matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.
matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.
J.McLane je napisal/-a:matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.
Zakaj so pa F1 hibridi? Zakaj so pa LeMans prototipi hibridi? Zakaj bodo hibridi še v WRC?
Zakaj nimamo raje samo konjskih dirk, to je pure racing...
matejxx je napisal/-a:J.McLane je napisal/-a:matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.
Zakaj so pa F1 hibridi? Zakaj so pa LeMans prototipi hibridi? Zakaj bodo hibridi še v WRC?
Zakaj nimamo raje samo konjskih dirk, to je pure racing...
Električne avte pač kupujejo tisti, ki jim avto predstavlja samo sredstvo priti iz točke A na točko B.
Stumpjumper je napisal/-a:Problem hibridov in nasploh električnih avtov je v tem, da so pretežki. Nizka masa = recept za uspeh pri športnih verzijah avtomobilov, kar pa redko kateremu v zadnjem času uspeva.
Alpine a110(s) je zgleden primer, po katerem bi se lahko marsikdo zgledoval.
J.McLane je napisal/-a:Ni vse tako črno kot se zdi, verjamem pa da je veliko fovšije tistih ki si takega voza ne more privoščit, zato še toliko več pljuvanja.
Povprečni izpust proizvajalca (za celotno paleto modelov) ne sme preseči 95 g/km. Če bo proizvajalec presegel to mejo bo moral plačati kazen v višini 95 EUR za vsak presežen gram CO2 ter pomnoženo s celotno letno prodajo! Sedaj pa računaj...kazni so astronomske in zato tako pospešeno uvajanje (Plug-In) Hybridov in električnih vozil.matejxx je napisal/-a:Kako pa sploh računajo te kazni za emisije. Ali se gre to za celotno prodajo vse avtov določene znamke?
Če sem malo zloben je Toyota na Le Mansu začela zmagovati šele potem, ko sta se iz tekmovanja umaknila Audi in Porsche in so ostali edina tovarniška ekipa...hibridni pogon tukaj ne igra vloge!J.McLane je napisal/-a:Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.
Problem (Plug-In) hibridov je, da s seboj voziš termoelektrarno (motor z notranjim izgorevanjem) in hkrati tudi kemično tovarno (baterija)...vse to pa stane.J.McLane je napisal/-a:Sicer pa ja, PHEV kot jih sedaj vidimo so zmogljivi ampak tudi dragi, očitno so proizvajalci tako izračunali proizvodnje količine da morajo ta tip pogona umestiti v RS oddelek. Kako se bodo tam znašli bomo pa še videli.
The first GTE units were registered in Germany in August 2014, and it was the second-best selling plug-in hybrid in Europe in 2015 with 17,282 sales.J.McLane je napisal/-a:Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah
Tattoo- je napisal/-a:Če sem malo zloben je Toyota na Le Mansu začela zmagovati šele potem, ko sta se iz tekmovanja umaknila Audi in Porsche in so ostali edina tovarniška ekipa...hibridni pogon tukaj ne igra vloge!J.McLane je napisal/-a:Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.
Tattoo- je napisal/-a:Problem (Plug-In) hibridov je, da s seboj voziš termoelektrarno (motor z notranjim izgorevanjem) in hkrati tudi kemično tovarno (baterija)...vse to pa stane.J.McLane je napisal/-a:Sicer pa ja, PHEV kot jih sedaj vidimo so zmogljivi ampak tudi dragi, očitno so proizvajalci tako izračunali proizvodnje količine da morajo ta tip pogona umestiti v RS oddelek. Kako se bodo tam znašli bomo pa še videli.
Tattoo- je napisal/-a:Motorna ponudba pri Octaviji bo popolnoma enako kot je pri Golfu:
Golf GTI = Octavia RS 2.0 TSI (245 KM)
Golf GTD = Octavia RS 2.0 TDI (200 KM)
Golf GTE = Octavia RS iV 1.4 TSI (150 KM) + elektromotorThe first GTE units were registered in Germany in August 2014, and it was the second-best selling plug-in hybrid in Europe in 2015 with 17,282 sales.J.McLane je napisal/-a:Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah
Vse velike tovarniške ekipe (Audi / Porsche / Toyota) so uporabljale hibridni pogon ampak to izključno samo zaradi tega, ker je pravilnik ACO močno favoriziral uporabo hibridnega pogona in so bile ostale oblike pogona tako hendikipirane, da so bile enostavno nekonkurenčne...predlagam branje ACO pravilnika!J.McLane je napisal/-a:Prej so bili itak vsi trije hibridni, in če gledaš golo hitrost kroga, vidiš da hibridna tehnika omogoča krepko pohitritev, kljub kakšni kilci več, in občutno manjši porabi goriva.Tattoo- je napisal/-a:Če sem malo zloben je Toyota na Le Mansu začela zmagovati šele potem, ko sta se iz tekmovanja umaknila Audi in Porsche in so ostali edina tovarniška ekipa...hibridni pogon tukaj ne igra vloge!J.McLane je napisal/-a:Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.
Če ostaneš edina tovarniško podprta ekipa v tekmovanju (in imaš poleg vsega še 4x - 5x višji proračun od ostalih ekip), potem to še kako vpliva na tvoje možnosti za zmago...zaradi pravilnika, ki tako zelo favorizira hibridni pogon, pa ostale (privatne) ekipe realno nimajo nikakršnih možnosti da bi sploh lahko konkurirale Toyoti. In to je tudi glavni razlog, zakaj se 2020/2021 menja pravilnik.J.McLane je napisal/-a:Tovarniška ekipa gor ali dol, dejstvo je da je hibridni prototip kljub malenkost višji masi, veliko učinkovitejši in hitrejši, kljub temu da v klasično konkurenco mečejo 50%-60% več bencina in imajo za povrh še nižjo dovoljeno max maso.
Seveda 17k ni nobena številka (ker je bil leta 2015 celoten segment priključnih hibridov minoren), ampak očitno kupci le niso tako zelo previdni pri novatarijah, če se je model takoj zavihtel na drugo mesto prodajne lestvice...J.McLane je napisal/-a:17,282 po celi Evropi na letni ravni, ne me smejat no, Tesla proda v EU toliko Model 3 v enem mesecu, pa se še vedno zdi, da jih ni nikjer na cesti. To so izredno nizke številke, dokler nima sosed takega hibrida ga sosedov Janez ne bo kupil. V dobi interneta sicer to ne velja več, ampak je tudi v dobi interneta lastnikov tako malo, da praktično ni nobenega feedbacka kako se pogon obnaša po 5ih letih, kako je z zanesljivostjo in kako so na servisu sposobni kaj diagnosticirat in popravit.J.McLane je napisal/-a:The first GTE units were registered in Germany in August 2014, and it was the second-best selling plug-in hybrid in Europe in 2015 with 17,282 sales.J.McLane je napisal/-a:Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov