Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 961
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a matejxx Ne mar 01, 2020 2:56 pm

Kako pa sploh računajo te kazni za emisije. Ali se gre to za celotno prodajo vse avtov določene znamke?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4332
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a Firediver Ne mar 01, 2020 3:00 pm

V prodajni floti moraš imeti dovolj modelov z zelo nizkimi emisijami. Vsaj tako sem jaz razumel.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a Stumpjumper Ne mar 01, 2020 3:51 pm

RS:

Bencinski 2.0 TSI 245 (ročni/dsg)
Dizelski 2.0 TDI 200 (dsg)
Hibridni 1.4 TSI 245 (dsg)
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a J.McLane Ne mar 01, 2020 3:54 pm

matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.

Zakaj so pa F1 hibridi? Zakaj so pa LeMans prototipi hibridi? Zakaj bodo hibridi še v WRC?

Zakaj nimamo raje samo konjskih dirk, to je pure racing...
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1519
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a Renault VG Ne mar 01, 2020 4:38 pm

matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.


Navdušenci kupujejo Megana RS Trophy, Civica Type-R ne pa Octavie RS, sploh glede na to, da je večina Octavij RS dizlov. Octavia RS je avto, ki ga kupiš ker želiš malo hitrejši avto in veliko prostora.
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 961
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a matejxx Ne mar 01, 2020 4:56 pm

J.McLane je napisal/-a:
matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.

Zakaj so pa F1 hibridi? Zakaj so pa LeMans prototipi hibridi? Zakaj bodo hibridi še v WRC?

Zakaj nimamo raje samo konjskih dirk, to je pure racing...


Zato, ker jih v to silijo! Vsi bi pa še vedno rajši videli, da bi formula hrumela kot pred časom. Zakaj pa je Formula E tako nezanimiva? SI poskusil pogledati kakšno dirko? Navdušenci nad avtomobili pač imajo radi zvok. Električne avte pač kupujejo tisti, ki jim avto predstavlja samo sredstvo priti iz točke A na točko B.
 
Stumpjumper
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 750
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a Stumpjumper Ne mar 01, 2020 5:42 pm

Problem hibridov in nasploh električnih avtov je v tem, da so pretežki. Nizka masa = recept za uspeh pri športnih verzijah avtomobilov, kar pa redko kateremu v zadnjem času uspeva.
Alpine a110(s) je zgleden primer, po katerem bi se lahko marsikdo zgledoval.
 
Manfred
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:52 am

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a Manfred Ne mar 01, 2020 6:35 pm

matejxx je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:
matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.

Zakaj so pa F1 hibridi? Zakaj so pa LeMans prototipi hibridi? Zakaj bodo hibridi še v WRC?

Zakaj nimamo raje samo konjskih dirk, to je pure racing...


Električne avte pač kupujejo tisti, ki jim avto predstavlja samo sredstvo priti iz točke A na točko B.


To pa še zdaleč ni res. Za užitek v vožnji ni nujno potrebno samo hrumenje in divja vožnja, daleč od tega.
Se pravi če si navdušenec nad vožnjo in avtomobili še zdaleč ne pomeni, da ne moreš uživati v električnem ali hibridnem avtu !!!!
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a J.McLane Ne mar 01, 2020 9:20 pm

Stumpjumper je napisal/-a:Problem hibridov in nasploh električnih avtov je v tem, da so pretežki. Nizka masa = recept za uspeh pri športnih verzijah avtomobilov, kar pa redko kateremu v zadnjem času uspeva.
Alpine a110(s) je zgleden primer, po katerem bi se lahko marsikdo zgledoval.


To je res, vedno je vsak posamezen avto zgodba zase. Bilo je predstavljenih veliko hibridnih superšportnikov in bi težko rekel da veljajo ti tvoji zakoni fizike za njih. Na neki točki za kratkotrajen boost predstavlja KERS sistem manj teže kot pa če bi moral povečati bencinski motor toliko da bi prišel do istih zmogljivosti.

Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.

Sicer pa ja, PHEV kot jih sedaj vidimo so zmogljivi ampak tudi dragi, očitno so proizvajalci tako izračunali proizvodnje količine da morajo ta tip pogona umestiti v RS oddelek. Kako se bodo tam znašli bomo pa še videli.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a meganer Ne mar 01, 2020 10:06 pm

Razlaga je sila preprosta ....

Treba zmanjšati izpuste. RS dizel je bil prodajen zato bo sedaj hybrid da si umetno znižajo izpuste, da nebo kazeni za izpuste.

Ravno prejle gledal test Golfa GTE 2015 na volanu so imeli porbo 6.7L, uradni podateh pa 1.5L.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a J.McLane Ne mar 01, 2020 10:22 pm

Plug-in hibrid bo porabo imel glede na voljo voznika do polnjenja in prevoženih km. Ozaveščen lastnik, ki se dnevno vozi nekih 50 km bo lahko imel zelo nizko porabo. Je pa pri takih vozilih kontra učinek, če delaš (pre)veliko kilometrov, ker je potem električnih sorazmerno manj.

Ni vse tako črno kot se zdi, verjamem pa da je veliko fovšije tistih ki si takega voza ne more privoščit, zato še toliko več pljuvanja.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Manfred
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:52 am

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a Manfred Po mar 02, 2020 7:34 am

J.McLane je napisal/-a:Ni vse tako črno kot se zdi, verjamem pa da je veliko fovšije tistih ki si takega voza ne more privoščit, zato še toliko več pljuvanja.


Tudi meni se tako zdi, se pridružujem temu mnenju.
 
Uporabniški avatar
Locher
Uporabnik
 
Prispevkov: 860
Pridružen: Sr avg 28, 2013 5:21 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a Locher Po mar 02, 2020 7:42 am

Nehajte že enkrat s to fovšijo. Kot da je panacea za vse osebne frustracije tistih, ki z njo opletajo.

Ko pa vprašaš, če ima vsaj sto jurjev, postanejo stvari komplicirane.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a J.McLane Po mar 02, 2020 8:59 am

Octavia RS TDI prejšnje verzije je bil dokaj dosegljiv avto, PHEV verzija vprašanje če bo še tako, zato mislim da poslušamo toliko tega jamranja. Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah, konec koncev je najstarejši GTE iz VAG koncerna star šele 5 let.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a Tattoo- Po mar 02, 2020 9:48 am

matejxx je napisal/-a:Kako pa sploh računajo te kazni za emisije. Ali se gre to za celotno prodajo vse avtov določene znamke?
Povprečni izpust proizvajalca (za celotno paleto modelov) ne sme preseči 95 g/km. Če bo proizvajalec presegel to mejo bo moral plačati kazen v višini 95 EUR za vsak presežen gram CO2 ter pomnoženo s celotno letno prodajo! Sedaj pa računaj...kazni so astronomske in zato tako pospešeno uvajanje (Plug-In) Hybridov in električnih vozil.

J.McLane je napisal/-a:Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.
Če sem malo zloben je Toyota na Le Mansu začela zmagovati šele potem, ko sta se iz tekmovanja umaknila Audi in Porsche in so ostali edina tovarniška ekipa...hibridni pogon tukaj ne igra vloge! ;) :mrgreen:

J.McLane je napisal/-a:Sicer pa ja, PHEV kot jih sedaj vidimo so zmogljivi ampak tudi dragi, očitno so proizvajalci tako izračunali proizvodnje količine da morajo ta tip pogona umestiti v RS oddelek. Kako se bodo tam znašli bomo pa še videli.
Problem (Plug-In) hibridov je, da s seboj voziš termoelektrarno (motor z notranjim izgorevanjem) in hkrati tudi kemično tovarno (baterija)...vse to pa stane.

Motorna ponudba pri Octaviji bo popolnoma enako kot je pri Golfu:

Golf GTI = Octavia RS 2.0 TSI (245 KM)
Golf GTD = Octavia RS 2.0 TDI (200 KM)
Golf GTE = Octavia RS iV 1.4 TSI (150 KM) + elektromotor

J.McLane je napisal/-a:Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah
The first GTE units were registered in Germany in August 2014, and it was the second-best selling plug-in hybrid in Europe in 2015 with 17,282 sales. :[]
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1792
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a emozul Po mar 02, 2020 9:56 am

Potem bo kazen visoka.
Po podatkih, noben golf nima izpusta 95g, razen 2.0 tdi s 115 KM, ki ga ima 91-93g, vsaj tako piše v ceniku.
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a Aesthetics Po mar 02, 2020 10:02 am

Gre se za CELOTNO floto, vse modele. Zato pa dajejo ven e-Up, e-Golf, GTE Golf in Passat, ter ostalo, ter s tem znižujejo CO2.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a J.McLane Po mar 02, 2020 11:02 am

Tattoo- je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.
Če sem malo zloben je Toyota na Le Mansu začela zmagovati šele potem, ko sta se iz tekmovanja umaknila Audi in Porsche in so ostali edina tovarniška ekipa...hibridni pogon tukaj ne igra vloge! ;) :mrgreen:

Prej so bili itak vsi trije hibridni, in če gledaš golo hitrost kroga, vidiš da hibridna tehnika omogoča krepko pohitritev, kljub kakšni kilci več, in občutno manjši porabi goriva.
Tovarniška ekipa gor ali dol, dejstvo je da je hibridni prototip kljub malenkost višji masi, veliko učinkovitejši in hitrejši, kljub temu da v klasično konkurenco mečejo 50%-60% več bencina in imajo za povrh še nižjo dovoljeno max maso.

Tattoo- je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Sicer pa ja, PHEV kot jih sedaj vidimo so zmogljivi ampak tudi dragi, očitno so proizvajalci tako izračunali proizvodnje količine da morajo ta tip pogona umestiti v RS oddelek. Kako se bodo tam znašli bomo pa še videli.
Problem (Plug-In) hibridov je, da s seboj voziš termoelektrarno (motor z notranjim izgorevanjem) in hkrati tudi kemično tovarno (baterija)...vse to pa stane.


To ni nikakršen problem, dokler je skupna masa pogona v mejah normalnega. Hibridizacija bi v osnovi morala odpraviti del mehanske kompleksnosti in mase klasičnega pogona. To sicer pri tej Škodi težko zakjučimo, ker zgleda kot da je hibridni pogon samo ad-on na obstoječi klasični pogon.

Tattoo- je napisal/-a:Motorna ponudba pri Octaviji bo popolnoma enako kot je pri Golfu:

Golf GTI = Octavia RS 2.0 TSI (245 KM)
Golf GTD = Octavia RS 2.0 TDI (200 KM)
Golf GTE = Octavia RS iV 1.4 TSI (150 KM) + elektromotor

J.McLane je napisal/-a:Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah
The first GTE units were registered in Germany in August 2014, and it was the second-best selling plug-in hybrid in Europe in 2015 with 17,282 sales. :[]


17,282 po celi Evropi na letni ravni, ne me smejat no, Tesla proda v EU toliko Model 3 v enem mesecu, pa se še vedno zdi, da jih ni nikjer na cesti. To so izredno nizke številke, dokler nima sosed takega hibrida ga sosedov Janez ne bo kupil. V dobi interneta sicer to ne velja več, ampak je tudi v dobi interneta lastnikov tako malo, da praktično ni nobenega feedbacka kako se pogon obnaša po 5ih letih, kako je z zanesljivostjo in kako so na servisu sposobni kaj diagnosticirat in popravit.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a Tattoo- Po mar 02, 2020 2:40 pm

J.McLane je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.
Če sem malo zloben je Toyota na Le Mansu začela zmagovati šele potem, ko sta se iz tekmovanja umaknila Audi in Porsche in so ostali edina tovarniška ekipa...hibridni pogon tukaj ne igra vloge! ;) :mrgreen:
Prej so bili itak vsi trije hibridni, in če gledaš golo hitrost kroga, vidiš da hibridna tehnika omogoča krepko pohitritev, kljub kakšni kilci več, in občutno manjši porabi goriva.
Vse velike tovarniške ekipe (Audi / Porsche / Toyota) so uporabljale hibridni pogon ampak to izključno samo zaradi tega, ker je pravilnik ACO močno favoriziral uporabo hibridnega pogona in so bile ostale oblike pogona tako hendikipirane, da so bile enostavno nekonkurenčne...predlagam branje ACO pravilnika! ;)

Ostaja pa tudi dejstvo, da dokler sta na Le Mansu tekmovala še Audi in Porsche, Toyota nikoli ni bila ravno blizu zmage (z izjemo leta 2016, ko jim je dirkalnik izdihnil v zadnjem krogu).

J.McLane je napisal/-a:Tovarniška ekipa gor ali dol, dejstvo je da je hibridni prototip kljub malenkost višji masi, veliko učinkovitejši in hitrejši, kljub temu da v klasično konkurenco mečejo 50%-60% več bencina in imajo za povrh še nižjo dovoljeno max maso.
Če ostaneš edina tovarniško podprta ekipa v tekmovanju (in imaš poleg vsega še 4x - 5x višji proračun od ostalih ekip), potem to še kako vpliva na tvoje možnosti za zmago...zaradi pravilnika, ki tako zelo favorizira hibridni pogon, pa ostale (privatne) ekipe realno nimajo nikakršnih možnosti da bi sploh lahko konkurirale Toyoti. In to je tudi glavni razlog, zakaj se 2020/2021 menja pravilnik.

J.McLane je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah
The first GTE units were registered in Germany in August 2014, and it was the second-best selling plug-in hybrid in Europe in 2015 with 17,282 sales. :[]
17,282 po celi Evropi na letni ravni, ne me smejat no, Tesla proda v EU toliko Model 3 v enem mesecu, pa se še vedno zdi, da jih ni nikjer na cesti. To so izredno nizke številke, dokler nima sosed takega hibrida ga sosedov Janez ne bo kupil. V dobi interneta sicer to ne velja več, ampak je tudi v dobi interneta lastnikov tako malo, da praktično ni nobenega feedbacka kako se pogon obnaša po 5ih letih, kako je z zanesljivostjo in kako so na servisu sposobni kaj diagnosticirat in popravit.
Seveda 17k ni nobena številka (ker je bil leta 2015 celoten segment priključnih hibridov minoren), ampak očitno kupci le niso tako zelo previdni pri novatarijah, če se je model takoj zavihtel na drugo mesto prodajne lestvice...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1287
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: 2020 Škoda Octavia

Napisal/-a J.McLane Po mar 02, 2020 3:35 pm

Pravilnik ACO poznam dokaj podrobno in sem tudi na tekočem kaj se dogaja, če bi bil ti bi vedel da zdaj vsako drugo dirko zmaga Rebellion, ker so pač EOT (oz. bolje reči temu BOP) spravili do točke kjer Toyota nima za burek, vse se da, če se hoče. Ampak suma sumarum ima hibrid na dirkališču prednost kljub malo večji masi. Kot sem napisal primerjaj čase krogov iz obdobja pred hibridi in moči in porabo goriva v tistem obdobju, pa bo tako jasno da hibridna tehnika ni samo Eko, ampak lahko naredi tudi nekaj na zmogljivostih in za nasmešek na ustih voznika. Tudi intervjuji voznikov hibridnih LeMans dirkalnikov to lepo potrjujejo.

Če se vrnemo k Octaviji, pogon je bolj kot ne vzet iz Passata GTE, s tem da so ga Čehi kot kaže še malo nafrizirali, ker ima višjo sistemsko moč kot v Passatu. Številke za Passata pa pravijo tole:

2.0 TDI 190 KM:
- Masa: 1635 [1690] kg
- 7,5 [7,7] od 0 do 100 kmh

2.0 TSI 190 KM:
- Masa: (1530) [1570] kg
- 7,5 [7,7] od 0 do 100 kmh

1.4 GTE 156 KM (+ 62 KM električnih KM):
- Masa: 1730 [1760] kg (oz. 70-95 kg več kot TDI)
- 7,4 [7,6] od 0 do 100 kmh

Res je take vrsti hibrid ni baš nešto, je pa daleč od tega da bi bil neka težka krava ki se nikamor ne premakne.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 32 gostov