Stran 16 od 18

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: So mar 09, 2024 11:10 pm
Napisal/-a void
Menjalnik je klasika, Aisin AWF8F35. Isti ko je biu v prejšni generaciji 308ke, samo da ima v kombinaciji z 1.5 hdi in 1.2 puretech zdele 8 prestav.
8. je res dolga, pri 130 je samo 2k obratov. Pri 150 kruzaš z nekih 2300 obratih.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Ne mar 10, 2024 10:07 am
Napisal/-a mnmn
Renault VG je napisal/-a:Matrix luči so super ja. Težko je it potem nazaj na kaj slabšega. Kako nadležen ti je pa ekran in vse na touch? Sicer so bližnjice tako da ni tako grozno kot VAG ampak vseeno, ni ravno idealno.
Ko je prišel sem precej razmišljal da bi menjal za 308 pa sem se v letu in pol precej ohladil s to idejo. Predvsem je škoda da je edini bencinar problematičen 1.2 PureTech s samo 130 KM.



Se popolnoma strinjam, matrični žarometi so super. In sigurno ne grem na avto brez njih. Tudi tale Peugeot 308 je res lep, škoda da ne znajo ponuditi vsaj en motor z normalnimi konji. Zato je tudi takoj izpadel iz možnosti za nakup. Hibridi me ne zanimajo.

Jaz sem si kupil golfa ravno zato, ker pri VW dobim vsaj 150 konjev. Zanima me pa, kaj je tako hudo težavno glede bližnjic pri VAG. Ali si jih preizkusil? Jaz ga sedaj imam že malce več kot dva tedna in ti lahko povem, da zadeva čisto enostavno funkcionira. Bližnjico za klimo kliknem brez da pogledam kje je. Dejansko če gledam, je pri Peugeot bolj komplicirano, ker moraš za nastavitev temperature vedno iti v meni. Pri VW imaš drsnik oziroma klik. Na sam drsnik se sam nekako nisem navadil, mi je boljše posamezen klik. Je pa res, da bi bila lahko zadeva osvetljena. Toda ko ga uporabljaš nekaj časa, veš kje je.

Prav tako, je tudi izklop lane assist, pri VW precej bolj enostaven. Na ročki za smerokaz imaš tipko, na kateri ga lahko izklopiš. Za razliko od Pegeot-a, kjer moraš vse delati po zaslonu.

Če bi imel Pegeot boljši motor (mislim po moči), ne kvaliteti, bi se odločil za njega, ker npr. GT verzija res izgleda enkratno.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Ne mar 10, 2024 10:32 am
Napisal/-a void
Glede klime ni res, ker je na homescreenu temperatura, ni treba klikati skozi menije ali pa bližnjice. Na levem in desnem kotu ekrana so tipke + in -.
Je kr dost kostumizacije, recimo tudi spodaj bližnjice se dajo zrihtat da imaš S&S izklop ali pa lane assist. Tu ga ta infotainment kr zmaga, te velike custom bližnjice rešujejo to klikanje in iskanje. Se pa strinjam da bi stock settings lahko bil malo boljši. Ampak vsakemu svoje na koncu koncev. Za normalno vožnjo kot večina prakticira je stock čist ok.

Mislim da so največja prednost tega avta materiali, izolacija, podvozje i občutek na volanu. Tudi izdelava, zvok in zapiranje vrat je kot na avtomobilu razreda višje. Manjka pa 1.6 thp bencin z 150hp brez hibrida kot je pri VAGu. Ampak očitno je da ga niso uspeli spravit čez WLTP, zaradi verjetno stare zasnove 1.6 thpja...

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Ne mar 10, 2024 10:45 am
Napisal/-a Renault VG
mnmn je napisal/-a:
Renault VG je napisal/-a:Matrix luči so super ja. Težko je it potem nazaj na kaj slabšega. Kako nadležen ti je pa ekran in vse na touch? Sicer so bližnjice tako da ni tako grozno kot VAG ampak vseeno, ni ravno idealno.
Ko je prišel sem precej razmišljal da bi menjal za 308 pa sem se v letu in pol precej ohladil s to idejo. Predvsem je škoda da je edini bencinar problematičen 1.2 PureTech s samo 130 KM.



Se popolnoma strinjam, matrični žarometi so super. In sigurno ne grem na avto brez njih. Tudi tale Peugeot 308 je res lep, škoda da ne znajo ponuditi vsaj en motor z normalnimi konji. Zato je tudi takoj izpadel iz možnosti za nakup. Hibridi me ne zanimajo.

Jaz sem si kupil golfa ravno zato, ker pri VW dobim vsaj 150 konjev. Zanima me pa, kaj je tako hudo težavno glede bližnjic pri VAG. Ali si jih preizkusil? Jaz ga sedaj imam že malce več kot dva tedna in ti lahko povem, da zadeva čisto enostavno funkcionira. Bližnjico za klimo kliknem brez da pogledam kje je. Dejansko če gledam, je pri Peugeot bolj komplicirano, ker moraš za nastavitev temperature vedno iti v meni. Pri VW imaš drsnik oziroma klik. Na sam drsnik se sam nekako nisem navadil, mi je boljše posamezen klik. Je pa res, da bi bila lahko zadeva osvetljena. Toda ko ga uporabljaš nekaj časa, veš kje je.

Prav tako, je tudi izklop lane assist, pri VW precej bolj enostaven. Na ročki za smerokaz imaš tipko, na kateri ga lahko izklopiš. Za razliko od Pegeot-a, kjer moraš vse delati po zaslonu.

Če bi imel Pegeot boljši motor (mislim po moči), ne kvaliteti, bi se odločil za njega, ker npr. GT verzija res izgleda enkratno.

Ne Golfa ne, samo ID.3 in ID.4 ki sta mi imela precej bolj zmeden sistem na splošno pa še obupno je deloval. Je pa res da je bila narejan nova HW revizija tako da možno da zdaj dela že kaj bolje. Jaz imam itak Mazdo 3 brez touch screena. Kar mi je super, razen za AA/Carplay. Anyway, ta sistem v 308 je občutno boljši kot to kar je v 508 (pred prenovo). Pa meni so 3D števci zelo všeč :mrgreen:

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Ne mar 10, 2024 10:49 am
Napisal/-a emozul
Vedno na koncu pridemo do tega, da se jih veliko odloči za VAG grupo, ker imajo vsaj spodobno konjenico.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Ne mar 10, 2024 12:22 pm
Napisal/-a cashy
očitno je na tem forumu uporabnikom najbolj pomembna konjenica...

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Ne mar 10, 2024 12:43 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Enim je bolj pomembna uporabnost avtomobila, in kvaliteta motorja - da ga imaš veliko let brez serijskih napak ali težav.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Ne mar 10, 2024 1:00 pm
Napisal/-a void
Potem definitivno ne bi kupovau VAG ali pa PSA, če bi gledal samo na motor :lol:

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Ne mar 10, 2024 1:59 pm
Napisal/-a mnmn
cashy je napisal/-a:očitno je na tem forumu uporabnikom najbolj pomembna konjenica...


Seveda je konjenica izredno pomemba, če pa je na cestah vedno več polžev in skoraj ni dneva, ko ne rabiš koga prehitevati. In tam od 150 konjev je ravno dovolj za neko normalno vožnjo, da avto ne rabi nabijati v obrate in da potegne ko to želiš. In dokler mi bo to omogočila kakšna znamka, bom pač kupil avto od te znamke.

emozul je napisal/-a:Vedno na koncu pridemo do tega, da se jih veliko odloči za VAG grupo, ker imajo vsaj spodobno konjenico.


Pri meni je to sigurno eden izmed velikih razlogov, da sem na Nemcu. Kot sem napisal mi je tal 308 izredno lep. Tudi kvaliteta je po mojem mnenju precej boljša, kot je bila še par let nazaj. Tako, da ne vidim nobenega razloga, zakaj ga nebi kupil. Razen konjenica. In če imam na drugi strani pač VW, ki mi ponudi tudi konjenico, pa mi je prav tako lep, pač potem ni več nekega vprašanja kaj kupiti. Čeprav notranjost mi je pri 308 stokrat lepša.

void je napisal/-a:Potem definitivno ne bi kupovau VAG ali pa PSA, če bi gledal samo na motor :lol:


Zakaj ne? Kaj pa je težava z motorjem 2.0TDI? Ti avti delajo ogromne kilometre in po večini brez težav. Imel sem tudi 1.6TDI, ki naj bi imel težave, pa sem z njim prevozil kar nekaj km, brez kakršnekoli okvare. Je pa res, da je to len motor, zato pa ne kupujem več tako švoh motorja.

mrtwelvetrees je napisal/-a:Enim je bolj pomembna uporabnost avtomobila, in kvaliteta motorja - da ga imaš veliko let brez serijskih napak ali težav.


Tudi meni je to pomembno. Toda tudi konjenica je pomemba. Zato pa sem na koncu pristal na 2.0TDI. Če bi mi Pegeot ponudil kaj takega, bi pa imel francoza.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Ne mar 10, 2024 6:38 pm
Napisal/-a alexwell
Mit o 2.0 TDI je v tem delu Evrope po 30 letih, še vedno močno zabetoniran v temelje.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Ne mar 10, 2024 9:36 pm
Napisal/-a void
2.0 TDI je soliden motor, ni pa vsemogoč in ima glihtako svoje probleme, tudi po 15. letih proizvodnje.
Realno, če bi kupovau super zanesljivo vozilo, bi definitivno vzeu nekj od Toyote, namesto bilokaj kar je europske proizvodnje.
Kaj tiče europe, je to vse tu-tu. Toyota pa demonstrativno z naskokom daleč najbolj zihr, če bi kupoval avto brez duše in da funkcionira kot mora. Ampak življenje je prekratko da bi vozil avtomobile, katerih mi je filozofija popolnoma mimo. Pač nisem racionalen kupec.

Sicer pa, meni je smešno da mi zdaj tu govorimo o razliki 20hp kot da je ne vem kaj. Jaz sem predvsem kupil familiarno vozilo, za fun in dušo si js še vedno po 10 letih lastim Megane 3 Trophy in bo tudi ostal pri hiši do nadaljnega.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Po mar 11, 2024 10:44 am
Napisal/-a Polo78
Po moje so pri PSA oz. Stellantisu naredili kar precejšnjo napako, ko so umaknili 2.0 HDI motor, z njim bi imeli tako konjenico kot tudi zanesljivost. Pa tudi marsikaterega kupca, ki je ravno zaradi tega odšel h konkurenci.

Kar se pa tiče ergonomije je veliko v tem, da se kot voznik navadiš na eno ali drugo rešitev, zato bo vsak zagovarjal tisto kar vozi. Npr. sam sem nekoč kritiziral panel klimatizacije, ki ga imajo nekateri obstoječi modeli pri VW ampak se ga sčasoma povsem navadiš in z njim upravljaš praktično na slepo. Seveda zahvaljujoč reliefu (vdolbinam), poleg tega pa je lepo osvetljen za razliko od drugačne izvedbe v Golfu 8 ali ID modelih. Vrtljivi fizični gumbi so še vedno najboljša rešitev ampak gre tudi s tem.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Po mar 11, 2024 3:49 pm
Napisal/-a For
Ja…ko sem se odločil za 2.0 HDI sem na dveh pooblaščenih servisih vprašal vodje servisov kako je s tem motorjem.
Oba sta rekla da je 2.0 odličen motor in da nobenih problemov ni.
Za enkrat lahko potrdim. Skoraj 120.000 km (trkam v les)

In res je….prav zaradi tega gledam drugo znamko

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Po mar 11, 2024 4:46 pm
Napisal/-a meganer
Sem imel 2.0HDI 150KM in EAT menjalnik.
Motor bomba ..... moč, poraba ....
EAT menjalnik pa lahko tudi pohvalim. Sem šel iz EAT na DSG pa odkrito povedano ni neke razlike ....

To kar imajo pa sedaj na PSA.....

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Po mar 11, 2024 6:04 pm
Napisal/-a void
Js sm vedno trdu da je 2.0.HDI in 2.0 dCi najboljši dizli, ampak seveda ker je to motor od Francozov to nikdar ni naletelo na plodna tla. Ker pač, živimo na Balkanu :lol:

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Po mar 11, 2024 7:18 pm
Napisal/-a sašo5
ta moj.prijatelj pa glih.motorja ne more prehvalit....ni divjak, je pa izredno hitr in na HR AC 160 nastavi tempomat 2500 se stroj vrti, (končna pravi, je kr krepko čez 200, kar je tu ok)poraba smešna....Meni, se tud avto dopade, čeprav zaprisežen Vw jevc, se ga nebi branil, res pa da ni poceni, krepko dražji od konkurence(primerljiva oprema).....se mi pa ena stvar ne dopade: novi pežojev znak na maski :lol:

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: Po mar 11, 2024 7:31 pm
Napisal/-a void
Pa ubistvu kar sm js ugotovu danes - zdele ko sm ga začeu malo bolj priganjat (glih je obrnu 2k, sm ga šparau do zdele), je to, da je treba kr zahodit gas da se premakne v običnem načinu. Do polovice gasa je avto precej len. V sportu je pa čist drugačna zgodba, do danes sploh nism še probal sport. V sportu je vtis o motorju čist drgačn.

Tako da problem je v krivulji pedalke v normalnem načinu, ne pa v sami anemičnosti motorja. Pač tut v standardnem načinu je še zmerj odzivnost gasa precej eko.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: To mar 12, 2024 2:25 pm
Napisal/-a thunderbolt
V sluzbi imamo citroena 1.5 dizl, 8 EAT in me ne preprica. Performans je ok, ampak kombinacija motorja in menjalnika ni najbolj uglasena. Moje predvidevanje je, da ima motor premalo navora oz. se menjalnik dovolj ne zanasa nanj. Menjalnik je stalno zivcen.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: To mar 12, 2024 5:19 pm
Napisal/-a Harygolt
void je napisal/-a:Js sm vedno trdu da je 2.0.HDI in 2.0 dCi najboljši dizli, ampak seveda ker je to motor od Francozov to nikdar ni naletelo na plodna tla. Ker pač, živimo na Balkanu :lol:


Sem napravil slabih 200k km z 2.0 dcijem v meganu in sem res bil (pozitivno) presenečen. Brez enega problema v vsem času (pa ga nisem nikoli šparal in včasih je moral hladen "letet"), performance dober, edino žejen je bil pa kar.

Škoda za peugeot in renault, da nista izbrala te germanske filozofije pri teh 2.0 dizlih. Vse do 2.0 umaknejo in slednjega detunajo za manj zahtevne.

Re: 2021 Peugeot 308 III.

Objavljeno: To mar 12, 2024 5:25 pm
Napisal/-a void
thunderbolt je napisal/-a:V sluzbi imamo citroena 1.5 dizl, 8 EAT in me ne preprica. Performans je ok, ampak kombinacija motorja in menjalnika ni najbolj uglasena. Moje predvidevanje je, da ima motor premalo navora oz. se menjalnik dovolj ne zanasa nanj. Menjalnik je stalno zivcen.


Če ima avto več voznikov je to zelo možno da je razlog razglašenosti. Ker se menjalnik stalno uči in prilagaja načinu vožnje, in če ga vozi vsak dan drug, bo šaltau čistk drugače, kot če ima samo enga voznika.

Mene edino kar zmoti da včasih na vsak način hoče rint avto hrib pri 1500rpm. In pol če so daljši vzponi, mam js vseeno rajši ročno pretikanje, ko se pa hribi končajo, dam nazaj na avto. Tu pr nas je kr dost hribov namreč. Ampak glede na izkušnje z drugimi avtomatiki so vsi isti, ker imajo logiko da vedno preferira čim nižje obrate.