srcnik je napisal/-a:void je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:Bravo, touring gumo daš na RS-a...
Potenze, PilotSporti, Sportcontacti na prednjem koncu ne zdržijo 10k brez nekega posebnega divjanja.
FWD in 320hp terja svoj davek pri pospeševanjih. Sploh če ne iščeš maksimume, kar jih jaz ne, je touring guma čisto OK.
Lahko pa drugič natakne Nexen N8000 če hočeš, če boš bolj zadovoljen s to "športno gumo".
Zakaj potem rabiš 320hp in RS-a? A za po ravnini? Ali dirkanja od semaforja do semaforja? Ali samo za to, da si đek, ko maš RS-a?
A to z nexen hočeš povedat, da imaš za RS-a, nimaš pa za gume?
Tole z gumami mi pa res ni jasno, ker ravno RS je dobesedno narejen za ovinke...
Človek, še nikdar me nihče ni skurcau ker sm nataknu na RS-a Turanzo. Ne bi reku, če bi gor nataknu nankang za 50€ komad.
Svojega Redbull-a imam od novega, in je moj projekt ki traja že skoraj 10 let dejansko. In kdo si sedaj ti da boš meni nabijau in govoru kaj meni za delat z mojim avtom? Moj avto je sobotno/nedeljsko vozilo, ne vidi avtoceste ampak skoraj izključno gorske prelaze in ovinkasto cesto. Pretiravam pa ne več, ker sem verjetno že malo v tistih letih ko se mi ne da več. No mogoče za koga bi bila moja vožnja pretiravanje, ampak meni se ne zdi da pretiravam.
In ne moreš primerjat obrabo gum, če imaš hothatcha za vsak dan, ali pa samo kot vozilo s katerim se skoraj vedno voziš veliko hitreje ko z civilnim avtom. In verjemi da je hadling še vedno zelooo soliden na Turanzi in definitivno ni Golf pogrnu zaradi Turanze.