Stran 82 od 94

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 6:40 am
Napisal/-a Firediver
Verjemi, sprobano.

Na podeželju ni toliko denarja, da bi vsak imel za 4x4, vseeno pa vedno zleze do doma vrh hriba po makadamu (tukaj ni asfalta do vsake hiše kot v mestih).
Meščani si pa po ozki cesti vzamejo kar celo širino poti, ker nimajo občutka, da so cel meter od roba poti in še dodatne pol metra od skalnate stene...toliko so sposobni vožnje tam, kjer ni avtoceste!

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 6:43 am
Napisal/-a wildbliw
Firediver je napisal/-a:Avti so bili prej bolj visoki, uporabni, mehki, za slabši teren, praktični. V takih časih SUV ni uspel (recimo golf2 country).
Potem so postali avti komfortni, trdi, nizki, občutljivi, široke gume, nepregledni, bolj ali manj samo za asfalt in še v tem - bohnedaj - lukenj!
No, sedaj pa je dozorel čas za SUV in križance. In temu se še vedno čudite?


To je to. Nisem preverjal, ampak prepričan sem, da je bil Golf 1 od tal morda celo več odmaknjen, kot pa npr. T-Cross (Ali pa T-Roc).

Več ali manj pa so se avti postopoma začeli spuščati že slabih 30 let nazaj. Eden prvih je bil Nissan Sunny 2. Med tem, ko se je pri Golfu po mojem občutku šele 5. generacija bolj na tla usedla. In prav takrat se je začel počasi porast SUV-ov, že dobre 3 leta kasneje pa je eksplodiral.

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 7:25 am
Napisal/-a mtl
Firediver je napisal/-a:Verjemi, sprobano.

Na podeželju ni toliko denarja, da bi vsak imel za 4x4, vseeno pa vedno zleze do doma vrh hriba po makadamu (tukaj ni asfalta do vsake hiše kot v mestih).
Meščani si pa po ozki cesti vzamejo kar celo širino poti, ker nimajo občutka, da so cel meter od roba poti in še dodatne pol metra od skalnate stene...toliko so sposobni vožnje tam, kjer ni avtoceste!

Ampak to kar sedaj pišeš je težava voznika in ne vozila ;).

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 7:38 am
Napisal/-a Firediver
Saj je vedno težava voznika!

Ampak nekateri mislijo, da bodo samo z nakupom 4x4 prišli na vrh Mount Everesta, drugi pa z 2WD dejansko pridejo skoraj do vrha, ker pač tam živijo.

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 8:35 am
Napisal/-a Locher
Če se vrnemo na temo, je Golf 8 primeren za podeželjske ceste? :)

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 9:08 am
Napisal/-a xxl
Locher je napisal/-a:Če preveč poenostavim, se verjetno vozila SUV in X prodajajo zaradi dveh stvari: višjega sedenja in dejstva, da so trenutno v modi. Proizvajalci si manejo roke, ker lahko zaračunajo več pri istih stroških. Win win.

Kar je moderno, vedno ima višjo ceno. Sicer pa, to velja znotraj koncerna. Če pa Golfu 8, 1.5TSI dodaš konkretno hibridno tehnologijo in podobno opremo, dvomim, da bo cenejši od C-HR 2.0. Brezveze je sodit o tem, kaj je racionalnejše, kupiš kar ti paše in pelješ. ;)

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 9:27 am
Napisal/-a TihaVoda
Meni je sicer najboj žal enoprostorcev. Najbolj praktična in vsestranska zasnova avta.

Če primerjam SUV-e in crossoverje, ne vidim ene njihove prednosti pred enoprostorcem (znotraj enakega velikostnega ranga). Sedenje je pri obojih višje. Če je potreba, ima lahko tudi enoprostorec 4wd*. Pri vsem ostalem - prostornost, praktičnost, zračnost v kabini, enoprostorec zmaga.

*Izpuščam tiste, ki res rabijo SUV oz. mehkega terenca, ker živijo v hribih. Ampak tam ne vidiš modnih SUV-ov, pač pa Vitare, Dusterje, Foresterje in (stare) RAV4 brez šminke.

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 9:50 am
Napisal/-a tha_man
mtl je napisal/-a:
tha_man je napisal/-a:
Točno to. Nekateri se al po sili razmer al po lastni želji občasno zapeljemo izven asfalta in v takih primerih je naš stari Daewoo Lanos daleč bolj fajn avto za vozit kot večina novih s super duper handlingom, preprosto zato, ker ni treba vozit kot po jajcih da kje ne popraskaš ali uničiš felten. Crossoverji definitivno imajo svoj namen tud za tiste, ki ne iščemo višjega sedenja.

Hočeš reč, da T-Roca, ki stane 30 jurjev ti ne bi bilo škoda, Golfa za 30 jurjev pa? V tvojem primeru je očitno dober vsak avto, ki stane 200 EUR. Me zanima, če bi se isto vozil s T-Rocom za 30 jurjev. Sploh s kakšnimi 17 ali 18kami, ki bi jih prerezal na prvem malo ostrejšem kamnu.


Ne bi, ker ne bi imel T-Roca z 18" za 30 jurjev :) Bi ga pa mogoče imel s 16" za 20 jurjev. Še raje pa kakšno Vitaro ali Dusterja.

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 10:30 am
Napisal/-a drugmirko
Locher je napisal/-a: Ne vem, zakaj nekateri ne pomislijo, da zgornji izračun drži samo v primeru, ko zaradi tega ne pade tudi prodaja.

FYI, napisal sem, da me zanima prihranek pri vsakem avtu. Jaz konkretnih cen ne poznam. Jih ti poznaš?


maloprodajne bi najbrž zlahka našli, nabavne med proizvajalci so pa itak poslovna skrivnost in jih proizvajalci običajno ne zaupajo niti svoji drugi stranki, kaj šele da bi jih "javno razkrili".... vrjetno pa razmerja vsaj približno držijo in, čeprav za palco ne vem, vem da cenejši teleskopski nosilec pokrova motorja v štacuni stane tam okrog 10-15 eur.... in tudi če tista "šipka" (ker je "dvakrat zapigana") v isti štacuni stane 5 eur se razlika v ceni tudi pri nabavni med proizvajalci šteje v evrih in ne v centih.... posledično je tudi prihranek hitro miljonski. k vragu, glede na to kolko jih prodajo, je prihranek miljonski tudi če bi se razlika v ceni štela v centih!
da bi pa prodaja padla zarad tega ker ma motorna hauba "šipko" namest teleskopske palce pa "malo morgen".... 80% ljudi haube najbrž nikoli sploh ne odpre, ker je to stvar servisa al pa na pupmi prosijo, če jim zaposleni pomaga dotočit tisti vitrex (tako kot to nardi moja "nezakonita").... in definitivno bo prej padla prodaja modelom, ki bodo namesto električnega zapiranja vrat prtljažnika meli "samo" teleskopske nosilce, kot pa da bi padla zato, ker majo "šipko" namest teleskopov na haubi... zakaj? ker smo ljudje komot in prtljažnik odpiramo NEPRIMERNO večkrat, kot pa haubo... če jo sploh še.
zase, majkemi da ne vem, če jo dvakrat na leto zarad vitreksa. vrjetno bi jo večkrat, če bi biu skos na cesti al pa, če bi se moral v službo vozit 50-60 km v eno smer... ajde, v tem primeru bi jo najbrž dvignu 2 ali 3x na mesec, pa še to sam pozimi....pa nisem, ker mi hvalabogu ni treba. pa tudi v tem primeru, vsaj jaz, ne bi niti pomislu zakaj hauba ni na teleskopih...

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 10:45 am
Napisal/-a drugmirko
wildbliw je napisal/-a:
Firediver je napisal/-a:Avti so bili prej bolj visoki, uporabni, mehki, za slabši teren, praktični. V takih časih SUV ni uspel (recimo golf2 country).
Potem so postali avti komfortni, trdi, nizki, občutljivi, široke gume, nepregledni, bolj ali manj samo za asfalt in še v tem - bohnedaj - lukenj!
No, sedaj pa je dozorel čas za SUV in križance. In temu se še vedno čudite?


To je to. Nisem preverjal, ampak prepričan sem, da je bil Golf 1 od tal morda celo več odmaknjen, kot pa npr. T-Cross (Ali pa T-Roc).

Več ali manj pa so se avti postopoma začeli spuščati že slabih 30 let nazaj. Eden prvih je bil Nissan Sunny 2. Med tem, ko se je pri Golfu po mojem občutku šele 5. generacija bolj na tla usedla. In prav takrat se je začel počasi porast SUV-ov, že dobre 3 leta kasneje pa je eksplodiral.


ah, ne ga biksat... Golf 1 je bil od tal oddaljen ene 12-13cm, če se še kej spomnem, kar pomeni, da je razdalja od tal skos prbližno enaka. današnji crossoverji so malo višji z okrog 14-15 cm, terenci (vsaj pogojno terenci) pa jo majo tam okrog 20 cm.... poleg tega so bli avti včasih manjši, lažji, predvsem pa bolj "enostavni".... zadnjič sem na avtocedsti spet vidu Citroenovo "predzadnjo admiralsko ladjo", XM-a... avto, E segmenta, za svoje cajte impozantnih mer in udobja.... prehiteval ga je pa en Ford Focus al nekakšna Kia xceed al že nekej novovdobno takega iz C segmenta. mater.... od zadaj je XM zgledou pol manjši! =P

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 10:55 am
Napisal/-a Locher
@drugmirko, se strinjam, da proizvajalci dobro razmislijo, preden karkoli naredijo, da se v proizvodnji pogovarjajo o centih in ne o evrih, in da se razmišlja o verjetnosti dogodkov...

... in potem se (vseeno) zgodi dieselgate.

Hočem reči, da več kot tvegaš, prej se lahko opečeš. Isto velja tudi za varčevalne ukrepe, za katere se ocenjuje, da jih kupci ne bodo niti opazili. Mogoče ne bodo, mogoče bodo sprva tolerantni, potem bodo pokazali sredinec in denar raje porabili za kaj drugega.

Pri vsem tem pa se pozablja tudi na moč socialnih omrežij, kjer tudi tisti, ki tega nikoli ne bi sami opazili, so na to nehote opozorjeni in so tudi aktivirani. Če vzamemo v ozir še večkratno zaznavanje (ne nujno resničnih) trditev na različnih koncih, ki nehote postanejo resnice (hočeš nočeš ljudje tako funkcioniramo), stvar ni več trivialna.

P.S. dober sloves zelo lahko izgubiš, izjemno težko pa ga pridobiš nazaj.

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 11:33 am
Napisal/-a xxl
100% drži. Alfa je lep primer.

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 12:50 pm
Napisal/-a emozul
Locher, se strinjam. Ne razumem pa, zakaj se wv toliko gleda skozi prste, ker prodaja je še vedno dobra (vsaj do sedaj).

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 1:05 pm
Napisal/-a Locher
Ne veš, če je vse rožnato. Brez statistik kupcev, demografske slike kupcev, trendov zadnjih let, ipd, je težko karkoli reči.

Morda ima VW tudi veliko privržencev (beri vernikov), za katere vemo, da jih nič ne odvrne od njihove znamke. Privržencev imamo skoraj toliko kot imamo znamk (npr. sadni, H-D, ...). Menim pa, da hard core privrženci znamk ponavadi spadajo v neko točno določeno generacijo (in vsaka generacija se stara)...

Da me ne bo kdo obtožil, da imam kaj proti VW. Prejšnji teden je v širšo družino prišel Golf 8 in moram reči, da mi je po malce obsežnejšem druženju še vedno zelo všeč, morda celo bolj kot prej.

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: Pe jul 31, 2020 2:39 pm
Napisal/-a xxl
Jaz po dveh letih zapuščam VW, Golf 8 sem povohal v salonu in me ni pritegnil, toliko o navdušenju nad znamko. Tudi Renault sem hitro zapustil. Tako je to, ko meni ljuba znamka umira na obroke. :?

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: So avg 08, 2020 2:44 pm
Napisal/-a tomzzi

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: So avg 08, 2020 3:30 pm
Napisal/-a void
V enih kadrih zgleda lak zelo pomarančast. :? Drugače pa ima precej dobr zvok zgleda, za navadnega GTIja.

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: So sep 12, 2020 2:11 pm
Napisal/-a IcEm4n
Slika
Slika

Golfov razred še naprej upravičeno nosi to ime, a le če ne govorimo o digitalizaciji.


https://www.zurnal24.si/avto/kako-nas-j ... ral-351898

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: So sep 12, 2020 3:37 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Bojim se da bodo kar nekaj kupcev izgubili na podlagi te tehnologije ki jo vsiljujejo, tega nočemo vsi. Pa boste rekli kupi Dačo, ja ne nekateri bi kupili Golfa samo da bi imel kasična stikala pa klasični radio, klimo na gumbe. Sploh starejši kupci to iščejo.

Pol pa rečejo da je to ceneje da klima preko dotika na zaslon pa vse skoraj preko dotika zaslona, avto pa ni cenejši ko ga kupiš, ni res.

Re: 2020 VW Golf VIII.

Objavljeno: So sep 12, 2020 6:29 pm
Napisal/-a void
Lepo napišejo v članku, točno to kaj js govorim že ene 2 desetletja.

Pri kakšni (novi) alfi romeo bi ob mežikanju lučk na armaturki nekoč morda zamižal na eno oko, po potrebi obe. Ampak ali si predstavljate reakcije in posledice, da bi se tako zadeve lotili pri Renaultu, Oplu, Fordu, Toyoti, Hondi ali celo bognedaj kateremu od korejcev? Kakšne bi bile reakcije strokovne javnosti in kakšne šele tiste od vedno privoščljivih komentatorjev!

Mislim, da so se pri Volkswagnu po tej plati zelo nevarno poigrali z ugledom golfa, svojega najpomembnejšega modela v pol stoletja. Glede na to, da sem vozniško zrasel v legendarnem golfu 2, svojčas pojmu za kvaliteto in trdoživost, me to zelo moti.