Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a emozul Po okt 28, 2019 10:34 pm

Tudi mene zanima, koliko avto dejansko stane. Verjetno nikoli ne bomo izvedeli.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a esem To okt 29, 2019 12:20 am

Da se izvedet, treba je le natančno prebrat letno poročilo in vse seštet (tudi vstopne materiale in dokončane dele/sklope) ter delit s št proizvedenih avtov. Podobno kot sem storil pred leti za Revoz
esem je napisal/-a:Če si se že potrudil dati neke številke (le od kod si jih pobral??), ti posredujem "Letno poročilo REVOZ d.d. 2008", v katerem piše tudi tole (str 72, 73 - povsod je prva številka za 2008, druga pa za 2007, vse št v 000 €!)

Za materialne stroške
• STROŠKI MATERIALA IN STORITEV (2.2.)
v 000 EUR 2008 2007
material in deli
za prvo vgradnjo 1.031.042 1.072.898
za drugo vgradnjo 53 654
skupaj material in deli 1.031.095 1.073.552
drugi stroški
dobave 2.300 2.492
deli in material za orodjarno 928 1.060
zunanji nakupi za vzdrževanje 4.740 4.400
material in deli za vzdrževanje 4.215 4.553
ostali zunanji nakupi 13.509 6.030
stroški revizije 46 46
energetski mediji 9.350 8.926
različni stroški 1.100 1.152
članarine GZS 15 0
najemnine 99 136
stroški v zvezi z zaposlenimi 831 565
bančni stroški 37 37
izmet 372 921
transport pri prodaji 64 96
komunikacijska sredstva 255 372
garancijski stroški 218 -1.201
povračila 935 1.443
skupaj drugi stroški 39.014 31.028
skupaj 1.070.109 1.104.580
v tem: stroški nabave 679 651
stroški uprave 26.470 22.926
proizvajalni stroški 1.042.960 1.081.003


za energijo
energetski mediji 9.350 8.926


za stroške dela
• STROŠKI DELA (2.3.)
v 000 EUR 2008 2007
stroški plač
plače 38.295 38.619
prehrana zaposlenih 1.512 1.884
prevozi na delo 1.580 1.526
drugi stroški dela 5.451 7.297
skupaj stroški plač 46.838 49.326
stroški socialnih zavarovanj 2.696 2.752
stroški pokojninskih zavarovanj 3.637 3.454
stroški prostovoljnega pokojninskega zavarovanja 1.094 1.046
skupaj 54.265 56.578


Kot vidiš, so že samo za lastno delo in energijo dali 63.615.000 €, kaj šele za vse ostalo. Res misliš, da izdelava (lahko tudi samo delo?) neštetih delov, ki pridejo v REVOZ že narejeni, ne stane nič?

Da razčistimo, kaj pomeni "izdelava vozila" oz nje cena, ker ti očitno tu razmišljaš malo "po svoje".
Če bi ti znal narediti avto in bi ti nekdo rekel: "Koliko bi me stala izdelava avta?", bi mu ti npr odgovoril: "300 ur (mojega dela) X 5 €/uro = 1500 € + 114 € za energijo = 1614 €" in pri tem ti ne bi štel niti materiala niti delov (motorja, elektronike, gum...) od drugje niti svojih strojev itd itd ali bi vse to v ceni izdelave upošteval? "Cena izdelave avta" vedno pomeni skupna končna cena!

Lahko pa bi vsaj upošteval delo in energijo zares - se pravi tudi delo in en. brezštevilnih kooperantov, raznih transportnih delavcev (in npr delo izdelovalcev tovornjakov, vlakov, ladij itd znotraj tega), zaradi mene lahko tudi rudarjev, jeklarjev itd itd, tudi kuharic v njihovih menzah itd, prodajalcev (če že govoriš o 7200 € z DDV v ZS), tu zraven lahko prišteješ še režiserje, igralce itd reklamnih spotov, kakšno desetmilijardinko evra lahko prišteješ zraven tudi za delo pri izdelavi zatiča karabina (s katerim se varuje alpinist, ko popravlja mobi ali TV anteno, da ves sistem deluje, kot je treba - če govorimo o "celostnem" delu kot strošku pri izdelavi avta :-P ) itd itd - skratka, temu ni konca. In tu govorimo samo o delu, lahko tudi o čisto o vsem delu - tudi tako se da izračunat vrednost. Je pa še nekaj ostalih stroškov (zemlja,...).
A ti šteješ samo delo nekaj delavcev v Revozu, ki naredijo karoserijo itd, vse skupaj pobarvajo in sestavijo, brez vseh predhodnih in kasnejših del. Seveda pa niti take izolirane trditve še zdaleč niso točne - so samo 40 % (27 : 64) resničnih!

Ravno o tem sem ti govoril, ko sem ti predlagal, da se malo umiriš in gledaš na stvar širše in bolj argumentirano oz bolj realistično. Malo več resnosti v pisanju postov oz manj takih divjih trditev res ne bi škodilo.

lp
esem

PS
ON/OFF?
Lahko bi Ivanu odgovoril tudi preko ZS in te poste zbrisal, a mislim, da je to komu gotovo zanimivo (+ poročilo Revoza - link), ni pa niti daleč od teme, ki se tiče predvsem avtoindustrije, kjer malo takega vpogleda ne more škodit.
Zdaj pa dovolj o tem!
Seveda je treba dodat še maržo trgovcev, stroške transporta, tudi promocije in ostalo (razvoj, finance....)
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a Ivan36 To okt 29, 2019 7:48 am

Revoz je delal Twingo 2 cca. 180.000 vozil in Storia cca. 36.000 vozil za 3200€ ! Ostalo so marže in dajatve pa DDV .... So se ravno pohvalili, da smo tako poceni skozi prišli ravno zaradi nizkih plač delafcem :lol: :twisted: Revoz cca 1000€ Francija 2500€, leta 2006 do 2008 oktober. Torej je bil Clio IV v FR dražji že samo zaradi plač! Pa Twingo 2 je bil v Revozu Made in France, Clio Storia pa Made in Slovenia.
Tako za Golfa lahko rečemo čez palec ene 4200€ zaradi 500.000 prodanih vozil po svetu letno?!
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1767
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a void To okt 29, 2019 8:34 am

Ni tako majhna vsota spet, je pa definitivno nekaj tisočakov čistega po kosu avtomobilu. Pri premiumskih avtomobilih je sigurno deset tisočak. In glede na to, da novi avto pride novi avto vsako minuto po liniji je to na letni ravni ogromna količina denarja.

Največji problem se zgodi, ko prodaja ne gre tako kot je bila planirana, takrat ratajo problemi. Dokler tovarna dela v treh izmenah, imajo proizvajalci sladke skrbi.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a ban To okt 29, 2019 9:56 am

PogachnyK je napisal/-a:Jaz jokam za ljudmi, ki kupijo takšno precenjeno gajbo. Se mi zdi , da potrebujejo pomoč v življenju..

Bomo zbirali GOLF in GOLF5 na 1919 in prispevali boste denar za ljudi, ki plačujejo že peti kredit za golfa 6...

Prisežem, nikoli več ne bom napisal nič na temo Golf in VW... Škoda časa, ovac pač ne moreš učiti novih trikov. Kajne?

Konec...

Pa da vidmo če boš res zdržal :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a Polo78 To okt 29, 2019 3:29 pm

Dosti vas omenja zaslon na dotik in vse funkcije, ki so gor ter s tem povezan napredek. Vse lepo in prav ampak mislim, da vas tu večina pozablja na ključni problem in to je (ne)varnost uporabe tega med vožnjo. Fizični gumb čutiš in ga lahko uporabljaš na slepo brez tega, da pogled zahaja s ceste, to pa pri touchu ne moreš. Ok, kake velike ikone (kot so npr. radijske postaje pri VW infotainmentu) že zadeneš, čim pa želiš v nastavitve pa nastane problem.

In tu jaz ne vidim napredka, kvečjemu obratno (enako kot pri dnevnih lučeh in neosvetljenih avtih zadaj, kar se menimo v eni drugi temi) - pa to seveda velja za vse znamke, ki so prešle na take in drugačne rešitve. Avtomobilska industrija bi se morala zavedat, da vsak krik tehnike pač ne sodi v avto oz. vsaj ne na tak način, kot so si zamislili. Zakaj mislite, da se pred leti ni prijela tipkovnica, ki je bila z laserjem projicirana na mizo?! Zato, ker je bilo nemogoče slepo tipkat, če fizično ne občutiš gumbov, slepo tipkanje pa je ena izmed golih osnov dela z računalnikom,... kot bi morala biti osnova tudi vožnja samega avta. Saj, ko bo ta popolnoma avtonomna potem ajde, naj nabutajo notri vse mogoče in nemogoče stvari, prej pa ne.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a Tattoo- To okt 29, 2019 4:10 pm

Polo78 je napisal/-a:Dosti vas omenja zaslon na dotik in vse funkcije, ki so gor ter s tem povezan napredek. Vse lepo in prav ampak mislim, da vas tu večina pozablja na ključni problem in to je (ne)varnost uporabe tega med vožnjo. Fizični gumb čutiš in ga lahko uporabljaš na slepo brez tega, da pogled zahaja s ceste, to pa pri touchu ne moreš. Ok, kake velike ikone (kot so npr. radijske postaje pri VW infotainmentu) že zadeneš, čim pa želiš v nastavitve pa nastane problem.

In tu jaz ne vidim napredka, kvečjemu obratno (enako kot pri dnevnih lučeh in neosvetljenih avtih zadaj, kar se menimo v eni drugi temi) - pa to seveda velja za vse znamke, ki so prešle na take in drugačne rešitve. Avtomobilska industrija bi se morala zavedat, da vsak krik tehnike pač ne sodi v avto oz. vsaj ne na tak način, kot so si zamislili. Zakaj mislite, da se pred leti ni prijela tipkovnica, ki je bila z laserjem projicirana na mizo?! Zato, ker je bilo nemogoče slepo tipkat, če fizično ne občutiš gumbov, slepo tipkanje pa je ena izmed golih osnov dela z računalnikom,... kot bi morala biti osnova tudi vožnja samega avta. Saj, ko bo ta popolnoma avtonomna potem ajde, naj nabutajo notri vse mogoče in nemogoče stvari, prej pa ne.
Sedaj mi pa ti povej en dober razlog zakaj bi moral med vožnjo sploh šariti po nastavitvah?! Še na vsakem avtu sem to naredil točno enkrat (ko sem domov pripeljal nov avto) in potem nastavitev vozila nisem več spreminjal. Tisto kar pa vsakodnevno uporabljaš (klima / radijske postaje / navigacija / telefon) je pa na dosegu roke oziroma ima ustrezno velike ikone, tako da tudi ni tak problem, kot to nekateri radi izpostavljate...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2174
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a tomzzi To okt 29, 2019 7:01 pm

Ga pa branite nekateri. Pa naj bo še tako povprečen.
Resno jaz sem pričakoval, da bodo pri VW kaj več pokazali kot so.
Nekdo se je spotaknil ko sem omenil premium. Nisem jaz tisti kateri ga je označil za premium.

Slika
Jaz sem ga v videu razumel tako kot piše v podnapisih.
Pa zanimiv mi je komentar prtljažnika.
Slika
The golf always sets you know benchmark or standard then you can rely on that to go plus or minus on other cars...
:mrgreen:
Tale izjava.
Mislim, da je Thomas izgubil kar nekaj točk pri meni glede testov...
Oziroma se fejst trudi, da Golfa prikaže v najboljši luči.
Aja pa vsaj pred menjalnikom bi lahko imel plac za telefon pokrov...
Sorry ampak na tem Golfu se vidi več šparanja kot generaciji nazaj. Vsaj jaz tako vidim.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a maniaxxx To okt 29, 2019 7:10 pm

Seveda ni problem, zdaj ko ma VW to, prej je seveda bil problem.

Enostavno touch screen ni za v avto, pol pa še prištej starejše, zmedene in podobne osebe in imaš kaos na cestah...če pa naj ne bi spreminjal nastavitve med vožnjo, zakaj pa jih pol imaš? Sam precej spreminjam mariskaj med vožnjo, odvisno od same vožnje, ceste, vremena razpoloženja ipd....a zdaj pa to ni OK?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a Stumpjumper To okt 29, 2019 7:23 pm

Jaz sem pa mnenja, da screentouch sploh ni tako slaba zadeva kot jo nekateri želijo prikazati, razen če si konstantno nezadovoljen z vsemi nastavitvami v avtu. Jaz imam klimo od samega začetka nastavljeno na isto temperaturo in se je ne dotikam, ker sploh ne vidim potrebe po tem. S tipkami na volanu lahko pa marsikaj postoriš (spreminjanje radijske postaje, glasnost...).
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a Tattoo- To okt 29, 2019 7:53 pm

maniaxxx je napisal/-a:Enostavno touch screen ni za v avto, pol pa še prištej starejše, zmedene in podobne osebe in imaš kaos na cestah...če pa naj ne bi spreminjal nastavitve med vožnjo, zakaj pa jih pol imaš? Sam precej spreminjam mariskaj med vožnjo, odvisno od same vožnje, ceste, vremena razpoloženja ipd....a zdaj pa to ni OK?
Ne, prav super je...ti si boš pač kupil katero od drugih znamk, kjer lahko še vse upravljaš (samo) preko gumbov! ;)

P.S.: A ostali (ki pa ne delijo tvojega mnenja) te pa zaradi tega lahko začnejo zmerjati s kretenom / zaostalim / kmetom / ovco, tako kot hejterji zmerjajo/te kupce Golfov? :lol: :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a yashica To okt 29, 2019 8:15 pm

Glede na mk7 je avto bolj kompleksen pa vendarle se pohvalijo s 40% višjo produktivnostjo. Od pločevine na kolutih do konca proizvodne linije prepotuje skoraj 70 kilometrov, čas izdelave se je skrajšal za približno 1 uro, vložek v proizvodnjo je na račun evolucije MQB platforme znatno znižan, saj je 80% potrebnih strojev za izdelavo panelov obstoječih, izjema so nova orodja preš.

Oblikovno mi je zunanjost všečna, notranjost niti ne, bolj me zanima kako se bo na dolgi rok odrezal po zanesljivosti in kaj od 1340 metrov kablovja bo najprej pokazalo zobe, predvsem pa kdaj, v garanciji ali izven nje.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 771
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a Bucko99 To okt 29, 2019 8:18 pm

Načeloma sem proti touch screenih za v avto, ampak dejansko res ne vem, kaj eni toliko nastavljate med vožnjo ?
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a uros11 To okt 29, 2019 9:10 pm

Tattoo- je napisal/-a:P.S.: A ostali (ki pa ne delijo tvojega mnenja) te pa zaradi tega lahko začnejo zmerjati s kretenom / zaostalim / kmetom / ovco, tako kot hejterji zmerjajo/te kupce Golfov? :lol: :roll:



5 točk za tale komentar.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a maniaxxx To okt 29, 2019 9:34 pm

Tattoo- je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:Enostavno touch screen ni za v avto, pol pa še prištej starejše, zmedene in podobne osebe in imaš kaos na cestah...če pa naj ne bi spreminjal nastavitve med vožnjo, zakaj pa jih pol imaš? Sam precej spreminjam mariskaj med vožnjo, odvisno od same vožnje, ceste, vremena razpoloženja ipd....a zdaj pa to ni OK?
Ne, prav super je...ti si boš pač kupil katero od drugih znamk, kjer lahko še vse upravljaš (samo) preko gumbov! ;)

P.S.: A ostali (ki pa ne delijo tvojega mnenja) te pa zaradi tega lahko začnejo zmerjati s kretenom / zaostalim / kmetom / ovco, tako kot hejterji zmerjajo/te kupce Golfov? :lol: :roll:



Lahko, itak sem navajen zmerjanja z VW foruma :lol:


sicer vem zakaj tako zagovarjaš VW, tudi sam bi ga če bi mi dajal "kruh", ampak mene motijo dvojna merila in verniki, ki ne znajo objektivno videti tako pluse in minuse, ne sama znamka, še manj pa golf, ki bo kot vedno zelo dober avto, sicer za moj okus je 8ka grša od 7, ampak oblika je pač takšna kot je, problem je v tem da ko VW nekaj naredi kar se pri drugih kritizira, je to takoj najboljša stvar po izumu ognja...sej tudi novinarji so isti, slepo hvalijo vse, enostavno ne premorejo kančka objektivnosti in kritičnega razmišljanja.

In ne, nisem ne Peugeot, ne Renault ne fan katerekoli znamke, pač vsak avto ima svoje pluse in minuse, in jih je treba povedati, pa četudi so ti minusi velikokrat zelo subjektivne narave ( npr izgled,, ipd )
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a Polo78 Pe nov 01, 2019 2:54 am

Tattoo- je napisal/-a:Sedaj mi pa ti povej en dober razlog zakaj bi moral med vožnjo sploh šariti po nastavitvah?! Še na vsakem avtu sem to naredil točno enkrat (ko sem domov pripeljal nov avto) in potem nastavitev vozila nisem več spreminjal. Tisto kar pa vsakodnevno uporabljaš (klima / radijske postaje / navigacija / telefon) je pa na dosegu roke oziroma ima ustrezno velike ikone, tako da tudi ni tak problem, kot to nekateri radi izpostavljate...


Razlogov je več... Npr. imam na radiu, posveti rezerva za bencin, želim pogledat podatke o vožnji od točenja goriva kar je v "normalnih" okoliščinah sicer dovolj pritisk na (fizičen) gumb pa se namesto tega pojavi skica avta z opozorilom in moram do željenega menija priti z dodatnimi pritiski na precej manjše ikone oz. besedilo na zaslonu. Ali pa npr. nastavljanje EQ pri radiu, kjer je tudi kar nekaj telovadbe, da prideš do nastavitev za npr. bass/mid/treble ipd. - nekateri pač to radi spreminjamo, ker poslušamo različno glasbo.

In sedaj, če k temu po novem dodamo še vso klimatizacijo + gretje sedežev ter komplicirano upravljanje z dvema prstoma, ne vem ampak vse to zelo odvrača pozornost od same vožnje. Saj pravim, ko nas bodo avtomobili zmožni povsem avtonomno voziti naokoli, potem bodo vse te graje brezpredmetne, do tedaj pa proizvajalci po nepotrebnem hitijo z uvajanjem nekaterih stvari. Najprej PSA, sedaj še VAG. Fizični gumbi so zakon in pika!
Antiznačkar po prepričanju
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a matejxx Pe nov 01, 2019 8:16 am

Tattoo- je napisal/-a:Sedaj mi pa ti povej en dober razlog zakaj bi moral med vožnjo sploh šariti po nastavitvah?! Še na vsakem avtu sem to naredil točno enkrat (ko sem domov pripeljal nov avto) in potem nastavitev vozila nisem več spreminjal. Tisto kar pa vsakodnevno uporabljaš (klima / radijske postaje / navigacija / telefon) je pa na dosegu roke oziroma ima ustrezno velike ikone, tako da tudi ni tak problem, kot to nekateri radi izpostavljate...


Potem mi pa povejte zakaj morajo imeti avti digitalne števce? Ker tiste pa vsi tako hvalite in če jih avto nima, ga ni več za kupiti. Zato, da si potem vsi nastavijo enkrat kako števec izgleda in ga potem celotno življenje avta ne spremenite več. In, da še je najbolj smešno. Večina števce potem nastavi, da so videti enako, kot klasični števci.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a srcnik Pe nov 01, 2019 10:01 am

Edina prednost digitalnih je, da ti lahko navigacijo notri prikaže... (najmanj umikaš pogled s cestišča)

So mi pa osebno bolj pri srcu klasični števci, ker že tako vsakodnevno preveč v ekrane gledamo... Ne rabimo še v avtu...
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2856
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a mrtwelvetrees Pe nov 01, 2019 10:23 am

A ni tudi ceneje en lcd (led) zaslon ali dva kot pa stroški izdelave števca ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: 2020 VW Golf VIII

Napisal/-a matejxx Pe nov 01, 2019 10:54 am

Seveda je ceneje. Toda, če avto nima digitalnega števca je vedno to šteto kot minus, čeprav je neuporaben.
srcnik je napisal/-a:Edina prednost digitalnih je, da ti lahko navigacijo notri prikaže... (najmanj umikaš pogled s cestišča)

So mi pa osebno bolj pri srcu klasični števci, ker že tako vsakodnevno preveč v ekrane gledamo... Ne rabimo še v avtu...
Kam moram peljati mi pokaže že moj golf brez digitalnega števca.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: BlackGuard in 31 gostov