To je tale test ja https://www.autobild.de/artikel/mazda3-skyactiv-x-2019-test-fahren-motor-15162505.html Do 4000 obratov je menda dokaj zaspano. Kaj pa vem, zaenkrat ne izgleda preveč prepričljivo vse skupaj. Zaspan motor, s porabo nekje na ravni bencinarjev z začetka tisočletja. Na koncu so najbrž konkurenti z šibkejšimi turbo bencinarji hitrejši day to day ker imajo prej večjo moč in več navora.
Jaz jih imam 150 TB, pa me ne prepričajo. Meritve na testu (v AM ) so pokazale, da je CX 3 2.0 150 v prožnosti tu nekje kot T-roc 1.5 150, pa nima turba, pa še 4WD je. Beda za VW. CX je bolj prožen od limuzin, ker je krivulja navora drugače razporejena, bolj pri nižjih obratih.
Za 1.5 tsi nevem, vem pa da 2.0 tsi/1.8 tce/1.6 thp dajo kick newtonov v hrbet že v štantgasu. Ko sem vozil mazdo s tem 120 hp bencinarjem sem se skoraj zjokal zraven...
A si to prebral? Citiram Pri nas smo ta problem za VAG skupino uspešno rešili in vam sedaj zagotavljamo, da se pri vseh vozilih skupine Volkswagen tovarniška garancija tudi po posegu ohrani. So določene izjeme (Delphi ECU pri dizlih in Siemens pri bencinarjih), vendar vas v tem primeru pri optimizaciji takega vozila na to pred posegom opozorimo.
Nisem prebral, hvala, ampak, tudi tukaj nisem našel tuning za 1.5.tsi. Nobeden tega motorja nima na seznamu. Ne vem, mogoče bi koga ta motor prepričal, mene ne, naj preizkusi Giulietto, pa bo čutil "tisto", kar ta motor nima. Samo porabo lahko pohvalim. Ta test Mazde 3 X181, je pač test, v realnosti sem prepričan, da se da vozit med 6-7 litrov.
Avto niti ni tako velik, kot je videti na slikah. Drugače zelo lep tako zunaj, kot znotraj. Ima pa malo prostora za noge zadaj in dokaj majhen prtljažnik.... pač davek na dolg sprednji del in nazaj potegnjeno kabino.
Glede tega CX-30 sem jih prav štel letos poleti samo Avgusta pa moram reči, da jih je res malo na cestah Verjetno so bile vse na HR ali po EU Videl sem 2x Bordo rdečo 1x modro metal, pa 1x belo! Pokrito območje od KP do LJ - IVG pa od NG do Bleda vklučno Bohinj!