Oblikovalske smernice BMW (in tudi drugih) so postale precej bizarne, tole izkazovanje identitete s temi velikimi plastičnimi maskami je šolski primer tega kako pač ne bi smelo biti. In to je že vsa razlika med avti, še malo pa bomo samo izbirali med tistimi, ki imajo najmanj bizarne maske. Avti si še nikoli niso bili tako podobni, pa so začeli izumljati tole "identiteto".
Moj oče je leta 2011 kupil zadnjo serijo 1ke, dizel. Popust je bil res soliden, avto pa ni nič posebnega. Tisti zadnji pogon je zadnje kar bi kaj veljalo. Diske je bilo treba ob penzionerski vožnji drejati že pri 50 000 km. Avto kar skače po cesti, kljub novim gumam in elektroniki proti zdrsavanju se znajo pojaviti težave v rondojih, ovinkih, pri 2 cm snega. Avto je za voznika še kar nekako udoben, za ostale potnike pa poden. Jaz ga ne bi kupil niti za tistih 16 000 kolikor je koštal takrat. Niti pod razno. Kaj šele 30, 40 jurjev in več.
Moja povprečna plača mi hvala bogu takšnih bedarij niti ne omogoča. Moja polnoletna Oplova gajbica je vsaj bolj prostorna in pregledna kot ta BMW. Jaz sem se pač v svojih časih še v Ladinem popolnem failu, desetki, počutil bolje kot v vseh BMWjevih 1kah skupaj. Tisti avto je bil res nekaj posebnega. Njegova identiteta ni bila samo bizarna maska
Moram to omenjati, ker vem koliko tem direktrojem oblikovanja in marketinga pomeni identiteta. Verski fundamentalisti, inkvizicija sodobnega potrošništva in kapitalizma.
No končno so vrgli ven tisti zadnji pogon, vsaj nekaj. Je pa toliko bolj bizaren za videti. Zadnji pogon ima smisel samo pri oldijih. Pač, posebnost tehnike nekega časa, ki je hvala bogu preteklost.