Stran 1 od 2
Nissan 350 Z Roadster
Objavljeno: Pe dec 10, 2004 8:34 pm
Napisal/-a don CONSIGLIO
Objavljeno: Pe dec 10, 2004 8:46 pm
Napisal/-a metallic
Renaultov motor je bedn, avto je pretežak, zavija kot slon,... like the old days...
Dobr je!!

Objavljeno: Pe dec 10, 2004 9:00 pm
Napisal/-a Pugi
Ta avto je zakon!
Objavljeno: So dec 11, 2004 1:15 am
Napisal/-a INFINITI
metallic je napisal/-a:Renaultov motor je bedn, avto je pretežak, zavija kot slon,... like the old days...
Dobr je!!


Evo spet neki renault motor kao - dejmo enkrat in za vselej: NISSAN MOTOR SERIJE VQ JE NISSANOV MOTOR, sicer letos že 11. na spisku najboljših motorjev na svetu, renault ga je pobral od nissana in ne obratno madona. SIcer pa avto ni okreten kot s2000, ampak poglej si teste v zda, pa boš iz prve roke izvedel kako hud stroj je in kako izvrstnoi lego ima - kljub neki večji teži.
Drugo leto bo naprodaj v EU, v sloveniji pa - tko kot vedno zadnja luknja na piščali - še dolgo časa ne

Objavljeno: So dec 11, 2004 3:35 am
Napisal/-a VaLe
INFINITI je napisal/-a:metallic je napisal/-a:Renaultov motor je bedn, avto je pretežak, zavija kot slon,... like the old days...
Dobr je!!


Evo spet neki renault motor kao - dejmo enkrat in za vselej: NISSAN MOTOR SERIJE VQ JE NISSANOV MOTOR, sicer letos že 11. na spisku najboljših motorjev na svetu, renault ga je pobral od nissana in ne obratno madona. SIcer pa avto ni okreten kot s2000, ampak poglej si teste v zda, pa boš iz prve roke izvedel kako hud stroj je in kako izvrstnoi lego ima - kljub neki večji teži.
Drugo leto bo naprodaj v EU, v sloveniji pa - tko kot vedno zadnja luknja na piščali - še dolgo časa ne

Jaz študiram da bi ga nabavil čez kako eno leto... ampak Coupe
Lp
Objavljeno: So dec 11, 2004 8:34 am
Napisal/-a metallic
INFINITI je napisal/-a:metallic je napisal/-a:Renaultov motor je bedn, avto je pretežak, zavija kot slon,... like the old days...
Dobr je!!


Evo spet neki renault motor kao - dejmo enkrat in za vselej: NISSAN MOTOR SERIJE VQ JE NISSANOV MOTOR, sicer letos že 11. na spisku najboljših motorjev na svetu, renault ga je pobral od nissana in ne obratno madona. SIcer pa avto ni okreten kot s2000, ampak poglej si teste v zda, pa boš iz prve roke izvedel kako hud stroj je in kako izvrstnoi lego ima - kljub neki večji teži.
Drugo leto bo naprodaj v EU, v sloveniji pa - tko kot vedno zadnja luknja na piščali - še dolgo časa ne

A si gledu test na top gearu? Clarckson ga je spluvu. Reku je, da je to renaultov motor, da je cenen, da je pretežak, in da zavija bl po ameriško. To je bilo napisano zgoraj. Spodaj je bilo pa moje mnenje.
Objavljeno: So dec 11, 2004 11:48 am
Napisal/-a INFINITI
metallic je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:metallic je napisal/-a:Renaultov motor je bedn, avto je pretežak, zavija kot slon,... like the old days...
Dobr je!!


Evo spet neki renault motor kao - dejmo enkrat in za vselej: NISSAN MOTOR SERIJE VQ JE NISSANOV MOTOR, sicer letos že 11. na spisku najboljših motorjev na svetu, renault ga je pobral od nissana in ne obratno madona. SIcer pa avto ni okreten kot s2000, ampak poglej si teste v zda, pa boš iz prve roke izvedel kako hud stroj je in kako izvrstnoi lego ima - kljub neki večji teži.
Drugo leto bo naprodaj v EU, v sloveniji pa - tko kot vedno zadnja luknja na piščali - še dolgo časa ne

A si gledu test na top gearu? Clarckson ga je spluvu. Reku je, da je to renaultov motor, da je cenen, da je pretežak, in da zavija bl po ameriško. To je bilo napisano zgoraj. Spodaj je bilo pa moje mnenje.
Ja sm gledal ta test - edini test kjer je nekdo spljuval ta avto, tiste njegove prijave so itak za razervo vzet, dugače pa je tut sam povedal da je testni model bil neka čudna neizpopolnjena verzija - kasneje ko ga je še enkrat sprobal je imel drugačno mišljenje. Poglej to takole na tsukubi se je znašel skupaj z M3, ki je pojem športnost glede zasnove motor spredaj, pogon zadaj - pa je krepko zaostajal po štirih krogih za 350Z, pa to tut ni edini test kjer je pokazal superiornost Lemans inžinerjev, ki so ga zasnovali - tko da mi jeremy lahko ploza karkoli hoče.
Objavljeno: So dec 11, 2004 12:20 pm
Napisal/-a sixtoo
men je tale avto všeč od prvega trenutka k sm ga zagledu-je pa res d si tok bolj enkrt želim tak avto k smo mel prej nissana 200sx (k mu je mal podobn)-zatorej-upanje da ga dobim še vedno ostane:)
sm pa enga zadnč vidu (coupe verzijo) v ljubljani-ljubljanska tablica, "zlate" barve, ...

Objavljeno: So dec 11, 2004 1:22 pm
Napisal/-a Slide
INFINITI je napisal/-a: Poglej to takole na tsukubi se je znašel skupaj z M3, ki je pojem športnost glede zasnove motor spredaj, pogon zadaj - pa je krepko zaostajal po štirih krogih za 350Z, pa to tut ni edini test kjer je pokazal superiornost Lemans inžinerjev, ki so ga zasnovali - tko da mi jeremy lahko ploza karkoli hoče.
Ampak še vedno je M3 naredil najboljši čas...
Ne da bi ga zagovarjal, ker mi je tudi 350Z fenomenalen avto, ampak tam je Tsučija

rekel da bo malo počakal na začetku...je pa na konc vidno, da je dosegel najboljši čas ravno M3

Objavljeno: So dec 11, 2004 1:36 pm
Napisal/-a metallic
Sklepam, da je govora o bestmotoringu??

Objavljeno: So dec 11, 2004 1:39 pm
Napisal/-a Drey #24
Sm že sedu notr :P

Objavljeno: So dec 11, 2004 1:42 pm
Napisal/-a Slide
metallic je napisal/-a:Sklepam, da je govora o bestmotoringu??

Yes indeed
Ampak motor resnično ni Renaultov, kljub temu kar je Clarskon klobasal

Objavljeno: So dec 11, 2004 1:54 pm
Napisal/-a metallic
Sej clarkson ni edini, ki je to reku, sm že dostkrat slišu to. Tut iz renaulta...
Drgač pa, bestmotoring, ne hvala.

Objavljeno: So dec 11, 2004 1:57 pm
Napisal/-a Slide
metallic je napisal/-a:Sej clarkson ni edini, ki je to reku, sm že dostkrat slišu to. Tut iz renaulta...
Drgač pa, bestmotoring, ne hvala.

Me zanima kaj bi na Nissanu povedal

Je INFINITI že enkrat celo zgodovino napisu od kje je motor

Objavljeno: So dec 11, 2004 2:00 pm
Napisal/-a metallic
Jah, dokler bo nissan renaultov in ne obratno, bodo pač kimal ane...

Objavljeno: So dec 11, 2004 2:08 pm
Napisal/-a INFINITI
GARDENA, Calif. (Dec. 11, 2001) -- Nissan's VQ engine has been named for the eighth-straight year by the editors of Ward's Communications Inc. as one of the "10 Best Engines" available in the U.S. automotive market.
No other engine has received the honor every year that the list has been compiled by the editors of Ward's Auto World and Ward's Engine and Vehicle Technology Update.
For the 2002 model year, Nissan uses 3.5-liter VQ engines in a variety of Nissan and Infiniti cars and sport-utility vehicles, including the all-new Nissan Altima, Nissan Maxima and Infiniti I35 sedans and the Nissan Pathfinder and Infiniti QX4 SUVs. The 3.5-liter VQ engines are specially tuned for use in each of the vehicles.
Ward's praised the VQ engine for its design, power and refinement.
"After driving the all-new Altima with the 3.5-liter VQ engine," said Bill Visnic, senior technical editor of Ward's Auto World, "we confidently say that the 3.5-liter VQ V6 improves on the attributes that made the 3-liter VQ one of the best V6 engine designs of all time.
"Nissan's 3.5-liter VQ V6 makes a power argument for naming Nissan's VQ engine family one of the best V6 designs of all time," Visnic added.
In 2002, Nissan and Infiniti will introduce two more all-new cars equipped with the 3.5-liter VQ engine – the 2003 Infiniti G35 sedan, which debuts Jan. 7, 2002, at the North American International Auto Show, and the much-anticipated 2003 Nissan 350Z sports car, which goes on sale in the summer of 2002.
Since its U.S. introduction in 1995 in the Nissan Maxima, the VQ engine has undergone two evolutions that have increased horsepower and reduced tailpipe emissions while maintaining a high level of fuel efficiency.
"Receiving this award eight straight times is a testament to the superb engineering capabilities at Nissan, and the dedication to make the best engine in the world even better through the years," said Shigeo Ishida, president of Nissan Technical Center North America in Farmington Hills, Mich. "This engine family is a benchmark that doesn't stay put -- it keeps evolving into something better than before." The VQ engine family, which consists of powerplants displacing 2.0, 2.5 3.0, and 3.5 liters, is produced at a state-of-the-art plant in Iwaki, Japan.
Objavljeno: So dec 11, 2004 2:11 pm
Napisal/-a INFINITI
Nissan VQ Engine Makes Ward's 10 Best Engines List for 2005; Versatile Powerplant Receives Award for 11th Straight Year
DETROIT--Dec. 8, 2004--The Nissan 3.5-liter VQ V6 engine has been named to the annual Ward's 10 Best Engines list for the 11th straight year by Ward's Communications, Inc. It is the only engine that has been part of the list every year the award has been presented.
The versatile VQ powerplant is offered in a variety of Nissan and Infiniti vehicles for the 2005 model year in the United States. These vehicles include the Nissan Altima and Maxima sedans, the Nissan 350Z sports car, the Nissan Murano crossover vehicle, the Nissan Quest minivan, in addition to the Infiniti G35 Sedan and Coupe and the Infiniti FX35 crossover utility vehicle. Ward's award was based on the 3.5-liter VQ engine as used in the Infiniti G35 coupe with a six-speed manual transmission.
The VQ engine has been improved for the 2005 model year. The engine in the G35 when mated to an automatic transmission now produces 280 horsepower at 6,200 rpm, and 270 pound-feet of torque at 4,800 rpm. This represents an increase of 20 horsepower and 10 pound-feet of torque in the G35 sedan.
When mated to the six-speed manual transmission, horsepower in both the G35 Sedan and Coupe increases to 298 at 6,400 rpm. The VQ engine sees its highest-ever output with the 35th Anniversary 350Z, which is tuned for 300 hp. A 4.0L variant of the VQ, specially tuned for truck applications, is now available in the all-new, 2005 Nissan Pathfinder SUV, and later in new generations of the Frontier mid-size pickup and Xterra SUV.
Voting for the best engines was a team of six editors and writers for Ward's AutoWorld magazine and Ward's Engine & Vehicle Technology Update newsletter. The panel judged dozens of engines in a wide variety of vehicles priced below $52,500.
Ward's Communications is a world-leading provider of auto industry news, data and analysis, having served the industry's information needs for nearly 80 years. Ward's AutoWorld is a monthly magazine serving more than 68,000 automotive professionals globally. The twice-monthly newsletter Ward's Engine & Vehicle Technology Update provides analysis of engineering advancements and technical issues. WardsAuto.com is an online subscription service delivering virtually all the industry news, data and analysis compiled by Ward's Communications, the world's leader in automotive industry information. Ward's Communications is a Southfield, MI-based division of PRIMEDIA Business, the trade publication group of PRIMEDIA.
Objavljeno: So dec 11, 2004 2:12 pm
Napisal/-a metallic
Pa dobr no, pomer se člouk...

Sej vsi vemo/ti verjamemo, da je nissanov...

Objavljeno: So dec 11, 2004 2:16 pm
Napisal/-a INFINITI
350Z je HVALA BOGU, eden od redkih nissanov, kjer francozi niso meli papke vmes, od prvega do zadnjega šraufa je avto komplet zasnovan in izdelan na Japonskem. In zakaj hvalabogu? - ker je avto narejen tipično japonsko-fanatično-natančno in ker nissan v evropi puši klinca in drsi po letnih izkazih kvalitete zaradi renaultovih delov v "civilnih" izvedenkah - kdor hoče naj si kar sam pogleda TuV report in komentar v Autobildu, odkar so "skupaj" pada nissanu kvaliteta v eu, zato pa je zame edini pravi nissan serija Z in seveda znamka Infiniti. Tako, zdej smo si pa na jasnem.
Objavljeno: So dec 11, 2004 2:20 pm
Napisal/-a metallic
Am, mislim, da je imel renault tut bl mal prstov zraven pri muranu, maximi, fugi, titanu... skratka, pri modelih, ki niso naprodaj v eu.
Pri katerih jih pa sploh ma? OK, micra pa primera. Še kakšen?