Stran 1 od 2
BUGATTI Wimille
Objavljeno: Če okt 14, 2004 11:53 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
No, pred vami vtis, ki nam kaže morebitnega Bugattija 2+2 s sprednjim motorjem. Plan pravi, da ga ne bo pred letom 2009. Tudi to vozilo je ime prevzelo po svojem vozniku 24 ur Le Mansa Jeanu Pierreu Wimilleu, ki je to tekmovanje osvojil prav z Bugattijem.
Predvidevajo izdelavo 2-3 tisoč vozil letno
LP,
don CONSIGLIO
Re: BUGATTI Wimille
Objavljeno: Pe okt 15, 2004 5:29 am
Napisal/-a dobek
don CONSIGLIO je napisal/-a:Predvidevajo izdelavo 2-3 tisoč vozil letno
ma naj prvo spravijo veyrona na cesto, pol bom verjel v proizvodne cifre vecje od od 0,2-0,3 avta na leto...

Re: BUGATTI Wimille
Objavljeno: Pe okt 15, 2004 11:25 am
Napisal/-a kobreti
dobek je napisal/-a:don CONSIGLIO je napisal/-a:Predvidevajo izdelavo 2-3 tisoč vozil letno
ma naj prvo spravijo veyrona na cesto, pol bom verjel v proizvodne cifre vecje od od 0,2-0,3 avta na leto...

Se popolnoma strinjam!!!! Ker si lepo blatijo imidž z veyronom!!!
Objavljeno: Pe okt 15, 2004 11:57 am
Napisal/-a gape
Objavljeno: Pe okt 15, 2004 12:15 pm
Napisal/-a metallic
Sej še veryona ne bomo nikol vidl, tega batmobila pa sploh ne!

Objavljeno: Pe okt 15, 2004 2:52 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Veyron pride sredi drugega leta s sedemstopenjskim DSG menjalnikom
LP,
don CONSIGLIO
Objavljeno: Pe okt 15, 2004 3:02 pm
Napisal/-a metallic
If u believe...
Kolkrat so že to rekl?

Objavljeno: Pe okt 15, 2004 3:02 pm
Napisal/-a Biskvitek
don CONSIGLIO je napisal/-a:Veyron pride sredi drugega leta s sedemstopenjskim DSG menjalnikom
LP,
don CONSIGLIO
in z omejitvijo hitrosti na 350km/h

Objavljeno: Pe okt 15, 2004 3:13 pm
Napisal/-a McLaren
Veyron je trenutno na testiranjih
Prvi Veyroni naj bi bili pri kupcih v drugi polovici leta 2005.
PS: načrtujejo tudi štiri kolesno gnanega Veyrona.
Objavljeno: Pe okt 15, 2004 3:22 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Biskvitek je napisal/-a:don CONSIGLIO je napisal/-a:Veyron pride sredi drugega leta s sedemstopenjskim DSG menjalnikom
LP,
don CONSIGLIO
in z omejitvijo hitrosti na 350km/h

Omejitve so in niso, oz. se jih krši. Obstajajo tudi Bmwji in Mercedesi, ki grejo "malo" več kot 250 km/h. Samo tisti čipek...
Sicer pa še zdaleč ni Veyron edini avto, ki ga čakamo malo preveč časa. Spomnimo se Alfe 166 (več kot leto je čakala pripravljena) ali pa Peugeot 607, če pogledamo novejše primere. Vseeno pa rajši čakamo, kot da se zgodi razred A prvi primerki
LP,
don CONSIGLIO
Objavljeno: Pe okt 15, 2004 3:49 pm
Napisal/-a McLaren
don CONSIGLIO je napisal/-a: Vseeno pa rajši čakamo, kot da se zgodi razred A prvi primerki
LP,
don CONSIGLIO
Sam je pa zato novi razred A razred pred drugimi v svoji klasi

Objavljeno: So okt 16, 2004 10:42 am
Napisal/-a -EC-
Men tale bad mobil ni preveč všeč
Lp!
Objavljeno: So okt 16, 2004 11:37 pm
Napisal/-a De_Tomaso
Veyron je tako v oblakih, da je vse vprašanje. Kdo pa bi kupil avto, ki je skoraj enkrat dražji od Enzota pa hkrati kar precej počasnejši...
Pa tudi tako je, da od druge svetovne vojne dalje, bugatti z izjemo EB 110 ni naredil nobenega avtomobila. Pa tudi pred vojno ni bil najhitrejši avtomobil na svetu. Mit je nastal mnogo kasneje kot pa takrat, ko so se bugatiji še vozili po cestah.
Še kot zanimivost: Bugati pred 2 vojno ni naredil niti enega avtomobila, ki bi imel hidravljične zavore.

Objavljeno: Po okt 31, 2005 4:30 pm
Napisal/-a cr00ky
da ne odpiram nove teme...
...kot bugatti freak redno prebrskujem net...
...tole je nekaj dizajnov prihodnjih bugattijev

povezava:
klikni
Tony Shamenkov dizajn (meni osebno hud, ceprav me ful spominja na fordov koncept gt-90)
Neki tajvanec je naredil dizajn limuzine
dost za zdaj...
Veyron bo sigurno dobil mlajšega bratca, kakšen pa bo, bomo pa še videli

Objavljeno: Po okt 31, 2005 5:26 pm
Napisal/-a Tomcatter
McLaren je napisal/-a:PS: načrtujejo tudi štiri kolesno gnanega Veyrona.
A nebodo vsi Veyroni gnani na 4kolesa?
Pa se omejil ga bodo?
Za povrh vsega sm pa jst se slisu da majo ze 70 kupcev?
Hmmmm....zanimivo
Objavljeno: Po okt 31, 2005 6:29 pm
Napisal/-a FireSTORM
jap
čist iste linije kot gt90 ima
edino na zadku je precej drugačna linija
Objavljeno: Po okt 31, 2005 7:18 pm
Napisal/-a cr00ky
Biskvitek je napisal/-a:don CONSIGLIO je napisal/-a:Veyron pride sredi drugega leta s sedemstopenjskim DSG menjalnikom
LP,
don CONSIGLIO
in z omejitvijo hitrosti na 350km/h

naj te malo popravim...
avto bo imel DVA ključa... enga bos dobu, k avto kupis...
..."se pod neznanimi pogoji-verjetno, kaksna dirkaska licenca/usposabljanje" pa drugega...
Kje je fora? Fora je v tem da avto deluje na 3 mozne nacine...
1. Standard mode, brez izvlecenih spojlerjev, dvignjeno podvozje... najlepša linija-za kruzat pomestu(končna hitrost 220km/h - če prtisnes bolj se prestavi v handling mode)
slika "standrad mode"
2. Handling mode, izvlecen zadnji spojler, nizje nastavljeno podvozje (končna hitrost - 375km/h)
slika "handling mode"
3. High-speed mode (DRUGI KLJUČ!!!!), zadnji spojler višje, kot handling mode (pri zaviranju se dvigne-vecji downforce), izvleče sprednji spojler (da ne dvigne avta kot MB CLK-GTR), najnižja nastavitev podvozja (največji ground-effect) - (končna hitrost - 415km/h na testiranjih)...
slikca drugega ključa levo od vozniškega sedeža:
sliki s testiranja(prva slikca-high speed mode):
Še povezava kjer so ga nateral 415km/h...
klikni
Objavljeno: Po okt 31, 2005 7:29 pm
Napisal/-a cr00ky
De_Tomaso je napisal/-a:Veyron je tako v oblakih, da je vse vprašanje. Kdo pa bi kupil avto, ki je skoraj enkrat dražji od Enzota pa hkrati kar precej počasnejši...
Pa tudi tako je, da od druge svetovne vojne dalje, bugatti z izjemo EB 110 ni naredil nobenega avtomobila. Pa tudi pred vojno ni bil najhitrejši avtomobil na svetu. Mit je nastal mnogo kasneje kot pa takrat, ko so se bugatiji še vozili po cestah.
Še kot zanimivost: Bugati pred 2 vojno ni naredil niti enega avtomobila, ki bi imel hidravljične zavore.

Da dodam... VEYRON BO, Tovarna bo v izgubi...vendar si bo z veyronom popravla imiđ znamke bugatti, z naslednjim avtom pa nacrtujejo profit...
Dražji od Enzota sigurno, hitrejši odvisno kako gledas... Na stezi kjer testirajo avtomobile v oddaji Motorvision-DSF je najhitrejši Mitsubishi, to pomen da je mitsubishi 10x cenej od enzota(niso ga sicer testiral ampak bi vseeno uzad ostal) in precej hitrejši...?
Fora Bugattijev je da so vedno neki drugac delal avte, in nekateri ljudje jih obcudujemo prav zaradi tega..., drugi pa ne postekajo bistva pa ne...jim ne zamerim...
Objavljeno: Po okt 31, 2005 8:51 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Prosim, da se neha komentirat izjave v zvezi z Veyronom. Te izjave so namreč iz časov, ko so bile novice o Veyronu še špekulacije. Govo rimo o Wimilleu. Poglejte datum objave preden komentirate.
LP,
don CONSIGLIO
Objavljeno: Po okt 31, 2005 11:48 pm
Napisal/-a Tattoo-
cr00ky je napisal/-a:...izvleče sprednji spojler (da ne dvigne avta kot MB CLK-GTR)...
Samo za info...Leta 1999 v LeMansu ni vzdignilo Mercedesa CLK-GTR ampak Mercedes
CLR. Mercedes CLK-GTR je od leta 1997 nastopal (ter dominiral) v tekmovanju FIA-GT. In ravno zaradi dominacije v GT tekmovanju so se pri Mercedesu odločili, da 'napadejo' tudi LeMans! Za 24ur LeMansa so razvili popolnoma nov, izredno nizek dirkalnik, Mercedes CLR, ter ga tudi izdatno stestirali na dirkališčih širom Evrope - in tudi zaradi tega je bilo prevračanje dirkalnika v LeMansu še toliko večje presenečenje za Mercedes!).
Na sliki spodaj: Mercedes CLR ter ekipa dirkačev - Mark Webber čepi spodaj levo
Je pa zanimivo, da se dirkalnik zaradi aerodinamičnih nepravilnosti ni prevrnil samo enkrat, ampak tekom dirkaškega vikenda kar 3-krat! Že v četrtek je na kvalifikacijskem treningu Marka Webber (ki BTW trenutno dirka v F1 pri ekipi Williams) malenkost privzdignilo dirkalnik, vendar je priletel nazaj na stezo, tako da je samo malo razbil dirkalnik (ki so ga mahaniki do sobotnega jutranjega ogrevanja uspeli popraviti). Webber-a pa je v soboto na jutranjem ogrevanju zopet prevrnilo. Zaradi tega so mehaniki na sprednji del preostalih dveh dirkalnikov v obupnem poizkusu pritrdili še dodatna krilca za povečanje downfora v upanju, da se nesreča ne bo več ponovila. V nedeljo pa je najbolj spektakularno prevrnilo še Peter Dumbreck-a (dirkalnik je odneslo približno 70 - 80 m izven dirkališča!). Mercedes je končno iz dirke umaknil še preostali dirkalnik...
Na srečo pa v nesrečah noben izmed dirkačev ni bil resneje poškodovan!