cesti (gorjanci), par km po avtocesti (do 160 na uro), del po mestu, tudi nekaj gužve. Z normalno vsakodnevno vožnjo brez testiranja zmogljivosti bi imel sigurno manj. Za primerjavo - poraba s testno Mazdo 3 na isti relaciji je bila 7.2 (približno enake razmere in stil vožnje).