Napisal/-a umilave1 So nov 07, 2020 6:55 pm
Pa v naših koncih se jih vozi kar nekaj, očitno se pozna, da je v našem okolju Fordov salon. Lani poleti sem po sili razmer imel dotični avto (dizel, AWD) kot nadomestnega. Naredil sem tudi relacijo Cerknica-Trenta in nazaj. Pa sej ni napačen, sedi se lepo visoko, dobra oddaljenost od tal, vozi se daleč bolje od kakih francozov, ovinki sploh niso problem, pač podobno Fiesti predzadnje generacije. Pač tudi tu se pozna Fordova dinamika, čeprav je avto original brazilski, so pa za Evropo dodelali podvozje. Sprednji del, pa tudi s strani je lušten, zadaj kar grd. Prostornost ok, dokler ne odpreš prtljažnika. Vstran odpirajoča vrata so najmanjši problem, sama prostornost kufra pa kar razočara, zgleda vse skup precej ozko, tudi zunanjost vizualno z določenih kotov zadaj ne potegne, deluje ozko, škatlasto, visoko nasajeno, sploh primerjalno z novo Pumo. Oprema dobra (kamera, poklopna ogledala, gretje volana in sedežev, 8 colski ekran, ozvočenje, ambientna osvetlitev pod armaturno ploščo in na sred. konzoli..), vendar manjkajo sodobni asistenčni sistemi. Imaš samo senzor za mrtvi kot in prečni promet zadaj. Nekje sem zasledil, da nova serija tudi bere pr. znake in utrujenost voznika.
Ne vem sicer, kake so prodajne cifre, najbrž ne bajne. Pa vendar, če se ti gre pri za Forda in za SUV, pa ti je Puma (pre)draga, je tole še vedno alternativa, cenovno na nivoju Capturja.
Pa še vedno je lepši od nove Kuge, vsaj meni. Tale Active šminka je pa bolj kot ne brezveze.