Stran 24 od 94

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 4:17 pm
Napisal/-a Stumpjumper
Ok, avto z največ 16 colami, mi se pa "kregamo" kateri se pelje bolj dinamično :lol:. Oba (vsi) na 15/16 sta za en ku*ac, kar se tiče vozne dinamike če mene vprašaš oz. kot sem že prej napisal...avto od a do b in nič več.

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 4:49 pm
Napisal/-a Gricko
@uros11 govori neumnosti!!
+ tega zelo verjetno primerja 17" ali 18" z 16" balonarji

@uros11 veš, sem se 14dni po kanarskih vozil z golfom in če mene vprašaš kakšno ima lega, bi ti jo opisal zelo podobno, kot si jo opisal ti za megana....pa doma vozim 17 let staro alfo......ampak odzivnost volana, sterilnost volana, počasno menjavanje smeri napram moji stari kanti je obupna!!
če golfa primerjam z citroen c 4 pa je golf ok. C4 -pač veliko bolj mehak avto, pa to ne pomeni, da se ne drži ceste, samo mehko podvozje in balonarce naredijo svoje - pač se je potrebno navaditi, avto vedno naredi enako, le ti moraš predvideti, kako se bo odzval!

Se pa strinjam, mehki avti so obupni za vozit ( moje mnenje), veliko raje imam trše in bolj odzivno podvozje!!
ma, obstaja veliko ljudi, ki se samo prevaža po cestah in jih "nabijanje" podvozja moti in bi tvoj avto opisali kot "dilo", francoza pa za udoben fotelj!

ps: golf ima solidno lego in to je to, nič več!! glede natančnosti volana, pa tudi ne bi..... so bili stari hidravlični volani neprimerno boljši kot vsi sedanji električni približki ( izvzami super športnike)

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 4:52 pm
Napisal/-a Gricko
uros11 je napisal/-a:
Imam dva golfa. Itak. VI, ki ga vozim jaz, 16 col gume, kot so prišle iz trgovine.
VII, ki ga vozi žena, na 15 colskih gumah.

Oba sta svetlobna leta proč od megana z gumami, kot so prišle iz trgovine. Nobenih 17 ali 18 col. Največ 16 ali pa 15 col.
.


no, ko pa prebereš tole je pa samo :rofl :rofl :rofl
golf na 16kah je taka spužva, da glava boli!!! samo žez ležeče je "trd", v ovinkih pa ......kr neki!!

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 5:03 pm
Napisal/-a uros11
Stumpjumper je napisal/-a:Ok, avto z največ 16 colami, mi se pa "kregamo" kateri se pelje bolj dinamično :lol:. Oba (vsi) na 15/16 sta za en ku*ac, kar se tiče vozne dinamike če mene vprašaš oz. kot sem že prej napisal...avto od a do b in nič več.

Jaz sem se kregal o slabi legi na cesti, ne o dinamičnosti.
Pri hitrostih po omejitvah.
Vidim, da ste se potolažili, ker kritiziram avte za rajo, ne pa za t.i. cestne dirkače.
Sem prestar za te vaše neumnosti očitno.

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 5:25 pm
Napisal/-a Stumpjumper
O tem sem ti malo prej govoril. Jaz pri normalni vožnji po omejitvah med meganom 3 in golfom 7 (osnovni verziji na balonih) ne vidim nobene razlike, kar se tiče lege na cesti. Za normalno vožnjo sta oba ok, za kaj več pa niti ne.
Če že govoriš o avtih za rajo, mogoče se zato toliko hvali megana? V današnjih časih, ko so razni focusi in ceedi 25k € ali več z nekimi osnovnimi motorčki, je 30% cenejši megane dost dober deal.

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 5:42 pm
Napisal/-a uros11
Sem primerjal dva normalna avta za rajo (ker, kot razumem, nista "in", ker imata manj kot 17 col in sta brezveze - gornji komentarji) in sem napisal, kaj me moti pri _normalni_ vožnji pri meganu vs staremu golfu.
Nato cel halo, ker noben ni imel 17+ colskih gum.
Nimam pojma, kaj vozite, da ima lego na cesti in da je še udobno povrh vsega. Oboje pač ne gre. No pri meganu ni šlo oboje, ker me ne bo noben prepričal, da je tisto plesanje karoserije udobno.
Menda imate vsi vsaj 17+ gor. Jaz pač nimam in nimam namena imeti. Da bo avto bolj trd?
Med mojim golfom za rajo (16 col), 10 let starim, in novim meganom za rajo (15 ali 16 col) je bilo par jurjev razlike v ceni.

Morda je megane 3 boljši kot megane 4 - v kar pa seveda dvomim. Nimam pojma, na koliko colskih gumah. Pri tej legi na cesti ga pač ne moreš izbrati kot dober deal.

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 6:02 pm
Napisal/-a tomzzi
Spet klasičen "pogovor" na a.com. Kako tema hitro zaide in si merite virtualne "p_nise" kateri ima daljšega.
Tema je od 2020 VW Golf VIII in ne kdo ima boljšo lego na cesti. ;)

Jaz sem svoje mnenje podal. Po videnem me nikakor ne prepriča. Bomo videli kmalu kaj bodo poslal na trg.
Moje mnenje je, da bodo morali počasi začet razmišljat v drugo smer predvsem glede designa.
Ker določeni trenutni modeli katere imajo v prodaji izgledajo bolj sveže, zanimivo kot prihajajoči Golf.
To definitivno. Pustimo tehniko na strani za zdaj.

@uroš
ne pretiravaj! Bi ti verjel če ne bi vse omenjene vozil. ;)

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 6:05 pm
Napisal/-a Renault VG
A smo spet pri tem kako se dobro pelje kaj, super, glavna stvar za večino folka, ki fura svojega 1.5dci Megana in 1.6 tdi Golfa po avtocesti. Mene resno ni bilo strah peljat hitro z Meganom 1 pa je menda obupno mehak. Golf VII pa tudi ni nek grozno vodljiv avto kolikor sem ga vozil. Over all, če te je strah it v ovinek v teh časih s katerim avtom je problem v tebi ne v avtu, nič se ne pelje tako slabo da bi bil problem.

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 7:00 pm
Napisal/-a uros11
Neverjetni ste. A sedaj bo ego trpel, če je avto slab in raje v jarek kot počasi v ovinek. Kaj ne prebereš tukaj. Sem res prestar za take otročarije. :roll:

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 7:54 pm
Napisal/-a Stumpjumper
@uros11: Pri vožnji po omejitvah si ugotovil, da je golf svetlobna leta pred meganom kar se tiče lege. Precej diši po objektivnosti tole... :lol:

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 8:14 pm
Napisal/-a uros11
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Ja, ja, sedaj smo pri osebnem napadu. Prej so bile še gume razlog.

Diši kvečjemu po precenjenem francoskem klumpu.
Če se že pri vožnji po omejitvah vidi slaba lega, kakšna je šele, ko otroci z njim pretiravajo skozi kakšne lokalne ovinke. Za take je itak značilno, da ne zvozijo ovinka, ne da bi sekali črto. Sedaj mi je znano tudi zakaj tako vozijo. Zato ker avto ne dopušča vožnje po svojem pasu.

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 8:19 pm
Napisal/-a void
uros11 ti se hvališ kako si star in izkušen. Ne daješ glih takega vtisa s takimi izjavami...

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 8:28 pm
Napisal/-a uros11
Ne hvalim se, da sem star in izkušen. Sploh se ne hvalim. Sploh ni potrebe po tem.
Saj nimam 16+ colskih gum ;)
Da sem star, se mi zdi po tem, ker se nekateri fajn otročje obnašajo.

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 8:31 pm
Napisal/-a Gricko
pustite @uros11..... človek je pač iz kmetije.
navajen je na trdoto traktorja, zato mu je golf tdi udoben....drži se pa tudi bolje kot traktor. Ko pridemo do volanskega mehanizma je zopet dosti boljši kot pri traktorju in bolj odziven, pa hkrati se počuti domače... torej win win kombinacija. edino kar pogreša je verjetno kakšna hidravlika ( pa ne na podvozju - to je brez veze) ;)

kar koli je bolj udobnega / drugačnega pa mu je "spužva" in plava po cesti.
jaz ga razumem in pravilno se je odločil!
@uros11 uživaj v vožnji in še naprej kupuj vw!. resnično ti privoščim, da si zadovoljen z izdelkom in kar ti nudi!

pa da gremo nazaj na temo.... so še kakšne slikce tega "čudesa" na kolesih.
mi je res zabavno gledati slikce in se smejati komentarjem ( tu na forumu in na tujih, še bolj :rofl )

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 8:38 pm
Napisal/-a uros11
Na, napišeš nekaj čez megana, si takoj iz kmetije. Traktorja še nisem vozil.

Si ne bi mislil, da boste tako užaljeni.

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: Po jun 03, 2019 9:33 pm
Napisal/-a Gricko
ne, ni problem ( vsaj pri meni ne), da napišeš nekaj čez megana ( glede stikal imaš celo prav in mene je to odbilo pri renoju), hecno je kako hvališ vw, vozne lastnosti, hkrati grajaš megana ( francoze na splošno), pa se vsi te avti dobro držijo ceste, veliko je pa odvisno od gum. Res pa je , da sta avta drugače nastavljena in je razlika opazna med enim in drugim avtom. Višina gume naredi veliko na občutku, še posebno na volanu. potem še govoriš, da si to vozno dinamiko pogruntal na "balonarcah" ( kredibilnost gre proti->0) in ugotavljaš, da je megan skoraj nevozen pri 120kmh
sedaj pa res ne vem, kdo je/ni objektiven

današnji avti z vedno bolj strogimi hitrostnimi omejitvami se lahko po večini omejitev peljejo x2 ali celo več dokaj brez problema tako, da tvoje ugotovitve pač niso na mestu!

PS. probaj kakšen "mehkejši - ne mehak" avto z "nižjimi"gumami in potem trši avto z "višjimi gumami - balonarcami" pa povej kako se vozi nasplošno en in drug. mislim, da bo druga kombinacija bolj udobna in bolj dinamična...... tvoj golf pa je bolj prva kombinacija

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: To jun 04, 2019 5:25 am
Napisal/-a uros11
Sem samo napisal, kako se obnašata dva različna stock avtomobila.
Da je objektivnost odvisna od balonarc, si pa nisem mislil. To prodajajo, nisem jaz kriv.

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: To jun 04, 2019 7:29 am
Napisal/-a Kristjan123
uros11 je napisal/-a:edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Ja, ja, sedaj smo pri osebnem napadu. Prej so bile še gume razlog.

Diši kvečjemu po precenjenem francoskem klumpu.
Če se že pri vožnji po omejitvah vidi slaba lega, kakšna je šele, ko otroci z njim pretiravajo skozi kakšne lokalne ovinke. Za take je itak značilno, da ne zvozijo ovinka, ne da bi sekali črto. Sedaj mi je znano tudi zakaj tako vozijo. Zato ker avto ne dopušča vožnje po svojem pasu.


Resno.... dej še enkrat preberi kaj si napisal

ti si praktično prišel do odgovora zakaj neizkušeni "otroci" sekajo ovinke ker francoski klump ne dopušča vožnje po svojem pasu....
ko že človek misli da je prebral vse na tem forumu ... :roll:

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: To jun 04, 2019 7:53 am
Napisal/-a Locher
Počitnice se še začele niso, pa že beremo zgodbe.

Re: 2020 VW Golf VIII

Objavljeno: To jun 04, 2019 10:47 pm
Napisal/-a Polo78
Glede na to, da je tema o Golfu VIII se mi je zdelo smiselno izpostavit lego na cesti (tudi zato, da se ne bi razpravljalo samo o obliki), za katero upam, da bo v primerjavi z VII izboljšana. Testi ne lažejo in bi priporočal vsem, da si jih pogledajo, še posebej pa tistim, ki menijo, da imajo vozila iz VAG koncerna nekakšna super podvozja, ker jih dejansko nimajo. Eno je lažen občutek (ne)varnosti za volanom, drugo pa so dejanski testi, kjer se operira z dejstvi in številkami.

Potem je pa tu še t.i. "fun" faktor, kjer tako VW kot Renault konkretno zaostajata za npr. Mazdo in Fordom, če se omejim samo na "ljudske" znamke. Ko smo že pri tem, je Renault pri Meganu 3 v bistvu poskušal narediti precej neposreden volan kar jim je v neki meri uspelo, saj je avto zelo lepo vodljiv skozi ovinke - lepo vodljiv v smislu, da čutiš volan in podvozje že z najbolj navadnimi gumami (16 col ali whatever je gor), kar je zelo neznačilno za francoze. Žal pa je avto zaradi tega neposrednega volana precej nervozen pri AC hitrostih že pri najmanjših popravkih smeri - tu pa niso znali narediti tako sofisticirano kot ima npr. Mazda, kjer ni nikakršne nervoze. Morda so zaradi tega pri 4 gen. zopet šli en korak nazaj in naredili bolj uravnotežen volanski mehanizem skupaj s podvozjem, ki je bolj kot za kako dinamiko narejeno za udobje (in za najširšo ciljno skupino kupcev). Še vedno pa avto bolj suvereno opravi z losovim testom kot konkurenca iz VAG koncerna, zato pravim, da eno so občutki (in gostilniške debate =P ), drugo pa realnost.