Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Tommaazz
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Sr maj 18, 2011 9:13 am

Re: 2019 Mazda3

Napisal/-a Tommaazz Pe jun 07, 2019 3:15 pm

2002 (2007-2008) VW Polo 1.4MPI; 2008 (2008-2011) Renault Megane Grandtour 1.6 16V; 2011 (2011-2017) Peugeot 508 SW 1.6 THP; 2017 (2017-2021) Mazda 3 G120; 2021 Mazda CX-30 G150;...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2019 Mazda3

Napisal/-a esem So jun 08, 2019 12:21 am

Še en dokaz, da ne smemo enačit odzivnosti volana z lego na cesti
https://www.youtube.com/watch?v=nCOyDu3YeFA
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Re: 2019 Mazda3

Napisal/-a tha_man So jun 08, 2019 9:44 am

Losov test je bil precej relevanten dokler vozila niso imela ESP-ja, zdaj je preveč odvisen od nastavitve tega sistema. Zato ga tud razni enoprostorci odpeljejo hitreje kot določeni športniki, ker tam ESC dosti prej in močneje posreduje na obnašanje avtomobila. Brez njega bi se pa prevračali.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: 2019 Mazda3

Napisal/-a nejc1 So jun 08, 2019 5:18 pm

Točno tako, zato govorit o neki dobri ali slabi legi na podlagi tega testa je bedarija. Razen če bi vsem izklopili esp v celoti potem bi lahko primerjali (oz. bi bilo treba varovalke pobrat ven, ker pri večini se ne da v celoti izklopit ali pa sploh ne).Pa še gume bi bilo treba dati vsem enake.. Drugače pa če že kaj bi se lahko primerjalo najvišje možne povprečne hitrosti slaloma, tukaj bi pa bila situacija med znamkami precej drugačna kot pri losovem testu...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1938
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2019 Mazda3

Napisal/-a Polo78 Ne jun 09, 2019 12:16 am

Zagotovo dobra odzivnost volana ne pomeni nujno tudi dobro lego, to sedaj že vemo. Vendar pa ravno pri testu nove Mazde 3 povejo (in pohvalijo), da je zahvaljujoč dobrim povratnim informacijam volana avto zato lažje obvladljiv in bolj predvidljiv (moti le malo preveč podkrmarjenja). Po drugi strani jim s C4 cactusom resda uspe zvoziti malenkost hitreje vendar šele potem, ko je testni voznik naštudiral "steering input lag" (zakasnelo reakcijo volana), ostalo pa je opravil agresiven ESP, od katerega je očitno res kar dosti odvisno. Mogoče ti testi res niso tako zelo reprezentativni, ker tudi sam opažam, da jih najbolje opravijo enoprostorci in razni SUV-i, kar je skregano s fizikalnimi zakoni, verjetno je res preveč odvisno od ESP-ja.
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 104 gostov