Stran 9 od 14

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 2:56 pm
Napisal/-a matejxx
Kako pa sploh računajo te kazni za emisije. Ali se gre to za celotno prodajo vse avtov določene znamke?

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 3:00 pm
Napisal/-a Firediver
V prodajni floti moraš imeti dovolj modelov z zelo nizkimi emisijami. Vsaj tako sem jaz razumel.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 3:51 pm
Napisal/-a Stumpjumper
RS:

Bencinski 2.0 TSI 245 (ročni/dsg)
Dizelski 2.0 TDI 200 (dsg)
Hibridni 1.4 TSI 245 (dsg)

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 3:54 pm
Napisal/-a J.McLane
matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.

Zakaj so pa F1 hibridi? Zakaj so pa LeMans prototipi hibridi? Zakaj bodo hibridi še v WRC?

Zakaj nimamo raje samo konjskih dirk, to je pure racing...

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 4:38 pm
Napisal/-a Renault VG
matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.


Navdušenci kupujejo Megana RS Trophy, Civica Type-R ne pa Octavie RS, sploh glede na to, da je večina Octavij RS dizlov. Octavia RS je avto, ki ga kupiš ker želiš malo hitrejši avto in veliko prostora.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 4:56 pm
Napisal/-a matejxx
J.McLane je napisal/-a:
matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.

Zakaj so pa F1 hibridi? Zakaj so pa LeMans prototipi hibridi? Zakaj bodo hibridi še v WRC?

Zakaj nimamo raje samo konjskih dirk, to je pure racing...


Zato, ker jih v to silijo! Vsi bi pa še vedno rajši videli, da bi formula hrumela kot pred časom. Zakaj pa je Formula E tako nezanimiva? SI poskusil pogledati kakšno dirko? Navdušenci nad avtomobili pač imajo radi zvok. Električne avte pač kupujejo tisti, ki jim avto predstavlja samo sredstvo priti iz točke A na točko B.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 5:42 pm
Napisal/-a Stumpjumper
Problem hibridov in nasploh električnih avtov je v tem, da so pretežki. Nizka masa = recept za uspeh pri športnih verzijah avtomobilov, kar pa redko kateremu v zadnjem času uspeva.
Alpine a110(s) je zgleden primer, po katerem bi se lahko marsikdo zgledoval.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 6:35 pm
Napisal/-a Manfred
matejxx je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:
matejxx je napisal/-a:Zakaj se v tak avto tlači elektrika. Take avte kupujejo navdušenci in ti vsekakor ne želijo elektrike, temveč zvok motorja. Navaden kupec vsekakor ne bo kupil RS-ke temveč navadno octavijo.

Zakaj so pa F1 hibridi? Zakaj so pa LeMans prototipi hibridi? Zakaj bodo hibridi še v WRC?

Zakaj nimamo raje samo konjskih dirk, to je pure racing...


Električne avte pač kupujejo tisti, ki jim avto predstavlja samo sredstvo priti iz točke A na točko B.


To pa še zdaleč ni res. Za užitek v vožnji ni nujno potrebno samo hrumenje in divja vožnja, daleč od tega.
Se pravi če si navdušenec nad vožnjo in avtomobili še zdaleč ne pomeni, da ne moreš uživati v električnem ali hibridnem avtu !!!!

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 9:20 pm
Napisal/-a J.McLane
Stumpjumper je napisal/-a:Problem hibridov in nasploh električnih avtov je v tem, da so pretežki. Nizka masa = recept za uspeh pri športnih verzijah avtomobilov, kar pa redko kateremu v zadnjem času uspeva.
Alpine a110(s) je zgleden primer, po katerem bi se lahko marsikdo zgledoval.


To je res, vedno je vsak posamezen avto zgodba zase. Bilo je predstavljenih veliko hibridnih superšportnikov in bi težko rekel da veljajo ti tvoji zakoni fizike za njih. Na neki točki za kratkotrajen boost predstavlja KERS sistem manj teže kot pa če bi moral povečati bencinski motor toliko da bi prišel do istih zmogljivosti.

Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.

Sicer pa ja, PHEV kot jih sedaj vidimo so zmogljivi ampak tudi dragi, očitno so proizvajalci tako izračunali proizvodnje količine da morajo ta tip pogona umestiti v RS oddelek. Kako se bodo tam znašli bomo pa še videli.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 10:06 pm
Napisal/-a meganer
Razlaga je sila preprosta ....

Treba zmanjšati izpuste. RS dizel je bil prodajen zato bo sedaj hybrid da si umetno znižajo izpuste, da nebo kazeni za izpuste.

Ravno prejle gledal test Golfa GTE 2015 na volanu so imeli porbo 6.7L, uradni podateh pa 1.5L.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Ne mar 01, 2020 10:22 pm
Napisal/-a J.McLane
Plug-in hibrid bo porabo imel glede na voljo voznika do polnjenja in prevoženih km. Ozaveščen lastnik, ki se dnevno vozi nekih 50 km bo lahko imel zelo nizko porabo. Je pa pri takih vozilih kontra učinek, če delaš (pre)veliko kilometrov, ker je potem električnih sorazmerno manj.

Ni vse tako črno kot se zdi, verjamem pa da je veliko fovšije tistih ki si takega voza ne more privoščit, zato še toliko več pljuvanja.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Po mar 02, 2020 7:34 am
Napisal/-a Manfred
J.McLane je napisal/-a:Ni vse tako črno kot se zdi, verjamem pa da je veliko fovšije tistih ki si takega voza ne more privoščit, zato še toliko več pljuvanja.


Tudi meni se tako zdi, se pridružujem temu mnenju.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Po mar 02, 2020 7:42 am
Napisal/-a Locher
Nehajte že enkrat s to fovšijo. Kot da je panacea za vse osebne frustracije tistih, ki z njo opletajo.

Ko pa vprašaš, če ima vsaj sto jurjev, postanejo stvari komplicirane.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Po mar 02, 2020 8:59 am
Napisal/-a J.McLane
Octavia RS TDI prejšnje verzije je bil dokaj dosegljiv avto, PHEV verzija vprašanje če bo še tako, zato mislim da poslušamo toliko tega jamranja. Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah, konec koncev je najstarejši GTE iz VAG koncerna star šele 5 let.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Po mar 02, 2020 9:48 am
Napisal/-a Tattoo-
matejxx je napisal/-a:Kako pa sploh računajo te kazni za emisije. Ali se gre to za celotno prodajo vse avtov določene znamke?
Povprečni izpust proizvajalca (za celotno paleto modelov) ne sme preseči 95 g/km. Če bo proizvajalec presegel to mejo bo moral plačati kazen v višini 95 EUR za vsak presežen gram CO2 ter pomnoženo s celotno letno prodajo! Sedaj pa računaj...kazni so astronomske in zato tako pospešeno uvajanje (Plug-In) Hybridov in električnih vozil.

J.McLane je napisal/-a:Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.
Če sem malo zloben je Toyota na Le Mansu začela zmagovati šele potem, ko sta se iz tekmovanja umaknila Audi in Porsche in so ostali edina tovarniška ekipa...hibridni pogon tukaj ne igra vloge! ;) :mrgreen:

J.McLane je napisal/-a:Sicer pa ja, PHEV kot jih sedaj vidimo so zmogljivi ampak tudi dragi, očitno so proizvajalci tako izračunali proizvodnje količine da morajo ta tip pogona umestiti v RS oddelek. Kako se bodo tam znašli bomo pa še videli.
Problem (Plug-In) hibridov je, da s seboj voziš termoelektrarno (motor z notranjim izgorevanjem) in hkrati tudi kemično tovarno (baterija)...vse to pa stane.

Motorna ponudba pri Octaviji bo popolnoma enako kot je pri Golfu:

Golf GTI = Octavia RS 2.0 TSI (245 KM)
Golf GTD = Octavia RS 2.0 TDI (200 KM)
Golf GTE = Octavia RS iV 1.4 TSI (150 KM) + elektromotor

J.McLane je napisal/-a:Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah
The first GTE units were registered in Germany in August 2014, and it was the second-best selling plug-in hybrid in Europe in 2015 with 17,282 sales. :[]

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Po mar 02, 2020 9:56 am
Napisal/-a emozul
Potem bo kazen visoka.
Po podatkih, noben golf nima izpusta 95g, razen 2.0 tdi s 115 KM, ki ga ima 91-93g, vsaj tako piše v ceniku.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Po mar 02, 2020 10:02 am
Napisal/-a Aesthetics
Gre se za CELOTNO floto, vse modele. Zato pa dajejo ven e-Up, e-Golf, GTE Golf in Passat, ter ostalo, ter s tem znižujejo CO2.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Po mar 02, 2020 11:02 am
Napisal/-a J.McLane
Tattoo- je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.
Če sem malo zloben je Toyota na Le Mansu začela zmagovati šele potem, ko sta se iz tekmovanja umaknila Audi in Porsche in so ostali edina tovarniška ekipa...hibridni pogon tukaj ne igra vloge! ;) :mrgreen:

Prej so bili itak vsi trije hibridni, in če gledaš golo hitrost kroga, vidiš da hibridna tehnika omogoča krepko pohitritev, kljub kakšni kilci več, in občutno manjši porabi goriva.
Tovarniška ekipa gor ali dol, dejstvo je da je hibridni prototip kljub malenkost višji masi, veliko učinkovitejši in hitrejši, kljub temu da v klasično konkurenco mečejo 50%-60% več bencina in imajo za povrh še nižjo dovoljeno max maso.

Tattoo- je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Sicer pa ja, PHEV kot jih sedaj vidimo so zmogljivi ampak tudi dragi, očitno so proizvajalci tako izračunali proizvodnje količine da morajo ta tip pogona umestiti v RS oddelek. Kako se bodo tam znašli bomo pa še videli.
Problem (Plug-In) hibridov je, da s seboj voziš termoelektrarno (motor z notranjim izgorevanjem) in hkrati tudi kemično tovarno (baterija)...vse to pa stane.


To ni nikakršen problem, dokler je skupna masa pogona v mejah normalnega. Hibridizacija bi v osnovi morala odpraviti del mehanske kompleksnosti in mase klasičnega pogona. To sicer pri tej Škodi težko zakjučimo, ker zgleda kot da je hibridni pogon samo ad-on na obstoječi klasični pogon.

Tattoo- je napisal/-a:Motorna ponudba pri Octaviji bo popolnoma enako kot je pri Golfu:

Golf GTI = Octavia RS 2.0 TSI (245 KM)
Golf GTD = Octavia RS 2.0 TDI (200 KM)
Golf GTE = Octavia RS iV 1.4 TSI (150 KM) + elektromotor

J.McLane je napisal/-a:Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah
The first GTE units were registered in Germany in August 2014, and it was the second-best selling plug-in hybrid in Europe in 2015 with 17,282 sales. :[]


17,282 po celi Evropi na letni ravni, ne me smejat no, Tesla proda v EU toliko Model 3 v enem mesecu, pa se še vedno zdi, da jih ni nikjer na cesti. To so izredno nizke številke, dokler nima sosed takega hibrida ga sosedov Janez ne bo kupil. V dobi interneta sicer to ne velja več, ampak je tudi v dobi interneta lastnikov tako malo, da praktično ni nobenega feedbacka kako se pogon obnaša po 5ih letih, kako je z zanesljivostjo in kako so na servisu sposobni kaj diagnosticirat in popravit.

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Po mar 02, 2020 2:40 pm
Napisal/-a Tattoo-
J.McLane je napisal/-a:
Tattoo- je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Toyota v LeMansu zmaguje, kljub temu da ima konkurenca na voljo 50%-60% več goriva.
Če sem malo zloben je Toyota na Le Mansu začela zmagovati šele potem, ko sta se iz tekmovanja umaknila Audi in Porsche in so ostali edina tovarniška ekipa...hibridni pogon tukaj ne igra vloge! ;) :mrgreen:
Prej so bili itak vsi trije hibridni, in če gledaš golo hitrost kroga, vidiš da hibridna tehnika omogoča krepko pohitritev, kljub kakšni kilci več, in občutno manjši porabi goriva.
Vse velike tovarniške ekipe (Audi / Porsche / Toyota) so uporabljale hibridni pogon ampak to izključno samo zaradi tega, ker je pravilnik ACO močno favoriziral uporabo hibridnega pogona in so bile ostale oblike pogona tako hendikipirane, da so bile enostavno nekonkurenčne...predlagam branje ACO pravilnika! ;)

Ostaja pa tudi dejstvo, da dokler sta na Le Mansu tekmovala še Audi in Porsche, Toyota nikoli ni bila ravno blizu zmage (z izjemo leta 2016, ko jim je dirkalnik izdihnil v zadnjem krogu).

J.McLane je napisal/-a:Tovarniška ekipa gor ali dol, dejstvo je da je hibridni prototip kljub malenkost višji masi, veliko učinkovitejši in hitrejši, kljub temu da v klasično konkurenco mečejo 50%-60% več bencina in imajo za povrh še nižjo dovoljeno max maso.
Če ostaneš edina tovarniško podprta ekipa v tekmovanju (in imaš poleg vsega še 4x - 5x višji proračun od ostalih ekip), potem to še kako vpliva na tvoje možnosti za zmago...zaradi pravilnika, ki tako zelo favorizira hibridni pogon, pa ostale (privatne) ekipe realno nimajo nikakršnih možnosti da bi sploh lahko konkurirale Toyoti. In to je tudi glavni razlog, zakaj se 2020/2021 menja pravilnik.

J.McLane je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:
J.McLane je napisal/-a:Pa tudi VW hibridna tehnika se bo mogla še dokazat, kupci so previdni pri novotarijah
The first GTE units were registered in Germany in August 2014, and it was the second-best selling plug-in hybrid in Europe in 2015 with 17,282 sales. :[]
17,282 po celi Evropi na letni ravni, ne me smejat no, Tesla proda v EU toliko Model 3 v enem mesecu, pa se še vedno zdi, da jih ni nikjer na cesti. To so izredno nizke številke, dokler nima sosed takega hibrida ga sosedov Janez ne bo kupil. V dobi interneta sicer to ne velja več, ampak je tudi v dobi interneta lastnikov tako malo, da praktično ni nobenega feedbacka kako se pogon obnaša po 5ih letih, kako je z zanesljivostjo in kako so na servisu sposobni kaj diagnosticirat in popravit.
Seveda 17k ni nobena številka (ker je bil leta 2015 celoten segment priključnih hibridov minoren), ampak očitno kupci le niso tako zelo previdni pri novatarijah, če se je model takoj zavihtel na drugo mesto prodajne lestvice...

Re: 2020 Škoda Octavia

Objavljeno: Po mar 02, 2020 3:35 pm
Napisal/-a J.McLane
Pravilnik ACO poznam dokaj podrobno in sem tudi na tekočem kaj se dogaja, če bi bil ti bi vedel da zdaj vsako drugo dirko zmaga Rebellion, ker so pač EOT (oz. bolje reči temu BOP) spravili do točke kjer Toyota nima za burek, vse se da, če se hoče. Ampak suma sumarum ima hibrid na dirkališču prednost kljub malo večji masi. Kot sem napisal primerjaj čase krogov iz obdobja pred hibridi in moči in porabo goriva v tistem obdobju, pa bo tako jasno da hibridna tehnika ni samo Eko, ampak lahko naredi tudi nekaj na zmogljivostih in za nasmešek na ustih voznika. Tudi intervjuji voznikov hibridnih LeMans dirkalnikov to lepo potrjujejo.

Če se vrnemo k Octaviji, pogon je bolj kot ne vzet iz Passata GTE, s tem da so ga Čehi kot kaže še malo nafrizirali, ker ima višjo sistemsko moč kot v Passatu. Številke za Passata pa pravijo tole:

2.0 TDI 190 KM:
- Masa: 1635 [1690] kg
- 7,5 [7,7] od 0 do 100 kmh

2.0 TSI 190 KM:
- Masa: (1530) [1570] kg
- 7,5 [7,7] od 0 do 100 kmh

1.4 GTE 156 KM (+ 62 KM električnih KM):
- Masa: 1730 [1760] kg (oz. 70-95 kg več kot TDI)
- 7,4 [7,6] od 0 do 100 kmh

Res je take vrsti hibrid ni baš nešto, je pa daleč od tega da bi bil neka težka krava ki se nikamor ne premakne.