Stran 1 od 1

Lada 112 Coupe

Objavljeno: Če okt 28, 2004 7:24 pm
Napisal/-a bOnZy
Ruska znamka kljub temu, da počasi izginja iz zahodnoevropskih trgov, ne spi. Vsako leto predstavijo kakšen nov model ali pa vsaj novo različico že znanega modela. Tako so v letošnjem letu predstavili zanimiv kupe na osnovi lade 112, ki se je še pred kakšnim letom precej neuspešno prodajala tudi na našem tržišču.

Lada 112 coupe je že pred začetkom serijske proizvodnje postala predmet poželenja marsikaterega Rusa. Preračunano naj bi bil kupe na voljo že za slabih 9000 ameriških dolarjev, naši ruski kolegi, ki so predserijske modele tudi testirali, pa ugotavljajo, da 112 kupe ponuja precej možnosti za naknadne domače predelave. Kakorkoli gledano, 112 kupe bo na naših cestah zagotovo večji eksot kot kakšen F612 scaglietti.

Kupe je, kot smo že omenili, postavljen na platformo dvanajstke, kot so poimenovali kombilimuzinsko različico Ladine serije deset. Kupeju so nadeli nekoliko bolj športno in predvsem večjo masko hladilnika, na strani mu manjka en par vrat, medtem ko je zadek zelo podoben petvratni različici. Kupe meri 4170 mm v dolžino ter 1700 mm v širino. Postavljen je na 2,537-metrsko medosje in pnevmatike dimenzij 195/55R15.

Pod motornim pokrovom se skriva 1,8-litrski štirivaljnik s štirimi ventili po valju, ki poganja prednji kolesni par. Motor razvije 88 kW (120 KM) pri 5800 1/min in maksimalni navor 160 Nm pri 3800 1/min. Vse skupaj zadošča, da lada z mesta do 100 km/h pospeši v 10,5 sekundah in ko so pod pokrovom zbudi celotna konjenica dirja z natanko 200 km/h. Obljubljena poraba pa znaša 10,7, 6,2 oziroma 8,6 litra na 100 kilometrov.

V notranjosti je kupe skoraj na las podoben petvratni različici. Nov je le usnjen trikraki volanski obroč znamke Momo. Temu so kot višek luksuza dodali celo servoojačevalnik. 112 kupe je tudi dodobra elektrificiran (ogledala, vsa stekla), sedeži (ti nudijo celo nekaj bočnega oprijema) so ogrevani, na ABS pa lahko kar lepo pozabite. Nekateri ruski viri sicer ugibajo, da bo serijska različica opremljena tudi s tem, danes že samoumevnim pripomočkom, vendar bo to avto zagotovo podražilo čez deset ameriških tisočakov.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: Če okt 28, 2004 7:30 pm
Napisal/-a ASenna
so pa v stiku s časom morm rečt :P

Objavljeno: Če okt 28, 2004 7:37 pm
Napisal/-a GReddy_
ASenna je napisal/-a:so pa v stiku s časom morm rečt :P


Ja man....

....to se še posebno izkaže pri zadku ;)

LP

Objavljeno: Če okt 28, 2004 7:51 pm
Napisal/-a darwin
Vuu, ker kupe :shock: :shock: :roll: :P :rofl :rofl :rofl

Objavljeno: Če okt 28, 2004 8:11 pm
Napisal/-a Sportivo
A bo to na voljo pri nas?

Objavljeno: Če okt 28, 2004 11:00 pm
Napisal/-a RegY
Sportivo je napisal/-a:A bo to na voljo pri nas?


upajmo da ne


bomo vsi pomrli....




od smeha :lol: :lol: :twisted:

Objavljeno: Če okt 28, 2004 11:09 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
Še serije motorjev:
1.2....75KM
1.5i....125KM
2.0T....218KM

kr uredu, samo oblika je bolj starinska.


























:lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Če okt 28, 2004 11:13 pm
Napisal/-a INFINITI
grozota :?

Objavljeno: Če okt 28, 2004 11:16 pm
Napisal/-a RegY
Bel-Tirid je napisal/-a:Še serije motorjev:
1.2....75KM
1.5i....125KM
2.0T....218KM


aha, verjame ti pa še sveti peter ne :lol:

Objavljeno: Pe okt 29, 2004 6:38 am
Napisal/-a monster_d
kaj pa vem, vem pa da se rusi niso zreli da bi kupeje delali :roll:
Mogoce pa le bo nekak za videt.

Objavljeno: Pe okt 29, 2004 12:16 pm
Napisal/-a bOnZy
no ja jest bi jo se zmerj raj mu kokr pa ksn jugo alpa 101ka iz balkana (monster_d: nič zvezi s tvojim yugom ;));) odspredj se mi ladin coupe kr dopade, luči me nekak spominajo na seatovega leona, odzadej pa pr stran so pa čist zgresil linijo :?

Objavljeno: Pe okt 29, 2004 1:04 pm
Napisal/-a RegY
pr lučeh pa maski malo pomisli na hy. sonato letnik nekje okoli 95 ;)

http://www.manfrediauto.com/carz/photos ... natagl.jpg

Objavljeno: Pe okt 29, 2004 1:05 pm
Napisal/-a bOnZy
ja na hyundaia tut mal potegne maska, sej sm razmislou tut v tej smeri, samo so luči velik bl podobne leonovim ;) vsaj meni, alpa mam jest res tko krive oči :P

Objavljeno: Pe okt 29, 2004 1:08 pm
Napisal/-a vazman
Ja, predelana petvratna desetka. V Rusiji je menda po naročilu navoljo, podobno kot mnogo različic Nive(za gasilce,reševalce...), Samare, Rive..( kombijevske, poltovornjaške, 4x4 "hard terenske" različice, luksuzne podaljšane blendirane desetke ala premier ... Najbolj znana firma ki vse to izdeluje je BRONTO.

Glede na to da je Lada desetka daleč najslabše prodajana Lada vseh časov na evropskem trgu je zaradi slabega povpraševanja možno v evropi takoj nabavit sigurno le še v Nemčiji in Franciji, na obeh teh velikih trgih prodajo letno skupaj 3000 lad. Vendar je večina NIV. Izvoz lad, ki jih letno zanje čase izdelajo skoraj 800 000 je okoli 80 000 vozil. Po umiku Samare iz evropskega trga leta 2001 je bil izvoz najnižji- komaj 50 000 vozil.

Desetka je zaradi ekstremno slabe izdelave, (čeprav avto po mojih izkušnjah sploh ni slab in po 60 000 prevoženih kilometrih skoraj kot nov, res pa je da z njim zelo lepo ravnam) ni priljubljena in oblika tudi ni najbolj posrečena kaže na položaj v katerem se je tovarna znašla ko bi ta avto v obliki 112 coupe moral na trg. In to je bilo načrtovano že v letih ko jih je doletel RAZPAD SOVJETSKE ZVEZE. Avto je bil v osnovi že v razvoju( v skoraj enaki obliki kot 112 coupe) nakar so zaradi negotovih gospodarskoh razmer in izgube zagotovljenih kupcev razvoj zamrznili in kasneje do 95 desetko nahitro dodelali v limuzinsko in karavansko različico zaradi nujne potrebe po novejšem modelu. Leta 96 so po hudih gospodarskoh težavah (tako tovarne kot Rusije) in težav z dobavitelji zagnali maloserijsko proizvodnjo in jo v začetku 98 zaustavili. Avtomobil so še malo dodelali in popravili in je v letu 99 kot velikoserijsko vozilo po hudih pododnih težavah zapeljal tudi na evropske trge. Za modelno leto 2001 so še malo izboljšali predvsem kvaliteto izdelave in materijalov, kar je vidno v notranjosti in na nekaterih trgih opazno dvignili ceno, kar je poslabšalo že tako mizerno prodajo in tako se je desetka, kljub temo da jo je možno uvoziti umaknila iz veliko evropskih trgov.

Rusi upajo na boljše čase na evropskem trgu s kalino in prioro. Prodaja Desetke pa se v rusiji zelo opazno dviguje in kljub temu da so rusi še pred letom ko so predstavili Prioro napovedovali da je priora zamenjava za desetko in ukinitev proizvodnje le te sem bil kar malo skeptičen če se bo to res zgodilo, saj do sedaj še niso prenehali izdelovati že niti enega modela, če izvzamamo čisto prvo Lado ki je skoraj enaka fiatu 124. In sklepal sem pravilno. Desetka ostaja pri življenju, proizvodnjo bodo prestavili v Egipt. Ker bodo ostale v proizvodnji trenustne 3 različice desetke (limuzina 110, karavan 111 in kombilimuzina 112, ni mogoče da bo na nekaterih trgih na voljo tudi 112 coupe.Desttka pa je dobila tudi nov 1,6 in 1,6 16V(80 in 99KM) motor ki je zamenjal dosedanjega 1,5 in 1,5 16v (77 in 91KM)

Rusi si obetajo boljše čase, kot sami pravjo z KALINO, ki prihaja na nekatere trge v tem času in Prioro ki bo zapeljala na ceste naslednje leto. Avtomobili te nove generacije so precej kvalitetnejši, neprimerno bolje izdelani saj so Rusi v ta namen nabavili povsem novo orodje, nove robote nemškega proizvajalca ... Nove lade iz serije Priora in Kalina bodo imele serijsko ABS, voznikovo zračno blazino.. in še marsikaj. V Rusiji je cena kaline 1,6 brez opreme od 5,5k dalje.

Objavljeno: Pe okt 29, 2004 3:28 pm
Napisal/-a vazman
Lada 112 coupe, letos predstavljena na moskovskem salonu in je glede na zgornje slike opazno dodelana.
Slika

Objavljeno: Pe okt 29, 2004 6:15 pm
Napisal/-a menjekul
HC :twisted:

Objavljeno: So okt 30, 2004 1:52 pm
Napisal/-a -EC-
Sj na tazadni sliki še ne zgleda tko bad... sam na prvih pa :noro



Lp!