Firediver je napisal/-a:Avti so bili prej bolj visoki, uporabni, mehki, za slabši teren, praktični. V takih časih SUV ni uspel (recimo golf2 country).
Potem so postali avti komfortni, trdi, nizki, občutljivi, široke gume, nepregledni, bolj ali manj samo za asfalt in še v tem - bohnedaj - lukenj!
No, sedaj pa je dozorel čas za SUV in križance. In temu se še vedno čudite?
Firediver je napisal/-a:Verjemi, sprobano.
Na podeželju ni toliko denarja, da bi vsak imel za 4x4, vseeno pa vedno zleze do doma vrh hriba po makadamu (tukaj ni asfalta do vsake hiše kot v mestih).
Meščani si pa po ozki cesti vzamejo kar celo širino poti, ker nimajo občutka, da so cel meter od roba poti in še dodatne pol metra od skalnate stene...toliko so sposobni vožnje tam, kjer ni avtoceste!
Locher je napisal/-a:Če preveč poenostavim, se verjetno vozila SUV in X prodajajo zaradi dveh stvari: višjega sedenja in dejstva, da so trenutno v modi. Proizvajalci si manejo roke, ker lahko zaračunajo več pri istih stroških. Win win.
mtl je napisal/-a:tha_man je napisal/-a:
Točno to. Nekateri se al po sili razmer al po lastni želji občasno zapeljemo izven asfalta in v takih primerih je naš stari Daewoo Lanos daleč bolj fajn avto za vozit kot večina novih s super duper handlingom, preprosto zato, ker ni treba vozit kot po jajcih da kje ne popraskaš ali uničiš felten. Crossoverji definitivno imajo svoj namen tud za tiste, ki ne iščemo višjega sedenja.
Hočeš reč, da T-Roca, ki stane 30 jurjev ti ne bi bilo škoda, Golfa za 30 jurjev pa? V tvojem primeru je očitno dober vsak avto, ki stane 200 EUR. Me zanima, če bi se isto vozil s T-Rocom za 30 jurjev. Sploh s kakšnimi 17 ali 18kami, ki bi jih prerezal na prvem malo ostrejšem kamnu.
Locher je napisal/-a: Ne vem, zakaj nekateri ne pomislijo, da zgornji izračun drži samo v primeru, ko zaradi tega ne pade tudi prodaja.
FYI, napisal sem, da me zanima prihranek pri vsakem avtu. Jaz konkretnih cen ne poznam. Jih ti poznaš?
wildbliw je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Avti so bili prej bolj visoki, uporabni, mehki, za slabši teren, praktični. V takih časih SUV ni uspel (recimo golf2 country).
Potem so postali avti komfortni, trdi, nizki, občutljivi, široke gume, nepregledni, bolj ali manj samo za asfalt in še v tem - bohnedaj - lukenj!
No, sedaj pa je dozorel čas za SUV in križance. In temu se še vedno čudite?
To je to. Nisem preverjal, ampak prepričan sem, da je bil Golf 1 od tal morda celo več odmaknjen, kot pa npr. T-Cross (Ali pa T-Roc).
Več ali manj pa so se avti postopoma začeli spuščati že slabih 30 let nazaj. Eden prvih je bil Nissan Sunny 2. Med tem, ko se je pri Golfu po mojem občutku šele 5. generacija bolj na tla usedla. In prav takrat se je začel počasi porast SUV-ov, že dobre 3 leta kasneje pa je eksplodiral.
Golfov razred še naprej upravičeno nosi to ime, a le če ne govorimo o digitalizaciji.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 124 gostov