Mick Jerry je napisal/-a:No torej pospeški bodo celo pod 5 oz. bližje 4 kot 5 sekundam.
Govorijo tudi o novem 4x4 pogonu z zaporami diferencialov in podobno, kar ne more škodit.
Že res da je 3.0 mal težka mašina, samo tudi Impreza ma 2.5 zdaj, bomo vidl kaj bodo naumili pri Mitshibusiji pri EVO 10. A naj ne bi imel tud neki večjo mašinerijo? Menda ne bodo zaostajali za Subarujem?
Jah, to sm tut slisu neki da bojo mogoce nehal z 2.0T... Jst osebno nebi menjal ker dajem prednost lahkosti in kompaktnosti sprednjega dela.
Subaru si lahko privošči malo večjo prostornino tut zarad zasnove motorja, ki je boxer in ga lahko zarad tega premaknejo bolj nazaj nad kolesa in stem dosežejo zelo dobro porazdelitev teže... Volvotov 3.0 cel pred sprednjimi kolesi? nevem no... Bil bi ze skrajni čas da moja favorita dobita tekmeca.
U, celo zapore diferncialov bo mel... a vidš o tem ti govorim, pri fordu je to waaa, pr subaruju pa mitsuju pa delajo ze 9 evolucije teh pogonov ( a bo mel ford AYC(neodvisna distribucija moči na katerokoli kolo-lahko tut samo na 1)?, kaksno zaporo difernciala, mehansko al elektronsko, A je to dirkalni 4x4 pogon posebej razvit za RS-a, al bo ta pogon uporabljen tut na drugih vulvah?)