Evo kar se mene tiče je to edini avto kar sem jih imel da lahko rečem da je končan.
Vse kar sem si želel je narejeno, Zaščita avta z Krown, dvostopenjsko poliranje + 4 letna keramična zaščita,
mojster je zamenjal vse zvočnike ter notri sta 2 ojačevalca in sub v prtljažniku, za finale sem namontiral še plastične zavesice
kupil sem originalne gumijaste tepihe za pozimi, ter set platišč na katerih imam zimske pnevmatike (homoligirano seveda)
naklofal sem 5000kilometrov, bliža se servis in na 24 mesecov se menja: jermen za supercharger , tekočina sklopke, zavorna tekočina, ker bom imel okoli 7000km narejeno takrat bom menjal tudi olje in filter
je pa avto dokar varen za hitro vožnjo nič ne preseneča z kakšnimi nenadnimi premiki
je rahlo podkrmarjen in mi zadnjega konca še ni uspelo
odlepiti od ceste
letne gume ki so gor so stare 3 leta in se jim že pozna saj že v osnovi niso nek biser... bridgestone potenza r050a, komaj čakam menjavo za michelin pilot sport 4 ali goodyear eagle asymetric 5 ki imajo zelo privlačno cena okoli 105e komad
še kot zanimivost velika večina avta je pač iz 1.5 hibridni yariske in so rezervni deli relativno poceni, kar je pa unikatno za GRMN
so nadomestni deli tako dragi da me je skoraj kap :P naprimer 4 platišča so 9200 euro, in jih direkt od BBS sploh ni možno kupiti samo preko uradnega servisa, prednji disk je 975e komad, zadnji lonec je unikat in stane 5450e, komplet izpuh brez katalizatorja je 8000e, supercharger je unikat in je drugačnih oblik kot tisti v lotus elise in stane 12.500e...
sicer je pa frankenštajn, bencinska pumpa je od lexus RC 5.0 v8 lol, katalizator je tudo iz lexusa, del intake od land cruserja, motor je iz lotus elise, komplet motorna elektronika je od lotusa, za fedre ne vem, amortizerji so Sachs performance...
GRMN ima dodatne ojačitve spodaj kot tudi "strut bar" v motornem prostoru