To tudi mene bega glede tempomata. Če avto zna brati prometne znake in piskati za prekoračitev omejitev hitrosti ter če sam zavira, če zazna oviro ali pešce, bi lahko isti senzorji ob tempomatu držali tudi varnostno razdaljo do vozila spredaj.........aha, v bistvu vidim že pri osnovni verziji Life, da ima avto opozorilnik varnostne razdalje. Torej to glede tempomata ostaja uganka. zelo čudno bi bilo, če je le klasični.
Moram reči, da mi ta segment avtomobila ni zanimiv. Ampak kapo dol Renoju za všečno obliko (sploh svetlo-plavi) in cenovno politiko. Za 12500 eur dobiš solidno opremljen avto tega segmenta, kar je pa danes že skoraj izjema.
Za moj pojem poje Škodo, Wv, Forda ...... Kot je že en predhodnik napisal, da se lahko tudi Daciji kolca ...... ampak tudi tam pride novi Sandero kateri pa mislim, da bo tudi konkretno napredoval v kvaliteti.
A kdo ve, kaj točno tale opis opreme pomeni (od intens naprej): "Armaturna plošča in obloge na vratih iz mehkih materialov"
A je to samo kaka dodatna okrasna plastika ali imajo osnovne verzije samo trdo plastiko na vratah in armaturki? Če si ga je že kdo bolj detajlno ogledal v različnih verzijah opreme?
Ja res je, od Intensa dalje se pravi od nekje 13k+ so mehke obloge vrat in armatura. Pravtako imajo lepšo in višjo srednjo konzolo okoli menjalnika ter naslon za roko.
IcEm4n je napisal/-a:Sem mislil, da bodo vklopljene dnevne luči spredaj IN zadaj pri Renaultu postala stalnica. Pa sem se očitno motil.
To sem jaz rešil že pri 3 renojih (novejših) , 12V sem speljal iz vtičnice v prtljažniku do luči. Rabiš samo eno žico (+12V) speljat na vsako stran do lučke.
(sicer nisem vzel iz vtikača ampak pred njim, na žici)
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?