e, ja... tale avtek je kar konkretno večji od Ayga (24cm v dolžino in 12.5cm v širino), ni samo, da so mu zaradi všečnosti dodali malo plastike... zarad tega je še zmeraj "A-segmentno" majhen za mesta in velemesta, vendar istočasno že kar "B-segmentno" prostoren v notranjosti in bi zarad tega (in trendovske oblike) lahko odščipnil tudi kej prodaje B segmentnih malčkov... in skorajda bi stavil, da bo prodajno precej uspešen, če ne že kar hit. seveda, če ga ne bodo preveč "biksali" s ceno...
drugač paa.... bo že kar ene 10 let al pa več, kar sem gledal (in mislim da tudi lepu po tem forumu) fotke enega od dizajnerskih predlogov za drugo generacijo Citroenove verzije takratnih C1/208/Aygo trojčkov.... in, glej ga vraga čemu je tale Aygo X nekam nenavadno podoben...
:
...in da ne omenjam še C1 Urban Ride crossover koncepta, ko so ene 6-7 let nazaj navadnega C1 druge generacije malo "spimpali v podvozje" in mu kot pravi martin-krpan "nataknili malo plastike", da je zgledal bolj SUV-ovsko in ga skupaj z C1 SwissMe trivratno "hot-hatch" varianto pokazali na salonu v Ženevi.... te Citroenovi šefi so zgleda res en trop tumplastih bedakov brez "nosa za biznis"... že deset let bi lahko prodajali (in na valu SUV manije najbrž mastno služli) to, kar bo Toyota z Aygom X s pridom pokasirala in "naj me bes plenta". če se v kratkem ne bo pojavla še "SwissMe" verzija Ayga X v obliki Aygo X GR!!!