Glede na to, da je tema o Golfu VIII se mi je zdelo smiselno izpostavit lego na cesti (tudi zato, da se ne bi razpravljalo samo o obliki), za katero upam, da bo v primerjavi z VII izboljšana. Testi ne lažejo in bi priporočal vsem, da si jih pogledajo, še posebej pa tistim, ki menijo, da imajo vozila iz VAG koncerna nekakšna super podvozja, ker jih dejansko nimajo. Eno je lažen občutek (ne)varnosti za volanom, drugo pa so dejanski testi, kjer se operira z dejstvi in številkami.
Potem je pa tu še t.i. "fun" faktor, kjer tako VW kot Renault konkretno zaostajata za npr. Mazdo in Fordom, če se omejim samo na "ljudske" znamke. Ko smo že pri tem, je Renault pri Meganu 3 v bistvu poskušal narediti precej neposreden volan kar jim je v neki meri uspelo, saj je avto zelo lepo vodljiv skozi ovinke - lepo vodljiv v smislu, da čutiš volan in podvozje že z najbolj navadnimi gumami (16 col ali whatever je gor), kar je zelo neznačilno za francoze. Žal pa je avto zaradi tega neposrednega volana precej nervozen pri AC hitrostih že pri najmanjših popravkih smeri - tu pa niso znali narediti tako sofisticirano kot ima npr. Mazda, kjer ni nikakršne nervoze. Morda so zaradi tega pri 4 gen. zopet šli en korak nazaj in naredili bolj uravnotežen volanski mehanizem skupaj s podvozjem, ki je bolj kot za kako dinamiko narejeno za udobje (in za najširšo ciljno skupino kupcev). Še vedno pa avto bolj suvereno opravi z losovim testom kot konkurenca iz VAG koncerna, zato pravim, da eno so občutki (in gostilniške debate
), drugo pa realnost.