xxl je napisal/-a:Nekdo je pač prvi, bZ4X je pa prvo EV od Toyote in ta volan je bolj primeren za ta sistem krmiljenja prek žice, kot mehanski, zato šele zdaj.
drugmirko je napisal/-a:
me pa veliko bolj čudi preprosto dejstvo, da nihče, v nobenih komentarjih pod predstavitvenimi članki in po treadih po forumih, ni opazu, da ima tudi serijska verzija na prav "peugeotovski iCockpit" način postavljen displej instrument-table, kamor se na digitalne števce gleda prek volana in ne skozenj... in, ker ni Peugeot ampak je Toyota, ni duha ne sluha o kakšnem pretiranjem zgražanju okrog tega
Walker_P je napisal/-a:drugmirko
Na fotografiji je C5 mk2.
jack86 je napisal/-a:Prva stvar ki sem jo opazil, kopiranja peugeota
drugmirko je napisal/-a:Walker_P je napisal/-a:drugmirko
Na fotografiji je C5 mk2.
če z mk2 misliš na facelift prvega C5 maš prav ... tam nekje v prvih letih tega tisočletja so pri citroenu preizkušali cel kup zanimivih stvari. od tega "drive by wire" volana, prek baterijskih EV, dizelsko- hibridnih in vodikovih fuel-cell pogonov... in to v čisto običajnih produkcijskih verzijah takratnih modelov. nekaj tega, kot je bila recimo električna verzija prve generacije Berlinga ali dizelsko-hibridni pogon (DS5 in P508) so dali tudi v serijsko proizvodnjo, tega volana pač ne
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 129 gostov