Seveda je treba dodat še maržo trgovcev, stroške transporta, tudi promocije in ostalo (razvoj, finance....)esem je napisal/-a:Če si se že potrudil dati neke številke (le od kod si jih pobral??), ti posredujem "Letno poročilo REVOZ d.d. 2008", v katerem piše tudi tole (str 72, 73 - povsod je prva številka za 2008, druga pa za 2007, vse št v 000 €!)
Za materialne stroške• STROŠKI MATERIALA IN STORITEV (2.2.)
v 000 EUR 2008 2007
material in deli
za prvo vgradnjo 1.031.042 1.072.898
za drugo vgradnjo 53 654
skupaj material in deli 1.031.095 1.073.552
drugi stroški
dobave 2.300 2.492
deli in material za orodjarno 928 1.060
zunanji nakupi za vzdrževanje 4.740 4.400
material in deli za vzdrževanje 4.215 4.553
ostali zunanji nakupi 13.509 6.030
stroški revizije 46 46
energetski mediji 9.350 8.926
različni stroški 1.100 1.152
članarine GZS 15 0
najemnine 99 136
stroški v zvezi z zaposlenimi 831 565
bančni stroški 37 37
izmet 372 921
transport pri prodaji 64 96
komunikacijska sredstva 255 372
garancijski stroški 218 -1.201
povračila 935 1.443
skupaj drugi stroški 39.014 31.028
skupaj 1.070.109 1.104.580
v tem: stroški nabave 679 651
stroški uprave 26.470 22.926
proizvajalni stroški 1.042.960 1.081.003
za energijoenergetski mediji 9.350 8.926
za stroške dela• STROŠKI DELA (2.3.)
v 000 EUR 2008 2007
stroški plač
plače 38.295 38.619
prehrana zaposlenih 1.512 1.884
prevozi na delo 1.580 1.526
drugi stroški dela 5.451 7.297
skupaj stroški plač 46.838 49.326
stroški socialnih zavarovanj 2.696 2.752
stroški pokojninskih zavarovanj 3.637 3.454
stroški prostovoljnega pokojninskega zavarovanja 1.094 1.046
skupaj 54.265 56.578
Kot vidiš, so že samo za lastno delo in energijo dali 63.615.000 €, kaj šele za vse ostalo. Res misliš, da izdelava (lahko tudi samo delo?) neštetih delov, ki pridejo v REVOZ že narejeni, ne stane nič?
Da razčistimo, kaj pomeni "izdelava vozila" oz nje cena, ker ti očitno tu razmišljaš malo "po svoje".
Če bi ti znal narediti avto in bi ti nekdo rekel: "Koliko bi me stala izdelava avta?", bi mu ti npr odgovoril: "300 ur (mojega dela) X 5 €/uro = 1500 € + 114 € za energijo = 1614 €" in pri tem ti ne bi štel niti materiala niti delov (motorja, elektronike, gum...) od drugje niti svojih strojev itd itd ali bi vse to v ceni izdelave upošteval? "Cena izdelave avta" vedno pomeni skupna končna cena!
Lahko pa bi vsaj upošteval delo in energijo zares - se pravi tudi delo in en. brezštevilnih kooperantov, raznih transportnih delavcev (in npr delo izdelovalcev tovornjakov, vlakov, ladij itd znotraj tega), zaradi mene lahko tudi rudarjev, jeklarjev itd itd, tudi kuharic v njihovih menzah itd, prodajalcev (če že govoriš o 7200 € z DDV v ZS), tu zraven lahko prišteješ še režiserje, igralce itd reklamnih spotov, kakšno desetmilijardinko evra lahko prišteješ zraven tudi za delo pri izdelavi zatiča karabina (s katerim se varuje alpinist, ko popravlja mobi ali TV anteno, da ves sistem deluje, kot je treba - če govorimo o "celostnem" delu kot strošku pri izdelavi avta ) itd itd - skratka, temu ni konca. In tu govorimo samo o delu, lahko tudi o čisto o vsem delu - tudi tako se da izračunat vrednost. Je pa še nekaj ostalih stroškov (zemlja,...).
A ti šteješ samo delo nekaj delavcev v Revozu, ki naredijo karoserijo itd, vse skupaj pobarvajo in sestavijo, brez vseh predhodnih in kasnejših del. Seveda pa niti take izolirane trditve še zdaleč niso točne - so samo 40 % (27 : 64) resničnih!
Ravno o tem sem ti govoril, ko sem ti predlagal, da se malo umiriš in gledaš na stvar širše in bolj argumentirano oz bolj realistično. Malo več resnosti v pisanju postov oz manj takih divjih trditev res ne bi škodilo.
lp
esem
PS
ON/OFF?
Lahko bi Ivanu odgovoril tudi preko ZS in te poste zbrisal, a mislim, da je to komu gotovo zanimivo (+ poročilo Revoza - link), ni pa niti daleč od teme, ki se tiče predvsem avtoindustrije, kjer malo takega vpogleda ne more škodit.
Zdaj pa dovolj o tem!
PogachnyK je napisal/-a:Jaz jokam za ljudmi, ki kupijo takšno precenjeno gajbo. Se mi zdi , da potrebujejo pomoč v življenju..
Bomo zbirali GOLF in GOLF5 na 1919 in prispevali boste denar za ljudi, ki plačujejo že peti kredit za golfa 6...
Prisežem, nikoli več ne bom napisal nič na temo Golf in VW... Škoda časa, ovac pač ne moreš učiti novih trikov. Kajne?
Konec...
Sedaj mi pa ti povej en dober razlog zakaj bi moral med vožnjo sploh šariti po nastavitvah?! Še na vsakem avtu sem to naredil točno enkrat (ko sem domov pripeljal nov avto) in potem nastavitev vozila nisem več spreminjal. Tisto kar pa vsakodnevno uporabljaš (klima / radijske postaje / navigacija / telefon) je pa na dosegu roke oziroma ima ustrezno velike ikone, tako da tudi ni tak problem, kot to nekateri radi izpostavljate...Polo78 je napisal/-a:Dosti vas omenja zaslon na dotik in vse funkcije, ki so gor ter s tem povezan napredek. Vse lepo in prav ampak mislim, da vas tu večina pozablja na ključni problem in to je (ne)varnost uporabe tega med vožnjo. Fizični gumb čutiš in ga lahko uporabljaš na slepo brez tega, da pogled zahaja s ceste, to pa pri touchu ne moreš. Ok, kake velike ikone (kot so npr. radijske postaje pri VW infotainmentu) že zadeneš, čim pa želiš v nastavitve pa nastane problem.
In tu jaz ne vidim napredka, kvečjemu obratno (enako kot pri dnevnih lučeh in neosvetljenih avtih zadaj, kar se menimo v eni drugi temi) - pa to seveda velja za vse znamke, ki so prešle na take in drugačne rešitve. Avtomobilska industrija bi se morala zavedat, da vsak krik tehnike pač ne sodi v avto oz. vsaj ne na tak način, kot so si zamislili. Zakaj mislite, da se pred leti ni prijela tipkovnica, ki je bila z laserjem projicirana na mizo?! Zato, ker je bilo nemogoče slepo tipkat, če fizično ne občutiš gumbov, slepo tipkanje pa je ena izmed golih osnov dela z računalnikom,... kot bi morala biti osnova tudi vožnja samega avta. Saj, ko bo ta popolnoma avtonomna potem ajde, naj nabutajo notri vse mogoče in nemogoče stvari, prej pa ne.
Ne, prav super je...ti si boš pač kupil katero od drugih znamk, kjer lahko še vse upravljaš (samo) preko gumbov!maniaxxx je napisal/-a:Enostavno touch screen ni za v avto, pol pa še prištej starejše, zmedene in podobne osebe in imaš kaos na cestah...če pa naj ne bi spreminjal nastavitve med vožnjo, zakaj pa jih pol imaš? Sam precej spreminjam mariskaj med vožnjo, odvisno od same vožnje, ceste, vremena razpoloženja ipd....a zdaj pa to ni OK?
Tattoo- je napisal/-a:P.S.: A ostali (ki pa ne delijo tvojega mnenja) te pa zaradi tega lahko začnejo zmerjati s kretenom / zaostalim / kmetom / ovco, tako kot hejterji zmerjajo/te kupce Golfov?
Tattoo- je napisal/-a:Ne, prav super je...ti si boš pač kupil katero od drugih znamk, kjer lahko še vse upravljaš (samo) preko gumbov!maniaxxx je napisal/-a:Enostavno touch screen ni za v avto, pol pa še prištej starejše, zmedene in podobne osebe in imaš kaos na cestah...če pa naj ne bi spreminjal nastavitve med vožnjo, zakaj pa jih pol imaš? Sam precej spreminjam mariskaj med vožnjo, odvisno od same vožnje, ceste, vremena razpoloženja ipd....a zdaj pa to ni OK?
P.S.: A ostali (ki pa ne delijo tvojega mnenja) te pa zaradi tega lahko začnejo zmerjati s kretenom / zaostalim / kmetom / ovco, tako kot hejterji zmerjajo/te kupce Golfov?
Tattoo- je napisal/-a:Sedaj mi pa ti povej en dober razlog zakaj bi moral med vožnjo sploh šariti po nastavitvah?! Še na vsakem avtu sem to naredil točno enkrat (ko sem domov pripeljal nov avto) in potem nastavitev vozila nisem več spreminjal. Tisto kar pa vsakodnevno uporabljaš (klima / radijske postaje / navigacija / telefon) je pa na dosegu roke oziroma ima ustrezno velike ikone, tako da tudi ni tak problem, kot to nekateri radi izpostavljate...
Tattoo- je napisal/-a:Sedaj mi pa ti povej en dober razlog zakaj bi moral med vožnjo sploh šariti po nastavitvah?! Še na vsakem avtu sem to naredil točno enkrat (ko sem domov pripeljal nov avto) in potem nastavitev vozila nisem več spreminjal. Tisto kar pa vsakodnevno uporabljaš (klima / radijske postaje / navigacija / telefon) je pa na dosegu roke oziroma ima ustrezno velike ikone, tako da tudi ni tak problem, kot to nekateri radi izpostavljate...
Kam moram peljati mi pokaže že moj golf brez digitalnega števca.srcnik je napisal/-a:Edina prednost digitalnih je, da ti lahko navigacijo notri prikaže... (najmanj umikaš pogled s cestišča)
So mi pa osebno bolj pri srcu klasični števci, ker že tako vsakodnevno preveč v ekrane gledamo... Ne rabimo še v avtu...
Po forumu brska: Bing [Bot], chad in 58 gostov