Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: To maj 24, 2016 4:08 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Stumpjumper Če nov 07, 2019 3:44 pm

Saj je vse skupaj logično. Visoko sedenje (in s tem izumiranje klasičnih predstavnikov) je postalo popularno zato, ker ljudje postajamo gensko degenerirani. Dandanes imajo vsi probleme s križem.
 
luko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Ne feb 08, 2009 10:43 pm
Kraj: Ig

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a luko Če nov 07, 2019 3:49 pm

Polo78 je napisal/-a:
For je napisal/-a:Mi je pa zanimivo da 508-ice sploh ni videt na cesti. Res se veliko vozim in ne vem če sem dvakrat ali trikrat videl ta avto. Več kot 2000 km sem zadnjič naredil do Nemčije in nazaj....samo enega slovaka sem videl.


Ni problem v 508-ici ampak v počasnem a vztrajnem izumiranju D segmenta na račun križancev, zgleda nihče več ne želi sedeti "na tleh". Npr. malo je tudi novih Insignij, Talismanov, Mondeov (čeprav je napram Focusu izredno ugoden), nekateri pa so že tako ali tako ukinili svoje modele v tem rangu (Accord, Avensis, C5 itd.). Vprašanje kaj se bo zgodilo npr. z Mazdo 6, kjer obstoječemu modelu podaljšujejo življenje sedaj že 9. leto itd. Mogoče bodo na koncu preživeli samo še premium predstavniki in pa kak Passat za rajo.


Toyota je nadomestila Avensisa z Camry.

Jaz še vedno mislim, da je ta segement neke definicija avtomobila, za tem pa razred C. In večina koncernov še vedno močne predstavnike v teh segmentih.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Če dec 16, 2004 11:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Tattoo- Če nov 07, 2019 4:00 pm

Polo78 je napisal/-a:Ni problem v 508-ici ampak v počasnem a vztrajnem izumiranju D segmenta na račun križancev, zgleda nihče več ne želi sedeti "na tleh". Npr. malo je tudi novih Insignij, Talismanov, Mondeov (čeprav je napram Focusu izredno ugoden), nekateri pa so že tako ali tako ukinili svoje modele v tem rangu (Accord, Avensis, C5 itd.). Vprašanje kaj se bo zgodilo npr. z Mazdo 6, kjer obstoječemu modelu podaljšujejo življenje sedaj že 9. leto itd. Mogoče bodo na koncu preživeli samo še premium predstavniki in pa kak Passat za rajo.
Že res, da je D segment zadnjih nekaj let v konstantnem upadanju (na račun popularnosti SUV), ampak če pogledaš absolutne številke gre še vedno za zelo močan segment in razlog za tako mizerno prodajo nenemških znamk je najbrž še kaj drugega, kot pa samo "nepopularnost" segmenta...

Prodaja januar - september 2019:
- VW Passat = 854 vozil
- Škoda Superb = 307 vozil
- BMW serija 3 = 142 vozil
- Renault Talisman = 127 vozil
- Opel Insignia = 119 vozil
- Audi A4 = 113 vozil
- Mercedes razred C = 97 vozil
- Peugeot 508 = 82
- Ford Mondeo = 79 vozil
- Mazda 6 = 55 vozil
Zadnjič spremenil Tattoo-, dne Če nov 07, 2019 4:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
VW T4
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če okt 10, 2013 6:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a VW T4 Če nov 07, 2019 4:03 pm

Mah to s križem je larifari. Folku je suv pač ušeč, deluje bolj masivno, zgleda kot da dobiš več avta...kot ameriški pickupi, ki jih imajo vsi, tudi če jih ne potrebujejo.
Izgovor na boleč hrbet pa poda vsak zato, ker nekaj pač moraš rečt nekomu, ki se vtika vate "zakaj si kupu ta povišan avto". Če bi jaz kupil suv in bi mi kdo težil zakaj, bi mu rekel "kaj te briga", večina pa reče da zarad hrbta, da nekomu nepotrebno upraviči nakup.
 
Uporabniški avatar
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: To maj 24, 2016 4:08 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Stumpjumper Če nov 07, 2019 4:10 pm

Ampak (ameriški) pickupi so dejansko precej uporabne zadeve, kateri služijo svojemu namenu za razliko od raznih 3008, kadjarov in podobnih ja*c. Če bi rabil prostor, definitivno karavan. Boljša lega, bolj elegantne poteze...
 
VW T4
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: Če okt 10, 2013 6:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a VW T4 Če nov 07, 2019 4:15 pm

ja lahko je pickup uporaben, ampak večina ga ima za navaden avto...
ja lepo tebi(in tudi meni) je karavan kul. Ampak, če nekomu je všeč suv, zakaj je dolžen upravičevat nakup?
Sej pred časom je bila podobna gonija proti karavanom...zakaj rabiš karavana, sej pralni stroj ne kupiš vsak dan....in tako gre dalje, samo da sedaj se neki teži čez suve...
Sicer meni je povprečen suv brezveze...nepotrebna višja poraba goriva za avto, ki ti ne nudi nič dodatnega...ampak vsakemu svoje :)
 
meganer
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So nov 03, 2012 9:25 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a meganer Če nov 07, 2019 4:44 pm

Stumpjumper je napisal/-a:Saj je vse skupaj logično. Visoko sedenje (in s tem izumiranje klasičnih predstavnikov) je postalo popularno zato, ker ljudje postajamo gensko degenerirani. Dandanes imajo vsi probleme s križem.


Upaj, da ne boš imel težave z križem. Imel 2 operaciji in vrjemi da za vsak dan 1000x raje vsakega Kangoja kot pa M5. Govorim za službo, trgovino, .........
Za dušo pa ..... mam cabrioleta, samo vrjemi, da vedno kolnem ko grem not, vn. Odkrito povedano mi je tudi drža "kombijevska" dosti bolje odgovarja. Imamo služnena vozila, Octavio, Lexusa, A6, Auris, berlinga. Predvidevaj v katerem sem najveščktat ... je pa daleč od prestiža. Če grem pa vsaj 150km + se pa vsedem v "podn".
 
Uporabniški avatar
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: To maj 24, 2016 4:08 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Stumpjumper Če nov 07, 2019 5:31 pm

Kar se mene tiče ne rabi noben opravičevat to kaj kupi. Jst sem tudi pljunil 30k za (malega) peugeota in sem v očeh marsikoga zaradi tega "trčen". Ljudje te suvje kupujejo zaradi že omenjenih problemov s križem, občutkom varnosti zaradi višjega sedenja in zaradi občutka da za isti denar dobijo več avta. Niti ene dobre lastnosti ne vidim v tem segmentu vozil, razen če res zaradi terena rabiš povišano vozilo s 4x4 pogonom.
Meni je smešno to, ker so danes vsi neki težki eko okoljevarstveniki, potem pa pogledaš vozni park. Suv/dizel/za nabiranje kilometrov po ac. Bravo.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1615
Pridružen: Sr jun 02, 2004 8:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Gricko Če nov 07, 2019 7:39 pm

meganer je napisal/-a:
Stumpjumper je napisal/-a:Saj je vse skupaj logično. Visoko sedenje (in s tem izumiranje klasičnih predstavnikov) je postalo popularno zato, ker ljudje postajamo gensko degenerirani. Dandanes imajo vsi probleme s križem.


Upaj, da ne boš imel težave z križem. Imel 2 operaciji in vrjemi da za vsak dan 1000x raje vsakega Kangoja kot pa M5. Govorim za službo, trgovino, .........
Za dušo pa ..... mam cabrioleta, samo vrjemi, da vedno kolnem ko grem not, vn. Odkrito povedano mi je tudi drža "kombijevska" dosti bolje odgovarja. Imamo služnena vozila, Octavio, Lexusa, A6, Auris, berlinga. Predvidevaj v katerem sem najveščktat ... je pa daleč od prestiža. Če grem pa vsaj 150km + se pa vsedem v "podn".


sicer sem tudi jaz veliko raje za karavana in lego kot za te "gajbe", ampak na žalost taki "izumiramo"

glede citiranega texta pa .....bla bla bla!!
ja, ti verjamem, da se lažje vsedeš in izstopiš iz avta, to je res, glede ergonomije pa ni variante!!!
ne mi rečt , da 1000km lažje narediš na "klopci" kot v normalnem sedežu
sam imam s-max in alfo, pa za dolgo pot veliko raje alfa in ko na koncu vstaneš iz avta ( ja zlezeš težje ven, to pa je vse), sem veliko bolj spočit in z manj "bolečin" kot je to v smax, kjer sediš pokončno

glede SUVov pa, mislim, da je večje povpraševanje pač posledica, ker se populacija stara in starejšim je v avto iz avta (SUV) veliko lažje , lega jim ni pomembna, kilometraža pa je ponavadi tudi manjša.
dodaten + je ker je nekaj "novega" in drugačnega, kolikor pa vidim, pa se tudi ta trend počasi ohlaja.
upam, da je "suv" bolj modna muha in čim hitreje izgine

glede 308 pa zelo upam, da bo ostal prizemljen in drugačen od teh "fotk"
 
cashy
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Pe jan 07, 2005 9:38 am

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a cashy Če nov 07, 2019 11:02 pm

pa saj je meganer rekel, da če se pelje dlje kot 150 km, da se usede "v podn" - torej v nizek avto :roll:
ne praš me nič, ker nič ne vem
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1345
Pridružen: Če nov 11, 2010 2:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Renault VG Pe nov 08, 2019 10:51 am

Tattoo- je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:Ni problem v 508-ici ampak v počasnem a vztrajnem izumiranju D segmenta na račun križancev, zgleda nihče več ne želi sedeti "na tleh". Npr. malo je tudi novih Insignij, Talismanov, Mondeov (čeprav je napram Focusu izredno ugoden), nekateri pa so že tako ali tako ukinili svoje modele v tem rangu (Accord, Avensis, C5 itd.). Vprašanje kaj se bo zgodilo npr. z Mazdo 6, kjer obstoječemu modelu podaljšujejo življenje sedaj že 9. leto itd. Mogoče bodo na koncu preživeli samo še premium predstavniki in pa kak Passat za rajo.
razlog za tako mizerno prodajo nenemških znamk je najbrž še kaj drugega, kot pa samo "nepopularnost" segmenta...



Ja, predvsem huda izguba vrednosti in na koncu je vse drugo dražje od Passata in Superba.

Sicer pa 308 se pričakuje 2020, vsaj predstavitev.
 
void
Uporabnik
 
Prispevkov: 902
Pridružen: Sr mar 02, 2016 5:21 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a void Pe nov 08, 2019 12:08 pm

Veliko teh novih prodanih avtomobilov D segmenta je službenih. In glede na to vsi tehničnih lizingi in službeni najemi za podjetja forsirajo VW cifra prodanih Passatov jasna (še posebej če gre za managerska vozila). Predvsem ALD, ki je največja tovrstna lizing firma pri nas. Vem, ker mi stranke povedajo, da jih posiljevali z Passatih, Golfih na vsak način. Še ena of for kako si VW zagotavlja količine prodanih avtomobilov na letni ravni.

Firma spiše mail in pošlje lizing hiši s svojimi pogoji. Na mesec je vsota najema tolk in tolk, karavan takšen ali drgačen itd. In vedno pride ponudba od ALDja ponudba za Golfa ali Passata, če hočeš kaj drugega začnejo tako komplicirat in ti ponudijo Octavio. :roll: Izven VAG je skoraj da nemogoče prit. Tako da očitno jim VAG plačuje oz. jim daje avte cenejše, da jih forsirajo.
 
Uporabniški avatar
brett
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Če okt 02, 2008 12:38 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a brett Pe nov 08, 2019 12:44 pm

Sam sem si lastil 9 3/4 let VW golfa VI 1.4TSI (1.4TSI, 122KM, brez težav). Sedaj imam Mazda CX3 (2.0, 121KM, brez težav).

Boste rekli čisto drug rang...
A) MERE
Golf je po merah takole: V:4199mm, Š: 1786mm (koloteki), Viš: 1480mm, medosna razdalja: 2570mm, višina od tal 120mm, prtlajžnik 350L
CX3 pa takole: V:4275mm, Š: 1765mm (koloteki), Viš: 1535mm, medosna razdalja: 2570mm, višina od tal 155mm, prtlajžnik 350L
Pod črto: CX3 v vseh dimenzijah razen širina za 20mm večji, oz. enak. V praksi je notri spredaj ožji 25mm čez ramena, zadaj 45mm čez ramena. Tu se res pozna, če bi se trije želeli zadaj peljati: 1x otrok, dve ženski (tašča in žena), za otroka in ženo pa dovolj prostora!

B) OPREMA:
Da ne bom vse našteval:
CX3 od golfa več: komplet LED, navigacija, Bluetooth, volanske komande; DAB, senzorji spredaj+zadaj, nalet pešcev spredaj, vse ovire zadaj, Hill hold, mrtvi kot senzor, tlak v pnevmatikah, lite feltne, zatemnjena zadnja okna.
Golf pa je imel več: alarmna naprava, luknja za prevoz dolgih predmetov, mehka plastika na vratih in vrh armature, bolj razširjen potovalni računalnik, možnost nastavitve ledvenega dela sedežev spredaj.

C) CENA:
Golf: 20.967€, s popustom 18.500€; po poplačilu kredita 19.200€
CX3: 20.850€, s popustom 20.175€; po plačilu lesainga 20.175€ (brezobrestni l.)

D) ZAKLJUČEK:
Slabih 10 let kasneje sem dobil za 1000€ več denarja (ni upoštevana inflacija) dosti bolje opremljen avto, skoraj identičnih mer, ki nam velikostno odgovarja. Zakaj bi večji avto, četudi je to C segment, ki raste (tako kot ostali) v merah, če je bol golf VI dimenzijsko dovolj velik. Zame so ta večanja mer v razredih eno samo preseravanje proizvajalcev...
Zakaj SUV: malce višja oddaljenost od tal, da ne zajahaš kakih kamnov, vej (velikokrat gremo iz asfaltiranih cest; z golfom sem imel kar parkart bližnja srečanja, sedaj zanekrat ne); boljša preglednost naprej; vizaulni izgled vozila; za ta znesek denarja in velikost vozila, sem tu največ dobil od avta. Npr. primerljiv VW golf VII bi bil slabih 25 tisočakov!!
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1869
Pridružen: Sr mar 17, 2004 2:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a Polo78 Pe nov 08, 2019 2:10 pm

Tista z bolečim križem in staranjem prebivalstva kot razlogom za nakup križanca je res bolj tako, tako. Ker potem bi se morali enako dobro prodajat tudi enoprostorci, ki so povrh vsega še bolj praktični s precej več prostora (tudi cenejši so) pa vemo, da se ne oz. jim prodaja močno upada. Razlog je samo eden in to je trenutna popularnost križancev, ki so postali ena ogromna modna muha in to je to.

Ista fora je bila z enoprostorci pred cca. 20+ leti, se spomnim kak naval je bil, ko je Renault izdal prvega Megane Scenica, kako so praktično vsi proizvajalci hoteli biti naenkrat zraven in so počasi prišli na trg še Touran, C-Max, Zafira, Xsara Picasso in ostali. In enako je sedaj pri SUV-ih, vse torej že slišano in videno, le da zavito v drugačno embalažo...

Je pa zamiranje D segmenta lahko tudi posledica tega, ker avti iz generacije v generacijo rastejo. Aktualni karavani iz C razreda že konkretno presegajo karavane iz D segmenta izpred par generacij nazaj in folk enostavno ne rabi več oz. nočejo kupovat 5+ metrskih dolgih krav kar je pa povsem razumljivo in tudi sam nisem pristaš tega večanja v nedogled, avti niti več v garažo ne grejo. In če bo tudi naslednji P308 dobil svojo karavansko verzijo, potem bo 508-ica še bolj odveč.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
whitee
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Pe nov 22, 2013 9:25 pm
Kraj: Kozje

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a whitee Pe nov 08, 2019 10:12 pm

To je zdej nek trend, ker ni več recesije. Ko bo spet udarla čez dve leti, bodo spet začeli ljudje racionalno razmišljat.
 
Uporabniški avatar
xxl
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2940
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a xxl So nov 09, 2019 1:07 am

Nama paše višje sedenje, SUVi so mi vizualno lepši, od enoprostorcev pa najbolj activ tourer in scenic. Tudi crossoverji niso slaba opcija, xceed, t-roc, focus active...
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
meganer
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So nov 03, 2012 9:25 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a meganer So nov 09, 2019 8:47 am

Jaz sem še vedno za enoprostorce. Sem imel Senika 3 in ko sem šel pogledat 4 me je minilo v momentu (ni prostora). Ja seveda je, samo je manj od 3. Tako, da sem šel na Picassoja, ker je avto "normalno" velik, notri pa ponuja res veliko prostora. Kot je že en predhodnik rekel, da avti rastejo-ja res. Samo ni pa rečeno da so v notranjosti tudi prostorni. Živ primer je C-max (notri utesnjen), Nissan Note (ko se not vsedeš nemoreš vrjeti, da je tako majhen).
Jaz nočem imeti 5m+ avta, samo hočem pa normalno sedeti, kar tudi zahtevam da zadaj otrok sedi udobno + nagib zadnjih sedežev.

Odkrito povem čakam kaj bo naredil Renault z novim Kangojem ..... pa da bo dal notri 1.7dci 150 motor pa EDC in je velika možnost da pride na dvorišče. Berlingota sem vozil 2015 letnik pa lahko rečem, da je neprimerno slabša vožnja kot v Picassoju. Berlingo mi ne potegne, Caddy je pa wv kar mi tudi ni :mrgreen:
Sam naredim na dan cca 10-12km in 15x grem ven in not. Tako, da mi je vstop/iztop skoraj najpomembnejši.
 
polako
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po maj 29, 2006 12:57 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a polako So nov 09, 2019 10:06 am

novi berlingo se pelje veliko veliko boljše kot stari model.
vsaj tako je pri peugeotu: partner-rifter
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1185
Pridružen: Po sep 13, 2004 11:31 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a For Ne nov 10, 2019 2:10 am

luko je napisal/-a:
Polo78 je napisal/-a:
For je napisal/-a:Mi je pa zanimivo da 508-ice sploh ni videt na cesti. Res se veliko vozim in ne vem če sem dvakrat ali trikrat videl ta avto. Več kot 2000 km sem zadnjič naredil do Nemčije in nazaj....samo enega slovaka sem videl.


Ni problem v 508-ici ampak v počasnem a vztrajnem izumiranju D segmenta na račun križancev, zgleda nihče več ne želi sedeti "na tleh". Npr. malo je tudi novih Insignij, Talismanov, Mondeov (čeprav je napram Focusu izredno ugoden), nekateri pa so že tako ali tako ukinili svoje modele v tem rangu (Accord, Avensis, C5 itd.). Vprašanje kaj se bo zgodilo npr. z Mazdo 6, kjer obstoječemu modelu podaljšujejo življenje sedaj že 9. leto itd. Mogoče bodo na koncu preživeli samo še premium predstavniki in pa kak Passat za rajo.


Toyota je nadomestila Avensisa z Camry.

Jaz še vedno mislim, da je ta segement neke definicija avtomobila, za tem pa razred C. In večina koncernov še vedno močne predstavnike v teh segmentih.

Ja, jaz tudi!
Vsa ta skropucala takšna in drugačna me sploh ne zanimajo. Žal nikoli nimam dovolj denarja da si privoščim eno tako limuzino in vedno ostanem v Golfovem razredu. :( (trenutno 308)
Nekdo govori o Kanguju, Berlingu, Caddyju... :roll: ne bom nikoli razumel tak okus za avtomobile. Ok če si podjetnik in to rabiš za posel.
Avto mora biti lep (novi 508, Audi A5, A7, A6, Insignija, Mercedes zadnje čase ima lepe limuzine ...da ne naštevam, veliko jih je)
Se strinjam da so SUV-i bolj všečni kot enoporostorci. Recimo tisti BMW-jev enoprostorec! Ko tisto vidim na cesti me takoj srat prime. :? Za bruhat!
V vsej tej poplavi SUV-ov bi jaz omenil samo dva ki sta mi všečna za pogledat. To je 3008 in Evoque. Je pa res, da razen lažjega vstopanja in istopanja ne vidim nobenih drugih prednosti v primerjavi z navadnimi avtomobili.
Ludje so pač ovce ....ko enkrat nekaj rata popularno je to merilo. Večina niti nima drugih kriterijev za nakup, kot to da mu je lep in da jih veliko na cesti (če jih je veliko so sigurno dobri :roll: ) Ne znajo razmišljat s svojo glavo... :?

Drugače pa Insignij je kar veliko na cesti, Talismana tudi vidim kar pogosto. (v primerjavi z 508)
 
polako
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po maj 29, 2006 12:57 pm

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Napisal/-a polako Ne nov 10, 2019 10:04 am

jaz pa tebe ne razumem!
Saj najbrž nobeden ne reče, da je berlingo, caddy, rifter,... lep avto. Daleč od tega.
Je pa zelo uporaben in funkcionalen avto....sploh če imaš družino in rabiš dodatni prostor za športne rikvizite, pa ne spet nakladat, da je karavan isti.
Imamo 308-ko in enega od teh škatel... tako da vem kakšne so razlike.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: srcnik in 3 gostov