Sem bil v testnem P407 in še nikoli nisem tako razočaran!
Zato bom v nadaljnem tektu izlil ves žolč na ta avto in če se kdo ne strinja s tem me boli leteči John travolta!
Avto je znotraj enako prostoren kot avto en razred manjši ali še to ne!
Šo podrobnem pregledu sem ugotovil da so da bi avto verjetno naredili bolj varen premaknili pedale in armaturko bolj v potniško kabino kar je dejansko zadeva. Kabina se začne šele nekako po 40% celotne dolžine

. V konkurečnih izdelkih avensis mazda6 in celo 307 se predvsem zadaj boljše sedi.
Sam sem visok 187cm in ko sem si recimo v mazdi ali toyoti naravnal voznikov sedež sem zadaj imel če ne za glavo vsaj prostor za kolena. Tu pa sem se najprej vsedel nazaj. Prvo me je v glavo tišal en plastičen utor za haklc od zadnjega senčnika ki je ravno nad vsakim zadnjim sedalom

. Pol pa se je fotr vsedu spredi (visok je 185cm) in si naravnal sedež. Najprej mi je zdrobil pogačice ko je dal sedež nazaj pol pa še zmučkal prste ko je sedež spustil. Reku sem OK pač limuzina.
Ampak se še ni končalo. Sicer lična armatura igračke levo desno hlajeni predalčki lučke cangerčki &stuf. Vse OK dokler ne ugotovim da je predalček ki je v sredini armturke če nimaš GPS barvnega zalona globok le kake 3cm in tako neuporaben za kakoli drugega razen za paket čigumijev ali malih robčkov. Tudi drugače se nisem mogel otrest občutka utesnjenosti. Edini plus je to da je avto razmeroma širok.
Tovarniški radio in CD nista modularnega sistema kot pri ostalih ampak sta not dana tak kot vsak drug radio ki ga kupiš v bofu ali kje drugje- to pomeni da ga lahko kdor ima pač čas odstrani s pomočjo kaveljčkov za tako početje saj so luknje že pripravljene!
Spoji natem delu so bili vsaj na praktično ovem testnem avtu so bili katastrofa. Če se malo potrudiš lahko izgubiš med spoji kreditno katrico!!
Ampak tu se šele začne. V sredinskem predalu je nek grd čepek čez neko vtičnico-ne ni 12V, ki ima zelo ostre robove in mi ni nihče znal povedat kateremu namenu služi.
Avto ni imel vgrajenega tempomata zato je na mestu kjer bi drugače bila ročka kraljeval grd neobdelan plastičen čep ki se ni čisto zlival z okolico in bil zaradi materiala celo kak odtenek svetlješi. Takrat sem opazil da škatla okrog volanskega droga zja na spoju!
Prtljažnik je poglavje zase. Za skoraj 10 litrov manjši od predhodnikovega in 50-120 litrov manjši od cenovno in razredno primerljive konkurence!
Avto višjega srednjega razreda s dediščino prejšnjega modela kot družinski avto ne more imeti prtljažnika velikega 407litrov samo zato da bi se slišalo cool da pa P 407 407litrov kuferama!!
Nevem zakaj niso bolj izkoristili dejstvo da ima avto zelo kratek zadnji previs(ki je uporaben pri parkingu ampak brez pomena zaradi nepregledno dolgega sprenjega dela) in ga povečali za kakih 20cm in pridobili še kak liter prtljažnika.
Tudi 407SW ni nič boljši saj ima do šip 430litrov prtljažnika kar je gotovo Top/Flop rekord za kravana. Edino kar je Zadaj je prostor za glavo to pa je tud vse!
Druga stvar ob sta težka kot svinec. 407 limuzina dizel je s 1580 težja od vseh v razredu celo od večjih avtov kot je A6 superb in malo manj ko E-klasa. Zaradi tega trpijo tudi zmogljivosti v nižjih obratih ko se turbna še ne zbudi čisto.
407 Sw je pa itak tank(samo po teži) na kolesih.
Turbo luknja je pa taka da moraš že v malo manjši hrib kr našibat obrate drugače avto samo godrnja od njega pa nič! In to v 2literskem dizlu. Smili se mi tisti ki bo kupil 1.6HDI s manj konji in navora.
In v živo tudi sama oblika mi deluje nedokončano. razpotegnjene luči spredaj ne pašejo s spaketkanimi zadnjimi lučmi in kratkim odsekanim zadkom. Lepše bi bilo če bi bile zadnje luči in del bolj po vzoru 607ke.
Lega je pa res zelo zelo udobna in nimam nič za dodat.
Osebno sem bil in bom bolj navdušen nad staro 406 ki je v vseh pogledih po moje boljši avto od sedeža in motorja dalje. Edina stvar so zvezdice in to da se 406 ne dere če nisi privezan. Protornost pa je še enkrat res katastrofa od avta!
Po moje so pri peugeotu zabredli s 407ko. Tako kot VWGolf ne more bit prestižni avto tudi 407 ne more bit športna limuzina to je naloga za alfe. Konec koncev je bil rezred 400 pri peugeotu vedno družinski avto in pri tem naj tudi ostane!