Dr.M3 je napisal/-a:Glede stroškov so še vedno kralji: halogenke, ročni menjalnik, manjša kolesa.
Xenon mora bit.....in strošek je manjši:: H7 eni menjajo 2x na leto, xsenon je meni crknil po osmih letih....40e original Osram
Dr.M3 je napisal/-a:Glede stroškov so še vedno kralji: halogenke, ročni menjalnik, manjša kolesa.
sašo5 je napisal/-a:Dr.M3 je napisal/-a:Glede stroškov so še vedno kralji: halogenke, ročni menjalnik, manjša kolesa.
Xenon mora bit.....in strošek je manjši:: H7 eni menjajo 2x na leto, xsenon je meni crknil po osmih letih....40e original Osram
void je napisal/-a:Tako vsi delajo in tako se bo tudi delalo v prihodnosti.
Ampak vsi vemo kako to gre, kupijo rabljen avto nad svojimi zmožnostmi in potem ne plačujejo kaska... Ker je pač nabavna cena avtomobila 50k. To je trenutno nacionalni šport.
tce130 je napisal/-a:Toliko govora je o teh crknjenih LED žarometih, da me res zanima, ali je komu že crknil LED žaromet?
Pomoje je večji problem, če jo razbiješ in je treba menjati celoten žaromet.
tce130 je napisal/-a:Toliko govora je o teh crknjenih LED žarometih, da me res zanima, ali je komu že crknil LED žaromet?
Pomoje je večji problem, če jo razbiješ in je treba menjati celoten žaromet.
sašo5 je napisal/-a:Kia je znana po tem da dnevne ledice krepavajo...problem je pa ta, da se ne da nič popravit, dočim za normalne evropske avte pa avtoelektronika v črnučah zrihta vse za normalen denar, sicer se pa absolutno splača svetlobna telesa zavarovati, da v takih primerih ne boli glava...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 104 gostov