Blinder je napisal/-a:ESP ima tako nastavljen. Saj na tistem posnetku se je z drugim "driving mode" (sport) avto drugace obnasal.
pskoda je napisal/-a:srcnik je napisal/-a:No ja, to je tako, kot da bi jaz napisal: V realnosti ni tako velike razlike v gripu med bridgestone in nexen. Je razlika, če greš na pisto in loviš sekunde in stotinke.
Lahko pa te reši točno tistih par procentov in avto ostane cel
Prav tak spar program, kot pri vecini ostalih modelov v tem razred...mavrica je napisal/-a:Novi mi deluje kot spar program. Hauba nima plinskega odpiralca, ampak moraš uporabiti palico kot pri Golfu 2, da stoji odprto.
metor je napisal/-a:Zaradi zmanjševanja teže najbrž. Je pa vsaj meni popolnoma vseeno ali ima palčko ali plinski blažilec. Kvečjemu bo palčka trajna, blažilec pa lahko gre v k in maš še s tem strošek, ko je avto starejši.
mavrica je napisal/-a: Bolje imeti Octavio z istim motorjem in preostanek denarja 5.000 eur v delnicah (npr. Apple).
Stumpjumper je napisal/-a:Kaj se pritožujete? Luksuz (čedalje bolj) stane!
Locher je napisal/-a:mavrica je napisal/-a: Bolje imeti Octavio z istim motorjem in preostanek denarja 5.000 eur v delnicah (npr. Apple).
Pa je dodatnih 5000 EUR dovolj za primerljivo opremljenega Audija A3?
V Applovih delnicah praviš?
Locher je napisal/-a:Dvomim, da bodo tako zelo profitirali zaradi palice. Bi bilo pa zanimivo videti, koliko so privarčevali na ta račun (in ali bodo zaradi tega potencialno izgubili kakega kupca). Verjamem, da se nobene stvari v masovni proizvodnji ne naredi brez tehtnega premisleka.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov