Zadnjič sem fural HB varianto. Če me po slikah ni najbolj prepričala, lahko rečem, da v živo zgleda vrhunsko. Dizajn, materiali, občutek kvalitete in ergonomija notranjosti tudi zelo na nivoju. Ko začneš malo šlatat sicer ponekod ne deluje tako čvrsto kot kakšen Audi, ampak vseeno kot celota poseka veliko večino konkurence v tem razredu. Avto je v vožnji ful tih, po avtocesti pri 160 se motor komaj sliši, enako velja za šum vetra in šunder koles. Skozi ovinke gre kot prilepljena (imela je 18"), čez luknje je vseeno udobna. Kakršnakoli kritika "poenostavljenega" podvozja je IMO popolnoma neosnovana, pelje se dejansko bolje kot prej. Head up display je odličen, retro oblikovani števci so zelo pregledni (ful boljše kot v stari trojki), sredinski je digitalen, ampak tako kvaliteten, da na hitro misliš da je fizičen. Prostora ni ful, ampak je zadovoljivo, nekje v povprečju razreda. Sedeži zelo dobri, kul mi je bilo, ker so imeli tudi nastavitev naklona sedalnega dela. Aja, pa Bose ozvočenje je precej dobro in glaaaaassnooo
Zmotilo me je, da je upravljanje infotainmenta na mestih malce čudno (če pogledate tisti video od Douga sem se lovil na točno isti stvari - menjavanju radio postaj). Kljub temu mi je takšno upravljanje bolj všeč kot touch screen - je dosti bolj varno med vožnjo. Na srečo so gumbi za klimo, glasnost in takšne stvari ostali fizični in so popolnoma intuitivni ter enostavni za uporabo. Preglednost je bolj slaba - A stebrički so dokaj zajetni, ampak to ni nič proti preglednosti nazaj vstran. Na srečo ima blind spot monitoring. Motor je ok za normalno vožnjo, ampak se pa ne bi nič pritoževal, če bi imel več navora/moči, po možnosti kakšno turbino. Motor je zame daleč največji minus tega avta, verjamem pa, da bo večini zadoščal. Folk je bil zadovoljen celo z 1.5 motorjem v stari trojki, ki je za moje pojme res nepremičnina...