Stran 1 od 2

2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Po jun 26, 2023 5:00 pm
Napisal/-a martin_krpan
še bolj športne oblike z dvobarvnim lakiranjem. Motorji so znani 1,8 in 2,0 hibrid iz Corolle in dvolitrski PHEV z 223 konji.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

https://www.motor1.com/news/673692/2024 ... -revealed/

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Sr jun 28, 2023 3:14 pm
Napisal/-a Lignage
Všeč mi je, ker je masivna ali vsaj tako deluje! Še posebej, če jo smem ali si jo drznem primerjati s Citroenom C4!?

Ta všečnost pa potem bledi zaradi določenih detajlov kot so sprednje luči ali pa kar oblikovanje celotnega sprednjega dela ter očem neprijetno oblikovana ter integrirana zadnja vrata. Bi koristilo avtu, če bi se bolj držali konzervativnosti!

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Po maj 13, 2024 5:19 pm
Napisal/-a martin_krpan

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: To maj 14, 2024 1:50 pm
Napisal/-a xxl
Meni je stara lepša, ampak to ni razlog, da je ne bi kupil. Razlog je, poleg podivjane cene, da je v prostornosti korak nazaj v primerjavi s staro. Zadaj je manj prostora za kolena in če želiš narediti prostor potnikom, redno butaš s koleni o volanski drog. Poleg tega, če hočem gretje sedežev, moram doplačati čez 6000 € za naslednji paket, kar dvigne ceno na 40000 €.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: To maj 14, 2024 7:05 pm
Napisal/-a mišek
Ni mi jasno kak tak avto nima v osnovi gretja sedezev?
Pikolina pa moja astra, ko sem jo kupo za manj ko 14 jurjev stiri leta nazaj ma gretje zicev, volana, park senzorje spredi zadi, elektricni kuferan, matricne luci...zdej pa gledas avte, pa so oskubljeni, cena pa....pod 30 jurjev so avti goli

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Sr maj 15, 2024 7:50 am
Napisal/-a Highupthere
vsi bi imeli največ, plačali pa malo. Ne gre to tako... tvoja astra najbrž tudi nima nečesar, česar npr chr ima serijsko. Radarski tempomat, lane assist, led žarometi itd., tudi hibridni sklop. Plus avti so v preteklosti bli cenejši.

Ti bi v osnovi imel gretje, nekdo pač ne rabi.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Sr maj 15, 2024 10:44 am
Napisal/-a xxl
Se strinjam, me pa jezi, da je istoimenski paket v novem modelu slabše naložen kot v starem, plus, da je avto občutno dražji. Zato so izgubili kupca. ;)

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Sr maj 15, 2024 11:05 am
Napisal/-a 1992Diavolo1992
Tudi start stopa noben ne rabi, lane assist je tudi bolj ovira kot pa kaj drugega. Radarski tempomat? Saj ga vecina ne zna uporabljati.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Sr maj 15, 2024 11:33 am
Napisal/-a cc09
Vse te 3 stvari pri toyoti hibridu dejansko delujejo in vsak dan, ne vsak dan, v vsaki vožnji, uporabljam.
Hibrid ima daljinsko ogrevanje, tako da gretje sedežev v resnici ni nujno. Segreješ si lepo cel avto, zakaj bi samo sedeže.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Sr maj 15, 2024 2:38 pm
Napisal/-a Firediver
Gretje sedežev je manj potratno kot (daljinsko) gretje kabine, je pa slednje bolj udobno.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Sr maj 15, 2024 7:26 pm
Napisal/-a cc09
Pri hibridu ni tako hudo, ker motor polne baterijo ko greje kabino. Ne gre čist v nič.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Sr maj 15, 2024 8:18 pm
Napisal/-a Firediver
Izpostavil sem point, ko motor ne dela.
Ko motor dela, je toplo v vsakem avtu.

Za baterijo polnit pa tudi mora od nekod dobiti energijo in edini dodatni vir (v primerjavi s klasiko) je regeneracija ob zaviranju.

Še vedno pa trdim, da gre manj energije (glede na učinek) pri gretih sedežih.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Sr maj 15, 2024 9:39 pm
Napisal/-a xxl
Tako je kot praviš in za to jaz rabim 2 minuti in ga že izklopim, potem še nekaj minut greje preden se ohladi. Za ta čas tudi motor dovolj ogreje kabino. Gretje sedežev je v hibridu ali EV must have.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Sr maj 15, 2024 10:09 pm
Napisal/-a cc09
Jaz na električnem nimam ogrevanih sedežev. 10 min pred štartom pozimi se mi vklopi gretje celga avta, not je toplo, šipe pa odtaljene. Saj imam tudi garažo, ampak če ni -10 ga ponavadi pustim zunaj. Ne vem kaj bi delal drugače z ogrevanimi sedeži. Ko je segret, jih ne rabim, če je vse drugo mrzlo, mi pa ne pomagajo dost.

Firediver je napisal/-a:Izpostavil sem point, ko motor ne dela.
Ko motor dela, je toplo v vsakem avtu.

Ne tako hitro kot pri hibridu, odvisno od opreme ima lahko še električni grelec, predvsem pa ne moreš vsakega na daljavo vžgat.
Za baterijo polnit pa tudi mora od nekod dobiti energijo in edini dodatni vir (v primerjavi s klasiko) je regeneracija ob zaviranju.

Ne, ni to edini dodatni vir. Od zaviranja pride zelo malo profita pri hibridih, velika večina ga je od motorja, ki zmeraj dela na optimalnih obratih in z optimalnim plinom. Ja, tudi ko ga vklopiš na daljavo in samo greje kabino in polni baterijo dela zelo blizu optimuma.

Še vedno pa trdim, da gre manj energije (glede na učinek) pri gretih sedežih.

Je kdo rekel kaj drugega? Ampak potem imaš samo toplo rit, kaj pa roke, šipe?

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Če maj 16, 2024 6:07 am
Napisal/-a Firediver
Zgleda, da si eden izmed redkih, ki jim kapaciteta baterije presega potrebe, da toliko izpostavljaš udobje brez kompromisov.

Vsi ostali pa stalno preračunavamo doseg v vseh vremenskih okoliščinah...eh, kaj moremo, reveži smo...

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Če maj 16, 2024 6:10 am
Napisal/-a cc09
Zjutraj je avto priklopljen, takrat nima vpliva na doseg. Če si popoldan prižgeš 10 min prej ko greš iz službe, ali pa pustiš gretje ko skočiš v trgovino...moj EV ima doseg 150 km in tistih 10 min nič ne pomeni, veliko večji padec je že zarad samega mrazu, nekemu boljšemu EV-ju pa to pomeni še tolk manj. Kar preračunaj kolk realno to pomeni...v resnici ne kaj dost. Je pa res, da ima moj TČ, ampak tudi če ne bi imel, 3 kw 10 min pomeni porabljenih 0,5 kwh. Če te bo to rešilo pri dosegu, si se že nekje drugje zakalkuliral.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Če maj 16, 2024 7:11 am
Napisal/-a Firediver
Kakšno "relacijo" imaš, da si tako samozavesten z energijo?

Pač tebi se računica izide, meni pa ne, ker si s toliko dosega že po defaultu ne morem pomagati.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Če maj 16, 2024 7:27 am
Napisal/-a cc09
Redno imam 35-40 km na dan, ampak marsikdaj potegnem do 100, včasih pa tudi 100 v eno smer in tam polnem za domov.
Ni stvar v relaciji niti v bateriji, ampak v tem, da čez čas menda veš kaj avto zmore in kaj ne.
Če se moraš redno domov vozit z ogrevanimi sedeži in brez gretja kabine, potem si kupil preslab EV, tu ni dvoma.

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Če maj 16, 2024 7:58 am
Napisal/-a Firediver
No, tukaj je srž problema in se opravičujem, da gledam na porabo energije bolj kot ti, ki jo lahko bolj "razmetavaš" za udobje. Taki kot ti so v manjšini in zato (ogrevanje kabine da/ne) ni neko reprezentativno dejstvo, ki bi veljalo za večino, se strinjaš?

Boljši EV z daljšim dosegom ima več slabih strani in vse so vezane na ceno. Saj pravim, revež sem...

Re: 2023 Toyota C-HR

Objavljeno: Če maj 16, 2024 8:22 am
Napisal/-a cc09
Ne, se ne strinjam. Če delaš več km, se ti pokrije tudi dražji EV. Jaz naredim s svojim 15-20 kkm letno, za tolk imam dovolj baterije, in prišparam tolk, da se avto "odplačuje" prek goriva. Če delaš daljše ture, narediš več km letno in se ti pokrije tudi ta dražji EV. Če ne, potem je nekaj narobe s službo, ne pa z avtom.