In zelo verjetno tudi bo, če ne še kakšnega tisočaka več(seveda to ni osnovni, ampak nek pameten motor s precej opreme)... Saj so že napovedovali pri VAG-u, da se bodo avtomobili v bližnji prihodnosti zelo podražili...
Aesthetics je napisal/-a:@Tattoo: carwow je kar kredibilen se mi zdi.
Lahko da je kredibilen, ampak jaz pa svojim očem tudi še zaupam!
Pa reciva da imam možnost videti stvari za objavo katerih bi danes pri carwow (ali pa pri katerem drugem avtomobilističnem mediju) plačali v suhem zlatu!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Kako naj jaz vem, kakšne informacije ti zase držiš in ali so kredibilne? Jaz sem videl to fotko, postano s strani carwow, katerim pac zaupam in jo tukaj sharr-al.
Nisem rekel, da bo tak, še vedno so to vse spy fotke in unofficial renderji.
Uglavnem, vse kaj smo do sedaj videli, kaže na to, da bo golf 8 verjetno najgrši do sedaj. V vsakem primeru pa se bo prodajal, ker pač folk kupuje nek namišljen "imidž" "znamko" "kvaliteto" "tradicijo" v glavi, pa magar to koštalo 25k za 1.0 TSI.
Vsak racionaln človek bo še zmerj uzel kaj drugega in se vozil glih tako dobro, pa še verjetno bo meu manj problemov z kvaliteto.
Zdi se mi, da se o cenah golfa govori kar malo na pamet. Sestra je ravnokar naročila golfa rline, 1.0 dsg, ergoactive masažni sedeži, app connect, radarski tempomat, park senzorji, led luči itd za 21.000. Če se komu zdi to ogromno za tak avto pa tudi ok
Evo da povem še moje naročilo izpred nekaj ur nazaj, sem se končno odloču. Megane kratk, 1.3 140hp, GTline zunaj znotraj, perla bela barva, 18' feltne, full led, park senzorji, gretje sedežov in električna ročna za 18.3k. Če pa to ni realna cena za solidni avto pol pa tut ne vem.
Golf 7 ni mišljen da pokriva dieselgate izgube. Golf 7 je udeleženec dieselgatea. Pri novejših VWjih se pa to definitivno pozna na zanič materialih v obliki plastike kot včasih pri Korejcih, kje drugje se bo še poznalo bomo videli.