Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4168
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: 2015 FIAT Tipo (Aegea)

Napisal/-a xxl Če apr 07, 2022 4:46 pm

Večina zamenjanega, poleg potrošnega materiala (več ali manj je vse to potrošni material), je lahko posledica načina vožnje in uporabe, ni pa nujno, seveda. Lahko je kriv slab material. Ne vemo izkušnje drugih uporabnikov, tako da, težko sodimo.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1919
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: 2015 FIAT Tipo (Aegea)

Napisal/-a Gricko Če apr 07, 2022 6:59 pm

zares56kcz je napisal/-a:Pozdravljeni vsi ki imate namen kupiti Fiata Tipo 1,6 diesel sw
Jaz ga imam ze 4 1/2 leta. Ko sem ga kupil smo bili navduseni, potem pa je to navdusenje zacelo prerascat v jezo zakaj smo to kupili.
1. Po 34000 km menjava prednjih stabilizatorjev ( hvala bogu garancija)
2. Pri 64.000 km se je zlomila os turbine in smo ostali na cesti (uh se je bila garancija )
3. Pri 105.000 km druga menjava prednjega stabilizatorja na sreco samo enega, seveda ni vec garancije
4. Pri 120.000 km pa popolen polom: menjava zadnjih zavornih diskov in ploščic, menjava zadnjih amortizerjev, menjava vztrajnika (680 Eur), menjava
lamele sklopke in koša in odrivnega ležala. in se pride menjava zobatega jermena kar je normalno.
Naj povem da je bil avto na vsakih 20.000 km na uradnem in pooblaščenem srvisu, da sem prevozil 90% kilometrov na avtocesti in 75 % sam v avtu, da nimam vlečne kljuke da bi vlekel prikolico.
Kako naj zaupam temu avtu?
Ne več.

LP
Žare

sorry ampak kar govoriš so v večini neumnosti / malenkosti

1 - spredaj ni več stabilizatorjev vendar je le en, če ti govoriš o dveh, potem so to le povezovalne palčke, ki so potrošni material in staneta drobiž!!
se pa strinjam, da bi morale zdržati dlje, ampak več kot "ropot" v avtu, ni problem

2 - tu je veliko odvisno od vožnje, lahko gre tudi za problem v materialu ampak ja, to se ne bi smelo zgoditi!! na žalost,, kot je bilo že omenjeno, je to pri več znamkah in verjetno bo tega še več - šparanje na materialih. To se ne bi smelo zgoditi in to je feler - upravičeno jezen

3 - kot sem rekel, drobiž in potrošni material, je pa veliko odvisno po kakšnih cestah se voziš, če je veliko slabe ceste, ta kos zelo trpi.
mogoče bi se ti to splačalo vzeti od kakšne druge firme ( močnejše ) in ti zamenja popoldanec, cene so podobne.....

4 - če so ti bremze zdržale 120K km je zelo veliko, za diske pa nekako normalno ( ps: pri fordu smo na firmi menjali vse skupaj že po 60kkm samo za info)
amortizerji....kaj pa je bilo z njimi?? mogoče pa samo servis "služi", drugače pravijo, da naj bi se amortizerji menjali na cca 80 - 100kkm :shock: , samo to noben ne dela - kao da so pri teh km izrabljeni
glede sklopke, je veliko odvisno kako voziš, koliko imaš mesta in kaj je bilo dejansko narobe ( mogoče zopet servis le služi na nevednem človeku).
Ko se menja sklopka se itak menja tudi ostale stvari okoli - ležaj, košara.... ker je strošek menjave velik napram materialu in se menja ponavadi v kompletu ( kot se menja vodno črpalko, ko se menja jermene),
Glede vztrajnika je podobno ( se drži sklopke in če se vidi, da je slabši, se menja ) in če servis vidi, da ti ga lahko "podtakne" ( tudi če je ok), to tudi proba.
So pa bili včasih veliki problemi z vztrajniki ( pri vseh znamkah), kar pa se je zelo umirilo v zadnjih letih


Vse skupaj si napisal zelo pavšalno, če bi napisal bolj podrobno kaj je bilo s sklopko/ vztrajnikom, amortizerji, bi lažje kaj obsojali, tako pa se meni sliši bolj, kot bi hotel servis služiti na nekomu, ki se ne spozna - Če sem narobe ocenil tvoje znanje se oproščam, vendar iz napisanega sem tako razumel.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 96 gostov