MAzda RX-8
Objavljeno: Sr okt 20, 2004 9:45 am
Na madnarodnem avtomobilskem sejmu v Avstraliji so med drugim pokazali tudi superstroj Mazda RX-8.
Ker trkanje na japonska vrata ni obrodilo sadov, so jo Avstralci obdelali sami.
Mazda Motorsport RX-8 je "izdelek" motornega oddelka avstralske Mazde. Na Renesis so nalepili Garettovo turbino s hladilnikom zraka in sestavili zver s 360 KM in 350 Nm navora. Surova moč ne gre brez dodatnih predelav - Eibachove fedre RX-8 znižajo za dodatnih 2,5 cm, na kolesih pa so orjaški, 335-milimetrski hlajeni diski.
Zunanjost je polepljena z znanim MazdaSpeedovim body kitom, ki obsega pragove, odbijače in velik nastavljiv spojler na zadku. Kolesa so 19-palčna: spredaj 235/35 in zadaj 255/45. Bele črte še poudarijo GT značaj, povečane pa so tudi hladilne odprtine.
Šef motornega oddelka, Alan Horsley je povedal, da so avtu želeli vdahniti nekaj dirkaške duše, da bi se lahko RX-8 dostojno zapodil po dirkaških steza.
http://www.avtomania.com/default.asp?rb=2&id=738
Ker trkanje na japonska vrata ni obrodilo sadov, so jo Avstralci obdelali sami.
Mazda Motorsport RX-8 je "izdelek" motornega oddelka avstralske Mazde. Na Renesis so nalepili Garettovo turbino s hladilnikom zraka in sestavili zver s 360 KM in 350 Nm navora. Surova moč ne gre brez dodatnih predelav - Eibachove fedre RX-8 znižajo za dodatnih 2,5 cm, na kolesih pa so orjaški, 335-milimetrski hlajeni diski.
Zunanjost je polepljena z znanim MazdaSpeedovim body kitom, ki obsega pragove, odbijače in velik nastavljiv spojler na zadku. Kolesa so 19-palčna: spredaj 235/35 in zadaj 255/45. Bele črte še poudarijo GT značaj, povečane pa so tudi hladilne odprtine.
Šef motornega oddelka, Alan Horsley je povedal, da so avtu želeli vdahniti nekaj dirkaške duše, da bi se lahko RX-8 dostojno zapodil po dirkaških steza.
http://www.avtomania.com/default.asp?rb=2&id=738