limas je napisal/-a:V recesijskem času so sposobni takšnih neracionalnih nakupov le še višjerangirani delavci v JS, kot so državni uradniki, zdravniki, direktorji in podobno. V ZDA se je avtomobilski trg popolnoma sesedel, po odpravi izrednih razmer pa mu napovedujejo dolgoletno hibernacijo. K nam pride ameriški scenarij z rahlo zamudo.
Kot sem že omenjal v drugih temah, se bodo avti C segmenta prodajali v svojih racionalnih razponih od 14.000 do 20.000 eur - ali pa se sploh ne bodo prodajali. Začetne cene C segmenta pri 20.000 (škoda, kia, golf, mazda...) so že preteklost. Naredite primerjave trenutnih cen s tistimi, ki bodo v avgustu in naprej.
xxl je napisal/-a:Primerjat treba enako opremo in potem videt dejansko razliko v ceni. Zakaj sploh vzeti dizla? Saj smo že debatirali, da je Golf že v osnovi bogato založen. Za 1.5 tsi, s popusti, manj kot 25 000 €, kot Kia ali Hyundai.
Limas, naj se ti besede pozlatijo.
matejxx je napisal/-a:Me zanima, ali je res kdo tako neumen, da bi za golfa odštel toliko denarja
Škoda octavia
vs
Golf
Identični motor z istim menjalnikom, cena pa skoraj 10000€ več. S tem, da so pri golfu varčevali vsepovsod kjer so lahko.
matejxx je napisal/-a:Me zanima, ali je res kdo tako neumen, da bi za golfa odštel toliko denarja
Škoda octavia
vs
Golf
Identični motor z istim menjalnikom, cena pa skoraj 10000€ več. S tem, da so pri golfu varčevali vsepovsod kjer so lahko.
Vprašanje kaj je tu zadaj, ker octavia style je po ceniku 27k€, zato tudi piše, da je oglas informativne narave :/
Golf style je pa po ceniku 3k€ dražji. Je pa bolje opremljen...
matejxx je napisal/-a:Me zanima, ali je res kdo tako neumen, da bi za golfa odštel toliko denarja
Škoda octavia
vs
Golf
Identični motor z istim menjalnikom, cena pa skoraj 10000€ več. S tem, da so pri golfu varčevali vsepovsod kjer so lahko.
Po forumu brska: jani1234 in 3 gostov