Stran 1 od 1

Mazda - prihodnost in SkyActiv.

Objavljeno: Ne avg 05, 2018 3:50 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Za začetek mala digresija
(novi) Mazdin motor 2.5 T, Očitno se mazda podaja v "TURBO" vode pri bencinarjih brez nižanja kubiture, z isto porabo.
Bo ta motor v Mazdi 6 tudi na voljo v EU ?

https://www.youtube.com/watch?v=nxVOyL4r7Qc

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Sr avg 08, 2018 3:35 pm
Napisal/-a INFINITI
Motor je fenomenalen - upajmo da pride tudi k nam

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Sr avg 08, 2018 9:02 pm
Napisal/-a pskoda
Končno jim je prišlo no turbo no fun

Meni kot oblika so mi mazde kar všeč samo motorji so pa pogreb. Ga moraš skoraj na kolenih prosit, da se premakne

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Sr avg 08, 2018 9:27 pm
Napisal/-a INFINITI
Ne piši neumnosti po forumu

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Sr avg 08, 2018 10:22 pm
Napisal/-a limas
G120 se spodobno premika, G100 pa je prava nepremičnina. Slednji je vstopni model in je primeren za mestno vožnjo.
Ne dvomim, da bo 2,5T lepo potegnil, bo pa tudi daleč od varčnega motorja.

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Če avg 09, 2018 6:12 am
Napisal/-a Manfred
pskoda je napisal/-a:Končno jim je prišlo no turbo no fun

Meni kot oblika so mi mazde kar všeč samo motorji so pa pogreb. Ga moraš skoraj na kolenih prosit, da se premakne


No, to pa je debilna izjava.

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Če avg 09, 2018 6:21 am
Napisal/-a pskoda
Zate zame je pa motor za en drek moraš 2x pogledat, če slučajno ročna zavora drži
Vozil sem mazdo 3 g165 revščina od motorja glede na to, da je to njihov najmočnejši motor v ponudbi + auto menjalnik jim šepa oz prestavlja kot moja babica

Kot sem že rekel no turbo no fun in to je mazda končno poštudirala


ps.: smo ljudje, ki avta brez turba sploh ne povohamo (vozim +10let same turbake bencin ali dizel z +++150hp) kot recimo nekateri, ki ne marajo 3 vratne verzije ali visoke avte oz obratno itd

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Če avg 09, 2018 7:12 am
Napisal/-a frgo
Manfred je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Končno jim je prišlo no turbo no fun

Meni kot oblika so mi mazde kar všeč samo motorji so pa pogreb. Ga moraš skoraj na kolenih prosit, da se premakne


No, to pa je debilna izjava.


Čeprav ima veliko debilnih, tale ni bila ena izmed tistih.

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Če avg 09, 2018 4:00 pm
Napisal/-a limas
Mogoče se tiče tudi novega mazdinega 2.5T?
Mogoče mazdini G motorji niti niso tako varčni?
Mazda je obtožena za goljufanje pri porabi in emisijah škodljivih plinov:

https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=1428859

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Če avg 09, 2018 4:58 pm
Napisal/-a nejc1
Jaz pa pravim no turbo more fun. In če bi moral izbirat med mazdinim G120 in raznimi 1.0 ali 1.2 mlinčki (pustimo avtomobile ob strani), brez razmišlanja vzamem Mazdin motor. Pa ga po potrebi lepo čipaš na 170KM (in se nimaš kaj bat za turbino) pa je čez glavo dovolj (za normalne voznike), ko rabiš polno moč ga vržeš na 5000 obratov in višje in zadeva leti, razne trocilindrske jajčke nimajo šans... Glede menjalnika me pa kaj drugega kot ročni ne zanima, tako da je lahko avtomatik počasen kot polž pa mi je tudi prav :mrgreen:

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Če avg 09, 2018 5:09 pm
Napisal/-a kseb
limas je napisal/-a:G120 se spodobno premika, G100 pa je prava nepremičnina.


G120 ima predolga prestavna razmerja. Prve tri prestave so še nekak, ostale so predolge.
Seveda je potrebno upoštevati, da ima avto 120 KS in nič več. To se pozna pri višjih hitrostih. Najvišjo hitrost doseže v 4 prestavi.
To pove veliko o prožnosti in dolžini prestav. Predolge so ali pa ima avto premalo moči/navora. lp

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Če avg 09, 2018 7:50 pm
Napisal/-a nered
2.5T motora ne bo v EU je namenjen samo ZDA trgu kjer je ze 2.5 zelo popularen napram EU trgu.

Pride pa naslednje leto 2.0 Skyactiv-X z superchargerjem govorice so okoli 250KM poraba naj bi se gibala okoli 3.6-5l

Re: 2.5 T Mazdin motor

Objavljeno: Če avg 09, 2018 9:17 pm
Napisal/-a DX5050
nered je napisal/-a:2.5T motora ne bo v EU je namenjen samo ZDA trgu kjer je ze 2.5 zelo popularen napram EU trgu.

Pride pa naslednje leto 2.0 Skyactiv-X z superchargerjem govorice so okoli 250KM poraba naj bi se gibala okoli 3.6-5l


:rofl :rofl :rofl :EE :EE :EE

Re: Mazda - prihodnost in SkyActiv.

Objavljeno: Če avg 09, 2018 9:19 pm
Napisal/-a esem
Nekaj razlage delovanja, osebnih vtisov in precej fotk o dvolitrskem s kompresorjem podprtim SkyActiv-X motorjem
https://paultan.org/2018/06/18/driven-2 ... -relevant/

Re: Mazda - prihodnost in SkyActiv.

Objavljeno: Pe avg 10, 2018 7:56 am
Napisal/-a ban
Sem vozil mazdo 3 G120. No saj kar potegne, sicer bolj počas sam potem ko dobi neko število obratov potegne. Ko se presedeš v turbi mlinčka pa ugotoviš da to ni to, turbak je bolj poskočen in prijetnejši za vožnjo.

Re: Mazda - prihodnost in SkyActiv.

Objavljeno: Če avg 16, 2018 2:27 pm
Napisal/-a INFINITI

Re: Mazda - prihodnost in SkyActiv.

Objavljeno: Ne avg 19, 2018 12:43 am
Napisal/-a Polo78
Sem sicer tudi na strani turbakov vendar ne tistih, ki so pod določenimi obrati mrtvi, potem pa nenadoma potegnejo. V tem primeru imam veliko rajši atmosferski motor z zveznim pospeševanjem. No, k sreči s točno to značilnostjo obstajajo tudi turbaki, vendar z večjimi motorji. Zagotovo je tudi to eden izmed razlogov, da se Mazda nikoli ni šla downsizinga, kar štejem v velik plus.

Re: Mazda - prihodnost in SkyActiv.

Objavljeno: Ne avg 19, 2018 11:05 am
Napisal/-a RaVeN
No ko že teče debata o prihodnosti Mazde..

Ali mislite, da obstaja možnost, da se avtomobili pocenijo za nekaj odstotkov, zaradi manjših uvoznih carin EU za izdelke iz Japonske?

Re: Mazda - prihodnost in SkyActiv.

Objavljeno: Ne avg 19, 2018 11:30 am
Napisal/-a nejc1
Ne, ker kolikor se je pisalo so imeli nek dogovor, da jih dobijo za nižjo nabavno ceno od ostalih držav zaradi vseh davkov itd., zdaj bo pa šla nabavna navzgor in ne bo razlike...